Walkera QR X350 PRO czy warto?
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Dokładnie z lupą i dobrym światłem posprawdzałbym wszystkie połączenia lutowane i przewody. Wtyczki też- wypiąć i wpiąć z powrotem. Zrób sobie zdjęcia całości, żeby ew. potem nie mieć problemu z połączeniami.
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Ten etap też już za mną. Znalazłem jakiś ciekawy serwis w Łodzi (jestem z okolic) w środę się do nich wybiorę, może coś konkretnego poradzą...
Dzięki za link banggood! jeszcze u nich nie kupowałem, ale cenuy kuszą ;)
Dzięki za link banggood! jeszcze u nich nie kupowałem, ale cenuy kuszą ;)
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Ktoś poleci dobre silniki do 350 pro?
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Musiałbyś zmieniać te elementy:
1. Opera 20a ESC's from Ready To Fly Quads.
2. SunnySky 2212-13 980 KV motors
3. Motor adaptors. They are needed for many different reasons! You must install these for the 3 blade props to work correctly.
4. 9x4.5 Three Blade CCW & CW Propellers
1. Opera 20a ESC's from Ready To Fly Quads.
2. SunnySky 2212-13 980 KV motors
3. Motor adaptors. They are needed for many different reasons! You must install these for the 3 blade props to work correctly.
4. 9x4.5 Three Blade CCW & CW Propellers
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
To narazie podziękuję. Mam wersję pro i nie mogę znaleźć silnika takiego samego. Są tylko te z okrągłymi otworami. Ktoś coś wie z kad można kupić silnik od pro?
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
https://aeromind.pl/produkt/silnik-bezs ... s-28-008c/
http://www.banggood.com/Walkera-QR-X350 ... 77875.html
http://www.helipal.com/qr-x350-pro-z-06 ... -008c.html
http://www.aliexpress.com/store/product ... 94205.html
http://www.walkeraonline.com/walkera-hm ... -008c.html
http://www.banggood.com/Walkera-QR-X350 ... 77875.html
http://www.helipal.com/qr-x350-pro-z-06 ... -008c.html
http://www.aliexpress.com/store/product ... 94205.html
http://www.walkeraonline.com/walkera-hm ... -008c.html
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 18 maja 2015, 13:14
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Witam wszystkich,
niestety ostatnio miałem bardzo przykrego dzwona - upadek jak cegła z ok 20metrów.
Skutkowało to oczywiście masą uszkodzonych rzeczy ale uszkodziło mi się oprócz tego Devo-M.
I teraz chciełbym zamienić je na APM-a.
Mam pytanie czy z płyty głównej mogę podłączyć zasilanie do APM-a czy potrzebuję jeszcze dodatkowo jakiegoś BEC-a?
Bo chciałbym podłączyć te przewody z płyty głównej, które się w APM-ie podłącza w check power(rozumiem że to jest zasilanie DEVO-M?) bezpośrednio do APM-a - tylko czy tam nie ma jakiegoś zbyt wysokiego napięcia albo co?
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek
niestety ostatnio miałem bardzo przykrego dzwona - upadek jak cegła z ok 20metrów.
Skutkowało to oczywiście masą uszkodzonych rzeczy ale uszkodziło mi się oprócz tego Devo-M.
I teraz chciełbym zamienić je na APM-a.
Mam pytanie czy z płyty głównej mogę podłączyć zasilanie do APM-a czy potrzebuję jeszcze dodatkowo jakiegoś BEC-a?
Bo chciałbym podłączyć te przewody z płyty głównej, które się w APM-ie podłącza w check power(rozumiem że to jest zasilanie DEVO-M?) bezpośrednio do APM-a - tylko czy tam nie ma jakiegoś zbyt wysokiego napięcia albo co?
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Niestety nie wiem, jak to z napięciami w Devo-M, a tym bardziej w APM. NA FB jest grupa Walkera Support. Tam powinieneś znaleźć tą informację.
