Silniki do 250

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

waldek72
Posty: 223
Rejestracja: niedziela 02 lis 2014, 16:16
Lokalizacja: Ostrów

Re: Silniki do 250

Post autor: waldek72 »

Japim pisze:Jeżeli chodzi o efektywność napędu to lepiej dać wyższe napięcie i niższe kV a nie na odwrót. .

A Masz jakieś twarde dane na poparcie tej tezy :mrgreen:
irysbox
Posty: 8
Rejestracja: poniedziałek 24 wrz 2018, 14:12
Lokalizacja: Sanniki

Re: Silniki do 250

Post autor: irysbox »

śmigła mam znalazłem takie https://pl.aliexpress.com/item/3-Blade- ... 5c0f7Y1911
baterie zawsze mogę połączyć i będzie 4s więc mam większą uniwersalność zmieniając śmigła na mniejsze i łącząc pakiety dostaje wyścigowca a tak będzie nie za szybki nie za duży długolot taką mam nadzieję :) praktyka zrewiduje na silniki patrzyłem jeszcze na emaxa rsII2306 ale drogawo wychodzą choć też biore je pod uwagę ale to już bydlaki :)
waldek72
Posty: 223
Rejestracja: niedziela 02 lis 2014, 16:16
Lokalizacja: Ostrów

Re: Silniki do 250

Post autor: waldek72 »

Ale to są 7 i 3 lopatowe :-(
Wg mnie na 6x3 2 lopatowych Polatasz dłużej i pewnie da radę na 3s.
Awatar użytkownika
Japim
Posty: 342
Rejestracja: piątek 29 sie 2014, 09:19
Lokalizacja: Warszawa/ Zachod
Kontakt:

Re: Silniki do 250

Post autor: Japim »

waldek72 pisze:
Japim pisze:Jeżeli chodzi o efektywność napędu to lepiej dać wyższe napięcie i niższe kV a nie na odwrót. .

A Masz jakieś twarde dane na poparcie tej tezy :mrgreen:
Prawo Ohma? Duże modele akrobacje? Duże konstrukcje wielowirnikowe? Symulacje ecalc?
Pozdrawiam,
Przemek
waldek72
Posty: 223
Rejestracja: niedziela 02 lis 2014, 16:16
Lokalizacja: Ostrów

Re: Silniki do 250

Post autor: waldek72 »

Kolego, jeśli piszesz taką tezę to uzasadnij ja dowodami (wyliczeniami). Przytaczanie ogolnokow to nie dowód.
W mojej ocenie mają można zrobić wysoce efektywny napęd zarówno na 2s jak i np 6s.
ODPOWIEDZ