Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Witam po podłączeniu akumulatora silniki zaczynają wariować (https://youtu.be/ja4aAWlDzZo) czym to może być spowodowane?
ESC próbowałem kalibrować razem przy pomocy cleanflight oraz oddzielnie każdy z osobna ale to nie zadziałało.
ESC próbowałem kalibrować razem przy pomocy cleanflight oraz oddzielnie każdy z osobna ale to nie zadziałało.
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Air Mode masz wyłączone?
Jak się zachowują silniki gdy uniesiesz drona i dodajesz gazu?
Jak się zachowują silniki gdy uniesiesz drona i dodajesz gazu?
Drony w moim hangarze: IFlight DC5 DJI, IFlight DC3 DJI, IFlight DC3, Purple 215, CineWhoop, Snapper 7
Filmoteka: http://www.youtube.com/user/as120000/videos
Filmoteka: http://www.youtube.com/user/as120000/videos
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Silniki reagują na przechył i na dodawanie gazu ale moc na płaskiej powierzchni nie jest przesyłana równomiernie tzn 2 silniki przyspieszają a dwa albo w mniejszym stopniu albo wcale. airmode wyłączony
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
To jakieś stare ESC że je trzeba kalibrować? Czemu cleanflight, przecież to już dawno trup jest.pyro112112 pisze:Silniki reagują na przechył i na dodawanie gazu ale moc na płaskiej powierzchni nie jest przesyłana równomiernie tzn 2 silniki przyspieszają a dwa albo w mniejszym stopniu albo wcale. airmode wyłączony
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Pierwszy raz składam drona więc postępowałem zgodnie z instrukcjami z neta a cleanflight bo mój kontroler lotu miał to oprogramowanie (Naze32 rev 6)
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Nie wierzę... 2020 rok, a ludzie ciągle kupują zabytki typu naze32 i pewnie ESC Simonk. Do muzeum z tym, a nie do nowego racera.
Ostatnio zmieniony niedziela 19 kwie 2020, 11:37 przez skazi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Kompas i ACC skalibrowane?pyro112112 pisze:czym to może być spowodowane?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
ACC kalibrowałem kompas nie za bardzo wiem gdzie ustawić. Wersja oprogramowania Cleanflight 2.3.2 może to wina oprogramowania ?
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Wiara niespecjalnie ma cokolwiek tu do rzeczy - w sieci jest godziliard tutoriali które ktoś kiedyś napisał a potem o nich zapomniał. Tutoriali które w czasach świetności tego sprzętu były bardzo popularne więc nadal wyskakują wysoko w wyszukiwarkach. Tutoriali które opiewają na części które z racji wieku kosztują teraz grosze a zatem są bardzo kuszące dla nowych i niezorientowanych. Efekt - kolejny nieszczęśnik który użera się z muzeum.skazi pisze:Nie wierzę...
Ten wredny...
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
A dlaczego swoja niewiedze chcesz od razu zwalac na oprogramowanie? Skalibruj kompas (raczej ciezko nie zauwazyc guzika "Calibrate Magnetometer" zaraz obok "Calibrate Accelerometer" ktorego rzekomo uzywales), jak to nie pomoze dopiero wtedy bedziemy sie zastanawiac gdzie jeszcze moze byc problem.pyro112112 pisze:ACC kalibrowałem kompas nie za bardzo wiem gdzie ustawić. Wersja oprogramowania Cleanflight 2.3.2 może to wina oprogramowania ?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Zflashowałem oprogramowanie bo wcześniej opcja magnetometru była niedostępna. Skalibrowałem magnetometr i acc problem nadal nie ustąpił. Po podłączeniu akumulatora ESC wydają 2 sygnały a później zaczynają się wariacje z silnikami tak jak na filmiku wyżej.
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Napisz co to za esc są dokładnie i jaki protokół ustawiłeś w cf (a najlepiej byś tam wgrał betaflight, tylko musisz znaleźć wersję, która jeszcze ogarnia naze32). A no i fajnie by było jakbyś dał screenshota z ustawień w cleanflight
Hangar: De Stik x2.5
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Jakie konkretnie?pyro112112 pisze:Zflashowałem oprogramowanie
Co to za ESC? Dlaczego nie pokazesz na filmiku wszystkiego wlacznie z momentem podlaczenia zasilania? Jak masz skonfigurowane ESC w konfiguratorze (screenshot). Czy robiles test silnikow w konfiguratorze? Z jakim skutkiem (video)?pyro112112 pisze:ESC wydają 2 sygnały a później zaczynają się wariacje z silnikami tak jak na filmiku wyżej.
Naprawde myslisz ze umiemy wrozyc z fusow?
EDIT: Majk byl szybszy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 11 cze 2019, 21:03
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Wrzuciłem oprogramowanie betaflight 2.9.1 , a regulatory to BLHELi OPTO 16A
Podłączanie o którym pisałem wcześniej - https://youtu.be/iodAx6nnCYg
Test silników przy pomocy betaflight - https://youtu.be/JCToVeECbRo
Test silników przy pomocy radia ( dron normalnie się uzbraja, ustawiłem mod Angle) - https://youtu.be/PSP9e8-IERg
Sorry za brak precyzyjności ale jak stwierdziłeś wynika on z braku wiedzy.
[MOD] - i edytuj posty a nie wal jedn pod drugim. Regulamin się kłania.
Podłączanie o którym pisałem wcześniej - https://youtu.be/iodAx6nnCYg
Test silników przy pomocy betaflight - https://youtu.be/JCToVeECbRo
Test silników przy pomocy radia ( dron normalnie się uzbraja, ustawiłem mod Angle) - https://youtu.be/PSP9e8-IERg
Sorry za brak precyzyjności ale jak stwierdziłeś wynika on z braku wiedzy.
[MOD] - i edytuj posty a nie wal jedn pod drugim. Regulamin się kłania.
Ostatnio zmieniony niedziela 19 kwie 2020, 17:17 przez pyro112112, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z silnikami po podłączeniu akumulatora
Podnies troche minimum throttle w BF, a w miedzyczasie podrzuc screenshoty z BLheli.