Zanim...
Zanim...

Zanim...


Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest czwartek 14 gru 2017, 19:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czwartek 04 wrz 2014, 11:02 
Offline

Rejestracja: niedziela 17 kwie 2011, 16:59
Posty: 674
Lokalizacja: Chełmno
Hm kopiłeś złe anteny , wiedziałeś o tym od razu? czy może przetestowałeś tą antenę? Jak założyłeś SMA do nadajnika z RP-SMA to upaliłeś końcowe. A co wychodzi z odbiornika?też SMA czy RP-SMA posprawdzaj raz jeszcze czy wszystko jest jak być powinno że by nie było że nadajnik dobrze sieje a odbiornik ma antenę z nie taką końcówką


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: piątek 05 wrz 2014, 19:30 
Offline

Rejestracja: piątek 01 lis 2013, 13:21
Posty: 23
Lokalizacja: internet
MOze i sie upaliła bo teraz kupiłem adaptery założyłem anteny ale bez efektu nadal to samo czyli moze byc nadajnik upalony


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota 06 wrz 2014, 00:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Posty: 16300
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)
Loki pisze:
Jak założyłeś SMA do nadajnika z RP-SMA to upaliłeś końcowe.
Ciekawe jak?

Hint: anteny z końcówką SMA nie da się przykręcić do gniazda w nadajniku z RP-SMA bo... w obu dinksach jest bolec :-)

_________________
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota 06 wrz 2014, 08:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 12:23
Posty: 1675
Lokalizacja: Piekary Śląskie
exoticlimo pisze:
MOze i sie upaliła bo teraz kupiłem adaptery założyłem anteny ale bez efektu nadal to samo czyli moze byc nadajnik upalony


Sprawdź pobór prądu TS832 5,8G 600mW powinien być zbliżony do 220mA (oczywiście załóż antenę) jeżeli będzie w granicy 220mA to końcówka jest OK

_________________
Pozdrawiam, Andrzej viewtopic.php?t=1441
Penguin 1720 Pixim 690,Diversity 900-2,5 GHz byJR65,Antena śledząca,Autopilot by Zbig, gogle Z800 ES Mordeczka2 Thomas 433MHz, BATMAN Y6 by JR65, SKŁADANY QUAD PANTHER NAZA V2, usługi CNC


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota 06 wrz 2014, 09:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 01 cze 2011, 21:24
Posty: 1917
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Rurek pisze:
Loki pisze:
Jak założyłeś SMA do nadajnika z RP-SMA to upaliłeś końcowe.
Ciekawe jak?

Hint: anteny z końcówką SMA nie da się przykręcić do gniazda w nadajniku z RP-SMA bo... w obu dinksach jest bolec :-)


Trochę pary w łapkach i nie takie rzeczy da się skręcić ;-)

A tak serio - sprawdź napięcie zasilania, czy za bardzo Ci nie zjeżdża ( nie wiem z czego zasilasz )
Kiedyś tak się przejechałem, jak miałem specjalny pakiet do Video, a ten mi umarł i nie powiedział ( dawał jakieś 8-9V )

_________________
Świat z góry wygląda lepiej ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sobota 06 wrz 2014, 10:30 
Offline

Rejestracja: niedziela 17 kwie 2011, 16:59
Posty: 674
Lokalizacja: Chełmno
misiekkk pisze:
Trochę pary w łapkach i nie takie rzeczy da się skręcić

Hm gwinty te same i wszystko może sie zdarzyc :mrgreen: poza tym namieszałem sie zgadza nie wiem czemu odwrotnie mi wychodziło czyli brak bolcy z 2 stron, nie na te antenki popatrzyłem :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wtorek 09 wrz 2014, 20:25 
Offline

Rejestracja: piątek 01 lis 2013, 13:21
Posty: 23
Lokalizacja: internet
ja do swoich kupilem przelotki i działa


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 14 maja 2017, 14:22 
Offline

