CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Wszelkie gotowe modele za wyjątkiem DJI i Yuneec

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: dragonfly24 »

dragonfly24 pisze:Przestał działać jeden silnik w moim cx-20. Nie zaliczyłem nim nigdy gleby. Poprzedniego dnia na stockowej baterii miał opóźnione yaw (musiałem bardziej odchylać drążek aby zareagował). Na turingy wszystko było ok. Następnego dnia podłączam stockową baterię i zaczyna piszczeć non stop, a światełka się nie świecą. Odłączyłem baterię i podłączyłem turingy. Niby wszystko wydawało się ok, ale po uzbrojeniu silników nie kręcił się już jeden. Podłączyłem stockową baterię ale już się zachowuje tak samo jak na turingy. Pisać do supportu o gwarancję? Uznają jeśli w środku był przestawiany gps? O co ich prosić aby mieć jak największą szansę rozwiązać to korzystnie?
- wysłanie esc i silnika
- zwrot pieniędzy za quada
- ponowne wysłanie drugiego quada
zgadzać się na ewentualne odesłanie quada?

https://www.youtube.com/watch?v=n_EcdroC5bg
http://wrzucaj.net/images/2016/08/12/9LDxp.jpg
http://wrzucaj.net/images/2016/08/12/9LyJs.jpg

etit: odblokowałem filmik, bo wcześniej był prywatny i wysłałem już reklamację.
Dostałem nowe ESC od Bangood, ale mam problem z wystartowaniem. Przed awarią startował normalnie. Wykalibrowałem ESC, ale nie pomaga. Czyżby trzeba było wymienić wszystkie ESC? Jeśli tak, to raczej ten CX-20 pójdzie na części.

https://www.youtube.com/watch?v=QDKiD0tLMEI
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: Adrián »

Może po wymianie, silnik kręci się w drugą stronę?
Nie wiem, który regiel wymieniłeś, ale silniki nie równo startują.
dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: dragonfly24 »

Wymieniłem tylni lewy (green ESC). Rzeczywiście, kręci się w drugą stronę, chociaż przylutowałem żółty, czarny czerwony w takiej kolejności jak były oryginalnie. Na czerwonym esc żółty z czerwonym są zamienione. Czyli zamienić te kable?
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: Adrián »

Tak i dla pewności, skalibruj jeszcze raz esc. Może będą równo startowały.
Nigdy nie sugeruj się kolorami kabli, czy wcześniejszym przylutowaniem. Dobrze jest się upewnić przed lutowaniem i startem.
dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: dragonfly24 »

Teraz w praktyce nawet lata. Jeszcze nie obciążałem go kamerką z gimbalem. Ale obroty wydają dziwnie podwyższony dźwięk przy skręcie (yaw) w prawo i też wtedy go przechyla (jakby tym lewym tylnym ramieniem w dół). Testy na manualu.

https://www.youtube.com/watch?v=9KHn1Nu6sis
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90
tombstone
Posty: 750
Rejestracja: środa 17 lut 2016, 11:04

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: tombstone »

ale kupiłeś taką samą wersję regulatora jak miałeś ? na płytce jest oznaczenie.
wydaje mi się, że żeby to współgrało to wszystkie muszą być takie same
na filmie widać że obraca ci go w prawo, tylko nie widać
czy ty go kontrujesz drążkiem w lewo, czy sam się prostuje ?
ewidentnie dźwięk silnika jest nieprawidłowy tzn. wchodzi na wyższe obroty niż inne
dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: dragonfly24 »

Bangood w ramach gwarancji wysłał mi http://www.banggood.com/Cheerson-CX-20- ... 81050.html wersja green.
Układ elektroniki na tym ESC nie jest identyczny jak na oryginalnym. Ma np. 2 kondensatory, a na oryginalnym jest 1.
Ja drążkiem obracam nim w prawo i lewo. Gdy nie obracam, stoi w miejscu. Chociaż raz sam zaczął się obracać (nie pamiętam w którą stronę) i musiałem korygować, ale po chwili to ustało. Jeszcze przetestuję z innym zestawem śmigieł i ewentualnie zamienię silniki i zobaczę czy będzie różnica.
Nie wiem czy opłaca się kupować pozostałe esc bez pewności, czy to rozwiąże problem. Za wszystko co na niego wydałem (gimbal, kamerka, ładowarka, zasilacz, zapasowe śmigła, szersze nogi, zestaw FPV, nie licząc dodatkowej baterii i innych drobnych rzeczy takich jak kabelki) miałbym już chyba phantma 3 standard. Takowego planuję zakupić jak nie uda mi się naprawić CX-20 i wysprzedam co z niego zostanie. Zastanawiam się też nad Bebop, ponieważ bardzo przydała by mi się jego kompaktowość. Ale to raczej temat na inny wątek.

edit:
Zrobiłem test na śmigłach DJI. Wyższy dźwięk przy skręcaniu jest nieco mniejszy, ale dalej występuje, bujnięcie też. Po lataniu zauważyłem jeszcze, że temperatura tego lewego tylnego silnika jest dużo wyższa od pozostałych, prawie parzył. Muszę jeszcze zrobić test z zamianą silników.
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90
sp3occ
Posty: 13
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 12:33
Lokalizacja: Konin

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: sp3occ »

A u mnie poleciał ESC, wymieniłem na Skywalkera 40A i niby lata ale inny problem wystąpił.
Jak załączę cała procedura przebiega normalnie ale
nie mruga dioda od GPS-a po setupie (gdzie jest również sprawdzany GPS) gaśnie i ...
bez GPS-a CX-20 traci troche na wartości. Nie wiem jak sprawdzić sam moduł GPS-a.
Tadeusz
DronNOOB

