Parzące silniki
: sobota 20 lip 2019, 16:51
Witam serdecznie, mam problem z silnikami, otóż są one bardzo gorące po lataniu, a dzisiaj to już w ogóle parzyły. Normalnie mam poparzoną skórę, takie kółeczko z tej górnej części silnika.
Zresztą jeden się chyba spalił, bo widać w nim tak jakby zwój był przepalony i ma inny kolor. Kręci się, ale wolę nie ryzykować, czy mogę przez to spalić ESC? Miałem glebę i wygięła mi się łopata śmigła na tym silniku, więc ją naprostowałem.
Dron niby lata ładnie, nie szarpie, nie zachowuje się dziwnie, nie wiem co może być grane.
Silniki to DYS Samguk Shu 2306 2500KV, a ESC T-Motor F35A, śmigła Gemfan WinDancer 5042, pakiet Tuttu 4S 100C.
Ostatnio jak przeglądałem logi, to nawet na prędkości 10% moc silników wariowała tam jak szalona.
Ustawienia Betaflight są domyślne dla mojego kontrolera Kakute F7.
Pod linkiem logi z dzisiejszych zabaw: https://wetransfer.com/downloads/a27c88 ... 519/8f0980
Te końcowe są już po glebie i wygiętym śmigle. Spalony silnik to prawy przód.
I zdjęcie spalonego zwoju i śmigła.
Zresztą jeden się chyba spalił, bo widać w nim tak jakby zwój był przepalony i ma inny kolor. Kręci się, ale wolę nie ryzykować, czy mogę przez to spalić ESC? Miałem glebę i wygięła mi się łopata śmigła na tym silniku, więc ją naprostowałem.
Dron niby lata ładnie, nie szarpie, nie zachowuje się dziwnie, nie wiem co może być grane.
Silniki to DYS Samguk Shu 2306 2500KV, a ESC T-Motor F35A, śmigła Gemfan WinDancer 5042, pakiet Tuttu 4S 100C.
Ostatnio jak przeglądałem logi, to nawet na prędkości 10% moc silników wariowała tam jak szalona.
Ustawienia Betaflight są domyślne dla mojego kontrolera Kakute F7.
Pod linkiem logi z dzisiejszych zabaw: https://wetransfer.com/downloads/a27c88 ... 519/8f0980
Te końcowe są już po glebie i wygiętym śmigle. Spalony silnik to prawy przód.
I zdjęcie spalonego zwoju i śmigła.