EG FPV od Lisa

Samoloty, szybowce, skrzydełka, delty...

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Wojtass_nt
Posty: 983
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:40
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: Wojtass_nt »

O masakra ahahahahaha :D

Waga pudła z szybowcem- 2500g, waga pakunku- 2000g :D
Awatar użytkownika
JR65
Posty: 1690
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 12:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: JR65 »

Lis powiedz mi jak ci się latało z tym silnikiem pchającym :?:
Pozdrawiam, Andrzej http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=1441
Penguin 1720 Pixim 690,Diversity 900-2,5 GHz byJR65,Antena śledząca,Autopilot by Zbig, gogle Z800 ES Mordeczka2 Thomas 433MHz, BATMAN Y6 by JR65, SKŁADANY QUAD PANTHER NAZA V2, usługi CNC
Awatar użytkownika
L_I_S
Posty: 902
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 09:48
Lokalizacja: Zgorzelec, Monachium

Post autor: L_I_S »

JR65 pisze:Lis powiedz mi jak ci się latało z tym silnikiem pchającym :?:
no Andrzeju nie mam niestety porownania do latania EG z ciagnacym napedem w dziobie, ale musze przyznac, ze sobie dobrze radzil.
Po pierwsze linia oski silnika byla ponad osia SC i o dziwo bez mixowania st.wysokosci nie bylo ciagot do nurkowania - to mnie zdziwilo, bo sadzilem ze po zamontowaniu wiezyczki bede musial potem pewnie raz lub dwa poprawiac miejsce i kat (dlatego najpierw na rzepie bylo to wszystko)...silnik byl jak najblizej kadluba (chcialem na poczatku dac nizej i probowac ze smiglem 5.5 x 4 ale dalem sobie spokoj i zrobilem od razu pod wieksze smiglo) i nieraz w zakretach lotkami sprawdzalem ze nie bylo ciezko wyrownac....co do mocy to bylo przy kompletnym zaladowaniu w porzadku...tzn. w sytuacji extremalnej, jak nieudane podejscie do ladowania mozna bylo sie w tej kombinacji spokojnie poratowac i wyciagnac EG w powietrze. Predkosc nie jestem w stanie okreslic, ale latal (LATA - pozdrowienia dla kupca ;-) ) duzo szybciej niz ES na takim samym napedzie i smigle....ale to tez i bardziej oplywowa forma kadlubu robi swoje....

Podsumuje tak, ze gdybym jeszcze raz skladal EG, to zrobilbym z napedem ciagnacym tylko i wylacznie dlatego aby sprawdzic roznice.....w kazdym innym przypadku zrobilbym raz jeszcze taki pchajacy ale ze skladanym smiglem i regla bym upchnal pomiedzy te sklejki...acha silnik rowniez uzylbym lzejszy i slabszy, bo tem MEGA to niepotrzebnie tak duza rezerwe mocy oferowal kosztem 25A
Pozdrawiam


"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
Awatar użytkownika
JR65
Posty: 1690
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 12:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: JR65 »

Dzięki dzisiaj latałem cularisem i przyznam się że przyzwycziłem się do widoku bez śmigła przykładam się do zrobienia EG mam nowy jeszcze zapakowany dlatego zastaniawiam się czy nie zrobić w dwóch wersjach do wyboru ciągnący i dobra wieżyczka do demontażu zeby porównać jednak fajnie bo nic ci przed kamerą się nie kręci fakt chociaż się składa tak jak w moim cularisie może masz jakieś plany kąty tej wieżyczki lub zdjęcia bardziej szczegółowe ;-) no i oczywiście uwagi co byś poprawił zmienił
Pozdrawiam, Andrzej http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=1441
Penguin 1720 Pixim 690,Diversity 900-2,5 GHz byJR65,Antena śledząca,Autopilot by Zbig, gogle Z800 ES Mordeczka2 Thomas 433MHz, BATMAN Y6 by JR65, SKŁADANY QUAD PANTHER NAZA V2, usługi CNC
Awatar użytkownika
L_I_S
Posty: 902
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 09:48
Lokalizacja: Zgorzelec, Monachium

Post autor: L_I_S »

no fakt. widok bez smigla jest duzym plusem. ale za to z pchajacym potem na filmie dokladnie widac kiedy sie na termice bez pomocy napedu wkrecasz wyzej i to akurat mi sie podoba w ciagnacym, jak te smigielka sie skladaja i potem krazysz i krazysz :)

Co do planow, projektow katow to powstala ona na poczatku glownie z wycinanych kawalkow isoflooru, aby ocenic jak bedzie pasowal silnik ze smiglem i linia na SC i potem docinalem aby bylo lepiej....dlatego nie mam rysunkow, ale podesle Tobie wszystkie fotki EG jakie mam, tylko daj mejla.
silnik u mnie jest zaklinowany sklejka ()tam wycialem takie L___ cosik ) i jest przeniesienie sily na sklejke nie tylko przez klej,mniejsze ryzyko ze sie wyrwie z mocowania...zreszta na fotkach zobaczysz.

Ty chyba Andrzeju masz mozliwosci wycinania CNC ?!, to dzisiaj jeszcze poszukam, bo gdzies mam linki do rysunkow techn. mocowania do EG na silnik.
Pozdrawiam


"If flying were the language of man, soaring would be it's poetry"
ODPOWIEDZ