Zaginiona przesyłka z HobbyKing - 50 dni oczekiwania i d...
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Zaginiona przesyłka z HobbyKing - 50 dni oczekiwania i d...
Witam,
Co zrobić w sytuacji, gdy po 45 dniach nie otrzymałem przesyłki z HK Chiny?
Na stronie trackingu "17track" od samego początku tj. od 09 marca 2013 r. widnieje "Transporting". Poczta Polska nic nie słyszała o przesyłce z tym nr trackingowym - ponoć nie przekroczyła granic naszego kraju. Zgłosiłem sprawę w HK ale nie wiem czy w odpowiednim miejscu - zrobiłem to w Support Center po zalogowaniu się na mój profil.
Dziś mija równo 50 dni od wysłania. W przesyłce NIE BYŁO Li-poli, tylko 4 silniki i jakieś pierdoły typu opaski i termokurcze.
Najbardziej wku.... mnie podejście HK, gdzie przez tydzień odpowiedziano mi 2x łaskawie, ale lejąc wodę, namawiając do sprawdzenia w skrzynce i na poczcie oraz opisując ile to przesyłka idzie do różnych krajów i informując, że mogę być pewien, że ich odpowiedź nie jest automatyczna.. Szlag mnie trafia gdy traktuja mnie jak jakiegoś debila. Przecież nie pisłabym do nich bez kontaktowania się z PP. Sprawa na Paypal od tygodnia jest już roszczeniem, ale znając ten "system" wykręcą się. Dostałem 2 NIC NIE WNOSZĄCE do sprawy zapewnienia i podano mi przedziały czasowe w jakich może się mieścić czas wysylki do różnych krajów, z tym, że kitajce NIE WIDZĄ, że 50 dni przekracza każdy z podanych czasów, do dowolnego pieprzonego kraju na świecie. Każą czekać kolejny tydzień. Jak ostatecznie zakończyć bezsensowne przepychanki z idiotami, tak, aby zgłosili zaginięcie przesyłki w Hong Kong Post, która to instytucja przeprowadzi dochodzenie i w końcu ktoś wyśle mi kolejną przesyłkę lub zwróci pieniądze?! Przecież przesyłka ewidentnie zaginęła. Prosze o udzielenie wskazówek jak uciąć ich durne pogaduchy.
Dziękuję z góry i pozdrawiam.
Co zrobić w sytuacji, gdy po 45 dniach nie otrzymałem przesyłki z HK Chiny?
Na stronie trackingu "17track" od samego początku tj. od 09 marca 2013 r. widnieje "Transporting". Poczta Polska nic nie słyszała o przesyłce z tym nr trackingowym - ponoć nie przekroczyła granic naszego kraju. Zgłosiłem sprawę w HK ale nie wiem czy w odpowiednim miejscu - zrobiłem to w Support Center po zalogowaniu się na mój profil.
Dziś mija równo 50 dni od wysłania. W przesyłce NIE BYŁO Li-poli, tylko 4 silniki i jakieś pierdoły typu opaski i termokurcze.
Najbardziej wku.... mnie podejście HK, gdzie przez tydzień odpowiedziano mi 2x łaskawie, ale lejąc wodę, namawiając do sprawdzenia w skrzynce i na poczcie oraz opisując ile to przesyłka idzie do różnych krajów i informując, że mogę być pewien, że ich odpowiedź nie jest automatyczna.. Szlag mnie trafia gdy traktuja mnie jak jakiegoś debila. Przecież nie pisłabym do nich bez kontaktowania się z PP. Sprawa na Paypal od tygodnia jest już roszczeniem, ale znając ten "system" wykręcą się. Dostałem 2 NIC NIE WNOSZĄCE do sprawy zapewnienia i podano mi przedziały czasowe w jakich może się mieścić czas wysylki do różnych krajów, z tym, że kitajce NIE WIDZĄ, że 50 dni przekracza każdy z podanych czasów, do dowolnego pieprzonego kraju na świecie. Każą czekać kolejny tydzień. Jak ostatecznie zakończyć bezsensowne przepychanki z idiotami, tak, aby zgłosili zaginięcie przesyłki w Hong Kong Post, która to instytucja przeprowadzi dochodzenie i w końcu ktoś wyśle mi kolejną przesyłkę lub zwróci pieniądze?! Przecież przesyłka ewidentnie zaginęła. Prosze o udzielenie wskazówek jak uciąć ich durne pogaduchy.
Dziękuję z góry i pozdrawiam.
Witaj. Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale spór założyłem 02 kwietnia 2013 r. tj. po 25 dniach od wysyłki, a przekształciłem go w roszczenie 21 kwietnia, tj. po 44 dniach od wysyłki, więc chyba dałem radę ;) Ale jakoś nic nowego do mnie nie leci ;) Otrzymuję nic nie wnoszące maile z HK. Paypal "bada" sprawę:
"Status
Sprzedający odpowiedział na naszą prośbę o dostarczenie informacji z systemu monitorowania przesyłek. Jeszcze nie potwierdziliśmy informacji z systemu monitorowania przesyłek, chcielibyśmy jednak Ci je udostępnić.
Hongkong Post numer z systemu monitorowani RCXXXXXXXXXHK"
Teraz status to: wymagane działanie użytkownika.. Kto ma cos działać? Ja? Gdzie skoro tam nic nie można dodać od siebie, edytować.. ?
"Status
Sprzedający odpowiedział na naszą prośbę o dostarczenie informacji z systemu monitorowania przesyłek. Jeszcze nie potwierdziliśmy informacji z systemu monitorowania przesyłek, chcielibyśmy jednak Ci je udostępnić.
Hongkong Post numer z systemu monitorowani RCXXXXXXXXXHK"
Teraz status to: wymagane działanie użytkownika.. Kto ma cos działać? Ja? Gdzie skoro tam nic nie można dodać od siebie, edytować.. ?
Ostatnio zmieniony sobota 27 kwie 2013, 16:02 przez seg, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja Ci powiem że musisz na PayPalu popatrzeć bo ja tak raz miałem z RCtimerem że też bardzo długo czekałem. Jeszcze 45 dni nie minęło jakoś koło 40 przekształciłem skargę w roszczenie o kasę czy jakoś tak i właśnie też było oczekiwanie na działanie bo dostałem nr listu przewozowego jak Ty i gdzieś trzeba było tam w centrum sporów kliknąć odpowiedz i wkleiłem jeszcze raz to samo co wcześniej napisałem otwierając roszczenie i otrzymałem odpowiedź o zwrocie od PP w ciągu ja wiem 10 minut :) Więc dobrze popatrz w centrum rozstrzygania sporów na Paypalu..