Rejestracja: czwartek 23 lut 2017, 17:34
Posty: 7
Lokalizacja: Plymouth
Czy ktos mial jeszcze jakies problemy z ukladem TS832? Uzywalem go dzis w 250-tce dopiero trzeci raz i nagle w locie VTX poprostu przestal dzialac, po wyladowaniu nie dawal zadnych znakow zycia, tzw wyswietlacz z kanalami nic nie wyswietla. Co prawda pare upadkow zaliczyl wczesniej wiec zastanawiam sie czy po czasie poprostu sie upalil? Chyba ze ktos inny zna przypadki kiedy sam z siebie nagle transmiter pada. Dodam ze antena (koniczynka Boscama) byla wkrecona na miejscu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 14 maja 2017, 18:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: piątek 30 wrz 2016, 15:44
Posty: 466
Lokalizacja: strzelce krajeńskie
Gregor___ pisze:
Czy ktos mial jeszcze jakies problemy z ukladem TS832? Uzywalem go dzis w 250-tce dopiero trzeci raz i nagle w locie VTX poprostu przestal dzialac, po wyladowaniu nie dawal zadnych znakow zycia, tzw wyswietlacz z kanalami nic nie wyswietla. Co prawda pare upadkow zaliczyl wczesniej wiec zastanawiam sie czy po czasie poprostu sie upalil? Chyba ze ktos inny zna przypadki kiedy sam z siebie nagle transmiter pada. Dodam ze antena (koniczynka Boscama) byla wkrecona na miejscu.

Identyczna sytuacja spotkala mnie 2 tyg temu... Nadajnik latal ze mna ponad rok. Wpialem pakiet i sprawdzilem na goglach czy mam obraz... Byl.. Na chwile zdjalem gogle i poszedlem ustawic quada na ladowisku. Po ponownym zalozeniu gogli obrazu juz nie bylo... Zadna reanimacja nie pomogla a naprawa nie oplaca sie bo to tani nadajnik-poszedl do kosza... Taka ciekawostka jest ze za kazdym razem podlaczenie zasilania po tym incydencie sprawialo ze na wyswietlaczu przez ok. 0.5 sek pojawial sie ostatni kanal na ktorym dzialal po czym umieral... Ale szumu w goglach nie "zaklocil" w tym czasie wiec total dead....

.... jest jedna rzecz która pociaga bardziej niz quad. MAN TGX, 40t i 1000km przed Toba....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 08 wrz 2017, 08:19 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 24 kwie 2017, 09:58
Posty: 12
Panowie mam podobny problem, latalem sobie dlugo na 200mw nadajniczku 5.8 GHz mini i koniczynkach dji obraz byl do ok 2km wtedy juz wchodzil snieg kokretny. Jako ze wszystko w promieniu 2km zwiedzilem to pomyslalem nad zmiana nadajnika. Poluje na cos na 1.2 ale poki jeszcze cieplo to najsensowniejsza wydala sie zmiana nadajnika na mocniejszy, a zabawy z 1.2 zostawiam na zime. Zakupilem wiec TS832 5,8GHz 600mW 40CH LED. Przelutowalem kabelki, przelozylem antenke, odpalilem na ziemi na kanale? 34, obraz byl ok wiec pora byla przetestowac to w powietrzu. Dolecialem na 900m i totalna kasza w goglach. Sprawdzalem rozne kanaly, bez wiekszych zmian, raczej in minus niz plus, zasieg wahal sie od 700 do tych 900m. Zmienilem anteny na stockowe baty, jak i i kombinacje koniczynki z bacikiem, takze bez wiekszych zmian w zasigu. Tor video zasilam z oddzielnego lipo 3s nie spodziewalem sie zasiegow 10km itd ale liczylem ze bedzie jednak ciut lepiej niz na 200mw, a tu taki zonk. Nadajnika na pewno nie odpalalem bez anteny, innych zmian w modelu nie bylo, takze ewidentnie cos jest nie tak z tym ts832. Odbiornik jesli to istotne to rc832 link rc na 433 Pytanie jest takie co mozna z tym zrobic, co jeszcze sprawdzic zeby uzyskac jakies sensowne odleglosci ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 08 wrz 2017, 09:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 7369
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Kupić immersion rc 600mw?
Bardzo fajny nadajnik. Można daleko dolecieć. Albo traker i 25 lub 200 mW
Albo przejdź od razu na 1.2

