Mój pierwszy model

Od niedawna na forum?: poczytaj zanim zapytasz!

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

MleKoK
Posty: 7
Rejestracja: sobota 29 lip 2017, 20:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Mój pierwszy model

Post autor: MleKoK »

Dzień dobry wszystkim, jestem nowy w temacie dronów i chciałbym sobie kupić DJI F450 zestaw ARF za swoje pieniądze, ale mam jedno pytanie, czy trzeba coś do niego dokupić (np. pilot) czy wszystko jest w zestawie i można latać?
Przepraszam za taki kłopot, ale mam trzynaście lat, a dronów za 200 - 300 zł w domu mam trzy, chciałbym kupić jakiś większy dron. Aha, czy można do niego dokupić kamerę? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony niedziela 13 sie 2017, 13:49 przez MleKoK, łącznie zmieniany 1 raz.
matbryl
Posty: 51
Rejestracja: piątek 03 mar 2017, 23:43
Lokalizacja: Branice

Re: Mój pierwszy model

Post autor: matbryl »

Arf z zasady trzeba wyposażyć w aparature odbiornik i baterie, szukaj RTF , taki zestaw jest gotowy do latania.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
MleKoK
Posty: 7
Rejestracja: sobota 29 lip 2017, 20:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Mój pierwszy model

Post autor: MleKoK »

Dzięki, za odpowiedź, podsunie ktoś jakiś RTF, tak do 900 zł?
Carrock
Posty: 255
Rejestracja: czwartek 28 sty 2016, 12:46

Re: Mój pierwszy model

Post autor: Carrock »

Cx20. Uzywki ph1 i ph2. Ph3 standard juz z kamera ale wyjdzie uzywka za ok 1300 z tego co kojarze ceny.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
P3A v.2
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Mój pierwszy model

Post autor: Adrián »

Za p3s z tomtop ok 1500
MleKoK
Posty: 7
Rejestracja: sobota 29 lip 2017, 20:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Mój pierwszy model

Post autor: MleKoK »