markac pisze:Alledrogo ma zawsze jedno wytłumaczenie, "Nie jesteśmy stroną w sporze" , a bez zgłoszenia na Policję nic nie zrobią... Pod tym względem są lata świetlne za eBay, czy nawet Aliexpress, gdzie nikogo do sprawy mieszać nie trzeba, a kasa zwracana jest bez zająknięcia na konto kupującego.
Ta wyższa prowizja pobierana przez PayPal jest ceną za przyszłe roszczenia i spokój ducha.
Tak mówisz...
Historia Twoich transakcji w systemie PayPal
Drogi Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest **************************).
Zauważyliśmy, że procent problemów z transakcjami na Twoim koncie PayPal przekracza normę. Do problemów tych mogą zaliczać się spory zainicjowane przez Ciebie poprzez konto PayPal lub zgłoszone w Twoim banku.
Chcemy, żeby Twoje zakupy z systemem PayPal były udane. Prosimy jednak mieć na uwadze, że może okazać się konieczne ograniczenie dostępu do Twojego konta PayPal, jeśli wciąż będziesz zgłaszać dużą ilość problemów z transakcjami. W zależności od rezultatu naszego kolejnego przeglądu możemy także rozważyć odrzucenie wszystkich otwartych lub przyszłych roszczeń.
Na obecną chwilę nie wymagamy żadnych dodatkowych działań z Twojej strony ani odpowiedzi na tę wiadomość e-mail.
Najwyraźniej tak jak Chińczycy na niektórych transakcjach tną tak i ktoś postanowił ich poprzycinać nagminnie wyłudzając towar i zgłaszając spory więc się PP zaczął zabezpieczać i z tej strony.
Adasko pisze:Freddie Chopin,
dzis jestem strasznie akuratny , bo mam zly humor
wiec prosze sprawdz jak to dziala
jak potwierdzisz na swojej skorze ze 100$ Ci zwrocil PAYU to moze troche bardziej zaufam w zakupy na allegro , gdzie sie pojdzie dogadac ze sprzedawca co do ceny wysylki
bez potwierdzenia refundu , mysle ze dalsze dyskutowanie nie ma sensu
tym bardziej ze wiekszosc forumowiczow miala okazje skorzystac z refund w paypal