A u mnie wczoraj doszło do dziwnego zdarzenia. Wylatałem w manualu jeden pakiet, potem założyłem drugi i po kilkunastu minutach wylądowałem... i tu problem. Nie mogłem wyłączyć silników. Blokowanie nie działało. Na prawy drążek reagował delikatnymi zmianami obrotów i wychylaniem zależnie od ruchów drążkiem. Pokręcił tak kilka minut i zdecydowałem się na rozłączenie akumulatora. Napięcie po 3,69V na celi. Ktoś wie, co to mogło być?
A u mnie wczoraj doszło do dziwnego zdarzenia. Wylatałem w manualu jeden pakiet, potem założyłem drugi i po kilkunastu minutach wylądowałem... i tu problem. Nie mogłem wyłączyć silników. Blokowanie nie działało. Na prawy drążek reagował delikatnymi zmianami obrotów i wychylaniem zależnie od ruchów drążkiem. Pokręcił tak kilka minut i zdecydowałem się na rozłączenie akumulatora. Napięcie po 3,69V na celi. Ktoś wie, co to mogło być?
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 18 maja 2015, 13:14
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Hej,
Dziwna sprawa. Szczerze mówiąc nic takiego ani razu nie zaobserwowałem u siebie.
Może to po prostu jakaś zawiecha Devo-M?
Może można byłoby kalibrację ESC-ów zrobić?
A po odłączeniu i podłączeniu ponownie wszystko działało poprawnie?
U mnie w ogóle nie wiem czy po dzwonie czy w innym momencie przepaliło się MinioOSD.
Jak patrze na to Devo-M nie widać tam żadnych uszkodzeń ale jak podłączam baterię to oba LED-y świecą się ciągłym światłem.
Również sygnał dźwiękowy jaki dostaję to tak jakby połowa tego co powinno być...heh :)
Tzn. mam tylko "ti did" i nie mam tego dalszego drugiego "ti di di" i brak lekkiego ruchu silników.
Schetana jest bardzo obudowa tego DEvo ale jej nie można nigdzie dokupić tylko całość z płytką.
Może ktoś coś? Bo to Devo-M to koszmarne pieniądze(ponad 400zł) kosztuje i tak się z tym bije.
Za tyle to można PixHawka kupić...ech...a APM to w ogóle 140zł koszt.
Pozdrawiam.
Dziwna sprawa. Szczerze mówiąc nic takiego ani razu nie zaobserwowałem u siebie.
Może to po prostu jakaś zawiecha Devo-M?
Może można byłoby kalibrację ESC-ów zrobić?
A po odłączeniu i podłączeniu ponownie wszystko działało poprawnie?
U mnie w ogóle nie wiem czy po dzwonie czy w innym momencie przepaliło się MinioOSD.
Jak patrze na to Devo-M nie widać tam żadnych uszkodzeń ale jak podłączam baterię to oba LED-y świecą się ciągłym światłem.
Również sygnał dźwiękowy jaki dostaję to tak jakby połowa tego co powinno być...heh :)
Tzn. mam tylko "ti did" i nie mam tego dalszego drugiego "ti di di" i brak lekkiego ruchu silników.
Schetana jest bardzo obudowa tego DEvo ale jej nie można nigdzie dokupić tylko całość z płytką.
Może ktoś coś? Bo to Devo-M to koszmarne pieniądze(ponad 400zł) kosztuje i tak się z tym bije.
Za tyle to można PixHawka kupić...ech...a APM to w ogóle 140zł koszt.
Pozdrawiam.
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Na grupie FB powiedzieli mi, że może taka sytuacja zajść przy firmware 1.7 i lepiej zrobić downgrade na 1.5.
Do innego FC nie jest konieczna zmiana ESC i silników? Bo jeśli tak, to wyjdzie drożej niż samo Devo-M.
Fakt, drogie to FC. Obudowa do niego nie musi być oryginalna- może ktoś na drukarce 3D druknie? Ostatecznie można skleić z miękkego pcv 2mm, bo w sumie to "na sztukę".
Do innego FC nie jest konieczna zmiana ESC i silników? Bo jeśli tak, to wyjdzie drożej niż samo Devo-M.