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: DronNOOB »

Kod: Zaznacz cały

Zrobiłem test na śmigłach DJI. Wyższy dźwięk przy skręcaniu jest nieco mniejszy, 
Jeśli zamontować carbonon DJI 9447 i zrobić autotune to lata najlepiej i najdłużej ze wszystkich testowanych, a testowałem chyba wszystkie możliwe pasujące rozmiary i typy ( ABS, ABS+carbon, 100% carbon).
dragonfly24
Posty: 204
Rejestracja: środa 02 mar 2016, 13:40

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: dragonfly24 »

dragonfly24 pisze:Bangood w ramach gwarancji wysłał mi http://www.banggood.com/Cheerson-CX-20- ... 81050.html wersja green.
Układ elektroniki na tym ESC nie jest identyczny jak na oryginalnym. Ma np. 2 kondensatory, a na oryginalnym jest 1.
Ja drążkiem obracam nim w prawo i lewo. Gdy nie obracam, stoi w miejscu. Chociaż raz sam zaczął się obracać (nie pamiętam w którą stronę) i musiałem korygować, ale po chwili to ustało. Jeszcze przetestuję z innym zestawem śmigieł i ewentualnie zamienię silniki i zobaczę czy będzie różnica.
Nie wiem czy opłaca się kupować pozostałe esc bez pewności, czy to rozwiąże problem. Za wszystko co na niego wydałem (gimbal, kamerka, ładowarka, zasilacz, zapasowe śmigła, szersze nogi, zestaw FPV, nie licząc dodatkowej baterii i innych drobnych rzeczy takich jak kabelki) miałbym już chyba phantma 3 standard. Takowego planuję zakupić jak nie uda mi się naprawić CX-20 i wysprzedam co z niego zostanie. Zastanawiam się też nad Bebop, ponieważ bardzo przydała by mi się jego kompaktowość. Ale to raczej temat na inny wątek.

edit:
Zrobiłem test na śmigłach DJI. Wyższy dźwięk przy skręcaniu jest nieco mniejszy, ale dalej występuje, bujnięcie też. Po lataniu zauważyłem jeszcze, że temperatura tego lewego tylnego silnika jest dużo wyższa od pozostałych, prawie parzył. Muszę jeszcze zrobić test z zamianą silników.
Zrobiłem test po zamianie silników. Nie wyczułem przegrzania się silnika jak ostatnio. Z drugiej strony temperatura jest teraz dużo niższa na zewnątrz. Jeszcze czeka go test z obciążeniem (gimbal, kamerka, fpv). Może jeszcze coś z tego quada będzie.
Obecne drony: Spark Fly More Combo, Mavic Air Fly More Combo, BAT-100, Parror AR. Drone 2.0, Rayline R8, Syma X5HC, Parrot Airborne Cargo Mars
Byłe drony: Cheerson CX-20, Bebop 1, Bebop 2 + Skycontroller 1, Skycontroller 2, 250-ka DIY, Eachine XQ90
DronNOOB

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: DronNOOB »

Literówka w moim poprzednim poście chodziło mi nie o carbonon DJI 9447
a o carbonon DJI 9450
filos51
Posty: 33
Rejestracja: środa 27 lip 2016, 15:04

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: filos51 »

Witam

Podczepię się do tematu.

Czy ktoś ma Quanum Nova PRO, a jeśli tak to co może o nim powiedzieć.

Na zdjęciach widać że bebechy wizualnie inne niż w Quanum Nova/CX-20.


Obrazek

Pozdrawiam.
DronNOOB

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: DronNOOB »

W mojej ocenie, cena ok 350 ( lite wersja z EU Out of Stock, zamówisz z Chin na 100% trafi na cło +23% VAT i ok 4,8 % CŁO za RTF) za drogo za takie coś.
Jak już RTF to P3S kosztuje tylko na 150 dolarów więcej ( nowy) a to zdecydowanie lepiej dopracowana maszyna jak cheerson cx20 z innymi silnikami i większą baterią. Dolicz do tego gimbal, kamerę i FPV i masz cenę p3s.
XK 380 kosztuje ok 250 USD z EU magazynów na gerbest a lata dłużej i nie gorzej, wiec jak dla mnie przekombinowali z ceną porównując do cx 20 i konkurentów.
filos51
Posty: 33
Rejestracja: środa 27 lip 2016, 15:04

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: filos51 »

Witam

Tylko cena aku do Phantoma 3 wychodzi kapkę drożej.

Jeśli chodzi o Quanum Nova Pro to mogę zakupić wersję RTF za 1300 zł zostaje dokupienie gimbala oraz zestawu do FPV

Co do XK 380 to taki sam golas jak Quanum Nova, poza tym EU $258.36 OUT OF STOCK więc jego przewaga troszkę znika.

Pozdrawiam
DronNOOB

Re: CX-20 Auto Pathfinder GPS - Quadcopter

Post autor: DronNOOB »

Jeszcze nie dostałem przesyłki z HK ( China) o wartości >50 USD aby nie trafiła na cło, więc nie pisz, że będzie kosztować 1300 zł Qanum nowa bo nie będzie z Chin. W europejskich magazynach nie ma na stanie.
Phantoma 3S dostaniesz za ok 2000 zł z polską gwarancją. Na tym forum jest osoba która nawet oferuje rabaty dla wizytowników forum ( nie pytaj login nie pamiętam).
Ja Ciebie nie namawiam, tylko mówię, że ja nie kupiłem by.
ODPOWIEDZ