250 Zeppelin :-)
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
250 Zeppelin :-)
Czas na zmianę ramy przyszedł . Inspiracją stał się Zeppelin
Ramka w całości frezowana. Boki z PA6-GF30 pokłady z 1,5 mm carbon.
Ramiona to rurki 12 mm . Mocowania silników z 3 mm płyty .
Waga ramki , a jest pancerna to 136 gram.
Tak jak w poprzednich konstrukcjach w bok ramki chowają się ESC DYS 20 A .
Kontroler mocowany jest w szczelinach ramki , jest też miejsce nad nim na płytkę dystrybucji z BEC 12 V i 5 V.
Przewody idą w rurkach . Gniazda anten mocowane są do górnego pokładu .
O ile z eleresem mini nie ma kłopotu , o tyle z nadajnikiem FPV 5,8 GHz trochę zajścia jest.
Usuwam gniazdo antenowe , lutuję przewód W "ileś tam" ( antenowy) , na końcu którego, montuję przykręcane gniazdo.
Mocowania silników można zakładać na kilka sposobów. Można założyć tak , aby weszły śmigła 6".
Ciekaw jestem jak Wam się podoba
Fotki :
Ramka w całości frezowana. Boki z PA6-GF30 pokłady z 1,5 mm carbon.
Ramiona to rurki 12 mm . Mocowania silników z 3 mm płyty .
Waga ramki , a jest pancerna to 136 gram.
Tak jak w poprzednich konstrukcjach w bok ramki chowają się ESC DYS 20 A .
Kontroler mocowany jest w szczelinach ramki , jest też miejsce nad nim na płytkę dystrybucji z BEC 12 V i 5 V.
Przewody idą w rurkach . Gniazda anten mocowane są do górnego pokładu .
O ile z eleresem mini nie ma kłopotu , o tyle z nadajnikiem FPV 5,8 GHz trochę zajścia jest.
Usuwam gniazdo antenowe , lutuję przewód W "ileś tam" ( antenowy) , na końcu którego, montuję przykręcane gniazdo.
Mocowania silników można zakładać na kilka sposobów. Można założyć tak , aby weszły śmigła 6".
Ciekaw jestem jak Wam się podoba
Fotki :
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
- kamilborkowski
- Posty: 2183
- Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
- Lokalizacja: Opole
Re: 250 Zeppelin :-)
Wygląda fajnie.
Podoba mi się przednie mocowanie kamery fajnie przemyślane pod różne kąty (gdzieś już to chyba widziałem ;)) ale zastanawiam się nad tym jak bok będzie przyjmował uderzenia w okrągłe fragmenty z przodu. Nie będzie się łatwo łamać?
Podoba mi się przednie mocowanie kamery fajnie przemyślane pod różne kąty (gdzieś już to chyba widziałem ;)) ale zastanawiam się nad tym jak bok będzie przyjmował uderzenia w okrągłe fragmenty z przodu. Nie będzie się łatwo łamać?
Wyprzedaję wszystko - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=46147
Re: 250 Zeppelin :-)
Robiłem lekką symulację naprężeń , i fajnie się ta część zachowuje. Jak kopuła w budowli
Nie wiem czy miałeś w ręku części z PA 6..... Ma niesamowitą wytrzymałość.
Nie wiem czy miałeś w ręku części z PA 6..... Ma niesamowitą wytrzymałość.
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Re: 250 Zeppelin :-)
Ramka fajna ale wagowo 130 raczej nie do przyjęcia .Czy w tej ramie można zejść do 100 g
Re: 250 Zeppelin :-)
Myślę,że bez problemu.
Jedynie lekko straci na wytrzymałości .
Dla mnie nie robi to różnicy, silniki mam 2208 i zasilanie z 4S .
Jedynie lekko straci na wytrzymałości .
Dla mnie nie robi to różnicy, silniki mam 2208 i zasilanie z 4S .
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Re: 250 Zeppelin :-)
na pewno parę gramów odpadnie jak powymienia śruby z pełnego imbusa na butony i generalnie je trochę poskraca.
Re: 250 Zeppelin :-)
Komplet śrub waży 15 gram. Są możliwie najkrótsze
Wagowych oszczędności szukałbym w lekkim odchudzeniu ramki, cieńszych pokładach i podstawach do silników.
Lecz naprawdę , powiadam wam nie wiem czy warto....
Wagowych oszczędności szukałbym w lekkim odchudzeniu ramki, cieńszych pokładach i podstawach do silników.
Lecz naprawdę , powiadam wam nie wiem czy warto....
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
- kamilborkowski
- Posty: 2183
- Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
- Lokalizacja: Opole
Re: 250 Zeppelin :-)
Dokładnie tak, nie warto na siłę schodzić z wagi jeśli tylko się ma silniki większe niż 1804 i nie idzie się w superlekką konstrukcję.
Wyprzedaję wszystko - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=46147
Re: 250 Zeppelin :-)
Fajna rama, podoba mi się:)
Podobny przód (koncepcja półokręgów) jest w najnowszej prototypowej konstrukcji armattana:
Podobny przód (koncepcja półokręgów) jest w najnowszej prototypowej konstrukcji armattana:
S500 | ZMR250 | HK FPV250 | Sky Surfer II 1400 | Wing Wing Z-84 | Reely Rhino II
Re: 250 Zeppelin :-)
Paczaj a tego nie znalazłem .
Jednak ilość elementów do wycięcia tej jest duża.
Ja to mam nadzieję ,że po serii testów wytrzymałościowych ,
nareszcie będę zadowolony z nie uszkadzalnej ramki
Tak jeszcze wrzucę jak się montuje FC i regle
Jednak ilość elementów do wycięcia tej jest duża.
Ja to mam nadzieję ,że po serii testów wytrzymałościowych ,
nareszcie będę zadowolony z nie uszkadzalnej ramki
Tak jeszcze wrzucę jak się montuje FC i regle
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Re: 250 Zeppelin :-)
W ramie jest fajna zecz można obrucic silniki o kilka stopni do przodu .co jest bardzo fajna sprawa w przypadku scigania
Re: 250 Zeppelin :-)
Mało tego , w zależności od tego, jak są zamontowane płytki pod silniki, można użyć 6" śmigieł.
Lub zmienić środek parcia względem SC.
Ramka jest tak wytrzymała ,że można na niej stanąć bez obaw . No do 90 kG (bo tyle ważę )
Lub zmienić środek parcia względem SC.
Ramka jest tak wytrzymała ,że można na niej stanąć bez obaw . No do 90 kG (bo tyle ważę )
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Re: 250 Zeppelin :-)
Nowe fotografie ramki z zamontowanym oświetleniem oraz mocowaniem do gopro . Zasilanie 2S- 8S
Oraz duży i profesjonalny opis TUTAJ
Oraz duży i profesjonalny opis TUTAJ
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle
Re: 250 Zeppelin :-)
Super, bardzo mi się podoba. Będzie do kupienia? :)
Re: 250 Zeppelin :-)
Jak najbardziej. Dam znać w innym dziale.
Vega, trzepakolot, heksa z gimbalkiem, diy gogle