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 08 wrz 2017, 10:12 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 24 kwie 2017, 09:58
Posty: 12
Adrián pisze:
Kupić immersion rc 600mw?
Bardzo fajny nadajnik. Można daleko dolecieć. Albo traker i 25 lub 200 mW
Albo przejdź od razu na 1.2


Z innym nadajnikiem to juz nie bede eksperymentowal bo tak jak pisalem przejscie na 1.2/1.3 mam w planie, ale to wymaga wybebeszenia modelu, a poki co wolalbym polatac niz dlubac i lutowac, na to czas bedzie zima. Jednak nie chce mi sie specjalnie wierzyc zeby najtanszy nadajnik z ali 200mw byl tak znaczaco lepszy jakosciowo od 600mw powiedzmy ze juz firmowego. Wychodzi jakby nie patrzec ze zasieg jest 50% mniejszy przy 3x wyzszej mocy. Albo cos skopalem albo nadajnik jest walniety.
Sprawdzalem kanaly przy ustawionym w nadajniku np. 21 to w odbiorniku obraz mam na 21 oraz 41 to samo jest na innych kanalach tzn sa co najmniej dwa na ktorych obraz jest. Nie wiem czy mozna do konca ufac tej rospisce kanalow na pudelku. Kanaly dobieralem tak ze ustawialem i w odbiorniku i w nadajniku ten sam czyli te przykladowe 21 bede musial chyba sprawdzic czy przypadkiem ta druga czestotliwosc nie bedzie lepsza bo tego nie testowalem w powietrzu tylko na ziemi i szczerze roznicy w jakosci obrazu nie bylo.
Mam jeszcze jedno pytanko do bardziej obeznanych. Do tego mini 200mw mialem kabelki plus, minus, video in, i audio L/P, natomiast z 600tki wychodzi dodatkowo zasilanie na kamerke niestety tylko 5v na ktorym moja kamerka nie wstaje, czy masa z tych 5v powinna byc z czyms polaczona jesli nie uzywam tego wyjscia czy moge kable wymontowac z wtyczki i tak to zostawic ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: piątek 08 wrz 2017, 11:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Posty: 7369
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E
Ten boscam ma bardzo słabe opinie. Jest zawodny. Jak się trafi. Dużo osób na niego narzeka. Nigdy go nie miałem, po opiniach w sieci.
Lepszy był ts353 chociaż 400mW ale lepszy, pewny. Choć to tylko boscam. Tak samo stary ts351 200mw. Ciężki, toporny ale działa.

_________________
Mój kanał na YT


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: niedziela 19 lis 2017, 22:18 
Offline

Rejestracja: piątek 17 lis 2017, 09:33
Posty: 17
Lokalizacja: Jawor
Podpinam się pod temat,
Posiadam BOSCAM rc832 i ts832.
Przy podłączeniu kamerki pod zasilanie z BOSCAM'a rc832 (nadajnika), mam czysty obraz - miód. Ale na takiej opcji nie da się latać - zasieg 10 metrów.
Więc spróbowałem tak - nadajnik zasilam z lipo 7.4v, masa również na lipo. kamerkę zasilam z BEC'a 5v. Masa dla kamerki podpięta z masą wyjścia video nadajnika. Video nadajnika podłaczone do video kamerki.
Zasięg wzrósł (tu też rewalacji nie ma) ale obraz tragedia, szumy to raz a dwa pływają paski i w pionie i poziomie.
Prąd pobierany przez nadajnik 178mA. Przejściówki porządne, żeńskie dwustronne (zarówno antena i nadajnik mają bolec)

Ktoś może wie jaka może być przyczyna - spotkał się z czymś takim?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.