Fakt, drogie to FC. Obudowa do niego nie musi być oryginalna- może ktoś na drukarce 3D druknie? Ostatecznie można skleić z miękkego pcv 2mm, bo w sumie to "na sztukę".
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek 18 maja 2015, 13:14
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Hej,
Ogólnie latałem na 1.7 dłuższy jest czas na zbindowanie nadajnika i odbiornikiem - ale to niby żeby GPS złapał.
Mi to tam w sumie nie przeszkadzało. Poza tym mniejsza reakcja na drążki żeby go nie zceglić jak się na 0 weźmie gaz - dla nowych
Ale 1.5 też stabilny soft.
Zastanawiam się z tym dzwonem czy nie spowodowała tego bateria - była całkiem nowa z Aliexpress-u(pierwszy lot) ale wg. mnie to jakaś podróba..niby prawdziwa bateria waży 330rg coś w tą stronę a ta 315gr i trochę inne wymiary..i jak jedna cela w baterii spadła poniżej jakiejś wartości to zrobił się ten drop z nieba - nie miałem przestawione w MP tego punktu..no ciekawe tak się tylko zastanawiam bo w amoku nie zmierzyłem baterii po dzwonie.
Co do APM-a to wszystko da się wykorzystać z walkery (DEVO-M to takie okrojone APM) ale właśnie nie wiem jak przeprowadzić dystrybucję prądu z płyty głównej. Nie znam się tak dobrze na tych BEC-ach uBEC-ach itd...ech
Natomiast walkerę to już 2 raz będę przebudowywał - tylko wtedy Devo-M nie ucierpiało.
Są filmy jak ludzie to przerabiają ale nie są krok po kroku albo koleś gada ale nie pokazuje jak to środku jest zrobione tylko kamerę ma na swoją twarz heh :)
No nic jakby ktoś coś widział to jestem chętny do zapoznania się z tym i próbą wskrzeszenia na APM-ie (nawet kupiłem już Mini APM)
Jak się tu nie przyda to może coś nowego zbuduję jakąś może 250...
Pzdr.
EDIT - scalenie
Swoją droga szkoda że to polskie forum jest takie martwe w sumie.
Chyba że jest jeszcze jakiś inny wątek o x350 pro?
Nieźle że na rcgoups jest ponad 860 stron w temacie a tutaj mamy niecałe 80 heh :)
A w ogóle może ktoś coś wie na temat takiego czegoś?:
http://www.ebay.com/itm/Walkera-QR-X350 ... Sw0JpV7DnW
Pzdr.
Ogólnie latałem na 1.7 dłuższy jest czas na zbindowanie nadajnika i odbiornikiem - ale to niby żeby GPS złapał.
Mi to tam w sumie nie przeszkadzało. Poza tym mniejsza reakcja na drążki żeby go nie zceglić jak się na 0 weźmie gaz - dla nowych
Ale 1.5 też stabilny soft.
Zastanawiam się z tym dzwonem czy nie spowodowała tego bateria - była całkiem nowa z Aliexpress-u(pierwszy lot) ale wg. mnie to jakaś podróba..niby prawdziwa bateria waży 330rg coś w tą stronę a ta 315gr i trochę inne wymiary..i jak jedna cela w baterii spadła poniżej jakiejś wartości to zrobił się ten drop z nieba - nie miałem przestawione w MP tego punktu..no ciekawe tak się tylko zastanawiam bo w amoku nie zmierzyłem baterii po dzwonie.
Co do APM-a to wszystko da się wykorzystać z walkery (DEVO-M to takie okrojone APM) ale właśnie nie wiem jak przeprowadzić dystrybucję prądu z płyty głównej. Nie znam się tak dobrze na tych BEC-ach uBEC-ach itd...ech
Natomiast walkerę to już 2 raz będę przebudowywał - tylko wtedy Devo-M nie ucierpiało.
Są filmy jak ludzie to przerabiają ale nie są krok po kroku albo koleś gada ale nie pokazuje jak to środku jest zrobione tylko kamerę ma na swoją twarz heh :)
No nic jakby ktoś coś widział to jestem chętny do zapoznania się z tym i próbą wskrzeszenia na APM-ie (nawet kupiłem już Mini APM)
Jak się tu nie przyda to może coś nowego zbuduję jakąś może 250...
