Quadrokopter z I2C bardziej mulowaty niz z konwerterem?
: czwartek 18 sie 2011, 06:55
Witam.
Mam male pytanko.
Czy ktos latal na konwerterze a potem przeniosl sie na I2C?
Otoz, ja mialem quadrokoptera zrobionego z profili 15x15x1,5mm, silniki RCTimer 750kv, smigla 10x4,5 EPP, regle Turnigy Plus 25A umieszczone na ramionach, Konwerter Abusemark. Waga 1245g.
Teraz zbudowalem versje druga koptera. profile 10x10x1, tsame silniki i smigla, regle Turnigy plush 25A przerobione na I2C i umieszczone pod plytka centralna. Waga 1120g.
Teras tak, Jak latam czuje ze kopter jest bardziej mulowaty. Tzn. Na konwerterze zeby zawisl bez uzycia ALT HOLD to na radiu mialem throttle 21 (odczyt z futaby), teraz zeby zawisl musze dac 35.
FC to znane 2.1 a bateria 2200 3S.
Zauwazylem tez ze silniki teraz sa lekko cieple po 8-9 min locie, ale nie pamietam czy wczesniej tez sie grzaly. Regle moze maja 2 stopnie wiecej niz temp otoczenia, wczesniej byly zimniutkie bo byly pod smiglami.
A dodam jeszcze ze sensor ACC tez jakby wolno reagowal, ale to nie dziwne jezeli kopter ma "mniej mocy".
Czy ktos wie czemu tak jest? Ja moge z tym rzyc tylko chce sie upewnic ze nic nie jest sle zrobione w moim kopterze. Bardzo dziekuje za pomoc.
Mam male pytanko.
Czy ktos latal na konwerterze a potem przeniosl sie na I2C?
Otoz, ja mialem quadrokoptera zrobionego z profili 15x15x1,5mm, silniki RCTimer 750kv, smigla 10x4,5 EPP, regle Turnigy Plus 25A umieszczone na ramionach, Konwerter Abusemark. Waga 1245g.
Teraz zbudowalem versje druga koptera. profile 10x10x1, tsame silniki i smigla, regle Turnigy plush 25A przerobione na I2C i umieszczone pod plytka centralna. Waga 1120g.
Teras tak, Jak latam czuje ze kopter jest bardziej mulowaty. Tzn. Na konwerterze zeby zawisl bez uzycia ALT HOLD to na radiu mialem throttle 21 (odczyt z futaby), teraz zeby zawisl musze dac 35.
FC to znane 2.1 a bateria 2200 3S.
Zauwazylem tez ze silniki teraz sa lekko cieple po 8-9 min locie, ale nie pamietam czy wczesniej tez sie grzaly. Regle moze maja 2 stopnie wiecej niz temp otoczenia, wczesniej byly zimniutkie bo byly pod smiglami.
A dodam jeszcze ze sensor ACC tez jakby wolno reagowal, ale to nie dziwne jezeli kopter ma "mniej mocy".
Czy ktos wie czemu tak jest? Ja moge z tym rzyc tylko chce sie upewnic ze nic nie jest sle zrobione w moim kopterze. Bardzo dziekuje za pomoc.