Zmiana anten

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
rapier
Posty: 56
Rejestracja: piątek 11 cze 2010, 06:55

Zmiana anten

Post autor: rapier »

Witam.
Poniewaz jestem kompletnie zielony to prosze pomozcie mi tak lopatologicznie.
W moim nadajniku i odbiorniku mam takowe anteny.

http://www.bevrc.com/1213g-the-smallest-p-63.html

Czy cos zyskam , lub strace na zamianie na takowa antene w odbiorniku?
http://www.bevrc.com/13ghz-3-dbi-rubber-duck-antenna-p-111.html


Moje pytanie wynika z tego ze jedna z oryginalnych anten jest uszkodzona a ze bede robil zakupy to nie wiem czy kupowac taka jak oryginal czy ta druga . Zamiane chce zrobic w odbiorniku bo lzejsza i mniejsza chce dac do modelu.
Pozdrawiam Arek
Awatar użytkownika
cobra
Posty: 2876
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cobra »

Są to anteny o podobnych parametrach. Mają podstawową wadę: są ciężkie.
Antenę z pierwszego linku przerobiłem po swojemu, ale zdjęcie będę mógł wrzucić dopiero wieczorem.
________________
Cobra
Awatar użytkownika
miś
Posty: 9242
Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Lokalizacja: Bytom

Post autor: miś »

Ta gumówka z drugiego linku jest trochę lepsza, ale ciężka jak diabli.
Pzdr. -----MIŚ-----
Awatar użytkownika
rapier
Posty: 56
Rejestracja: piątek 11 cze 2010, 06:55

Post autor: rapier »

Ta gumówka z drugiego linku jest trochę lepsza, ale ciężka jak diabli.
No to fajnie. Ciezar mi nie przeszkadza bo wyladuje w odbiorniku.

Nie zlinczujcie mnie tylko za kolejne pytanie. Czy aby uzywac anteny kierunkowej musze miec diversity i kolejny odbiornik ? Czy wystarczy podpiac sama antene panelowa
Pozdrawiam Arek
Awatar użytkownika
miś
Posty: 9242
Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Lokalizacja: Bytom

Post autor: miś »