Pzdr.
EDIT - scalenie
Swoją droga szkoda że to polskie forum jest takie martwe w sumie.
Chyba że jest jeszcze jakiś inny wątek o x350 pro?
Nieźle że na rcgoups jest ponad 860 stron w temacie a tutaj mamy niecałe 80 heh :)
A w ogóle może ktoś coś wie na temat takiego czegoś?:
http://www.ebay.com/itm/Walkera-QR-X350 ... Sw0JpV7DnW
Pzdr.
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Masz moda LVC zrobionego? Jeśli nie -to mogła być przyczyna kreta. Baterię możesz sprawdzić zawsze- napięcia na celach po ładowaniu, po locie. Jeśli są znaczne różnice- może być walnięta- wtedy reklamuj.
Do X350Pro używano tego minimosd: http://www.banggood.com/MinimOSD-MAVLin ... 73436.html
Problem to lutowanie kabelków w Devo-M, nie każdy potrafi taki małe luty zrobić.
Jeśli ten z Twojego linku działa, to fajna sprawa. Wrzucę na FB, może ktoś z Walkera Support coś wie.
Wątek ma 80 stron, a i tak pytania i odpowiedzi się powtarzają. Wyobraź sobie odfiltrowanie cennej informacji z 860-ciu ;)
Dodam jeszcze, że chyba wyjaśnił się przypadek niemożności wyłączenia silników po lądowaniu opisany wyżej. Mianowicie w trakcie lotu przesunąłem kilkakrotnie trymer(gazu) znajdujący się po prawej stronie drążka gazu. W domu podłączyłem aku i mimo zbindowania, nie mogłem uruchomić silników. Drążek gazu w poz. 0. Ale gdy przesuwałem go w tej pozycji w lewo i prawo, to gaz pokazał się na 4%. Trymerem zmniejszyłem gaz do zera i mogłem odblokować silniki, które już działały normalnie. [A w ogóle, przyda się zajrzeć jeszcze raz do instrukcji Devo7 ;)]
Do X350Pro używano tego minimosd: http://www.banggood.com/MinimOSD-MAVLin ... 73436.html
Problem to lutowanie kabelków w Devo-M, nie każdy potrafi taki małe luty zrobić.
Jeśli ten z Twojego linku działa, to fajna sprawa. Wrzucę na FB, może ktoś z Walkera Support coś wie.
Wątek ma 80 stron, a i tak pytania i odpowiedzi się powtarzają. Wyobraź sobie odfiltrowanie cennej informacji z 860-ciu ;)
Dodam jeszcze, że chyba wyjaśnił się przypadek niemożności wyłączenia silników po lądowaniu opisany wyżej. Mianowicie w trakcie lotu przesunąłem kilkakrotnie trymer(gazu) znajdujący się po prawej stronie drążka gazu. W domu podłączyłem aku i mimo zbindowania, nie mogłem uruchomić silników. Drążek gazu w poz. 0. Ale gdy przesuwałem go w tej pozycji w lewo i prawo, to gaz pokazał się na 4%. Trymerem zmniejszyłem gaz do zera i mogłem odblokować silniki, które już działały normalnie. [A w ogóle, przyda się zajrzeć jeszcze raz do instrukcji Devo7 ;)]
Yuneec Typhoon H, Walkera QR X350 PRO, Xiaomi Yi, gimbal G-3D storm32, TS832, FPV718.
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Podpowiedzcie co moze byc na rzeczy. Przesiadam sie z powrotem z gps bn880 z wbudowanym kompasem na defaultowy z osobnym kompasem. Po podpieciu kompasu i gpsu lewa dioda miga jak przy bindowaniu po czym przedzi w tryb jedego migniecia na 1sek. Nie ma mozliwosci uzbrojenia silnikow.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
Słaby akumulator
Re: Walkera QR X350 PRO czy warto?
komu odpowiadałes?shaggee pisze:Słaby akumulator