Volvo V40

Tu można uprawiać dyskutanctwo ;-)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Volvo V40

Post autor: meteor »

Panowie, ktoś ma, jeździ takim samochodem ? Mam je na celowniku, chętnie posłuchałbym o słabych stronach. Przeglądałem forum V40 i nie jest źle, najlepszy silnik to chyba 1.8 115KM (benzyna). Przeglądałem ceny części i nie wygląda to źle, w razie awarii nie zbankrutuje. Wydaje się być przyzwoitym samochodem z niezłym wyposażeniem za przystępną cenę. Będę wdzięczny ;-)
pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
databank
Posty: 511
Rejestracja: niedziela 05 lut 2012, 20:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: databank »

może nie pomoge ale najfajniejszy silnik w nich to T4 do tego nie pali dużo a jedzie :) gratów do s/v 40 jest pełno i za grosze.. popularny samochód. 5 lat miałem s40 i zlego słowa nie powiem.. i oczywiście z łosia przesiadłem sie do.. nowszego łosia ;) chociaż s/v 40 ma mało "volva w volvie" to i tak polecam ;) aa i jezdziłem wieloma samochodami ale takiego wspomagania kierownicy jak u siebie w s-ce to nigdzie nie uświadczyłem.
---------------
BLACK SW 1900, osd/ap Zbig&Pitlab, fox 800, sony 600tvl, sony action, 9xr+Rangelink, FS Base, archos 705, biqad. max 12000m/1000m.
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Ja mam tym wozić tyłek a nie się ścigać :lol: Poza tym nie stać mnie żeby to tankować. Jeżdżę głównie w trasie, jakby się udało kupić z gazem to już bajka. 10l gazu łyknę, motor mi pali podobnie tylko nie zabiore tyle gratów :mrgreen:
pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
jelcyn
Posty: 3417
Rejestracja: niedziela 23 sty 2011, 16:56
Lokalizacja: B-stok

Post autor: jelcyn »

Meteor, benzyna powinna być spoko. Jeszcze zależy który rocznik ale części z używek jest do tego dużo. Nie raz jest problem z dopasowaniem czegoś z elektroniki bo dużo ich było i dużo zmian więc przyda się ktoś kto będzie umiał ewentualnie moduł przeprogramować aby wszedł do Ciebie. Nowe części sporo kosztują, raczej nie wchodzą w grę(pomijając elementy eksploatacyjne). Silnik szukaj jakiś bardzo popularny to w razie awarii koszty tniesz do minimum.
Awatar użytkownika
Kris_po
Posty: 628
Rejestracja: niedziela 29 sty 2012, 13:16
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Kris_po »

ja jeżdżę S60 już od 4 lat i oprócz fatalnego promienia skrętu nie mogę wskazać nic złego, ja ma wersję z silnikiem diesla 5 cylindrowym - D5
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Najchętniej to ten silnik o którym pisałem, 1.8 115KM, no i najlepiej z gazem. Jestem ciekaw ile taki pocięgnie, dobije 400k km ? W razie czego "nowy" silnik to 500-600zł + przełożenie. Jestem troche typem grzebacza, na pewno sam będę próbował naprawić w razie czego, a jak już polegnę to będę się martwił. Z motocyklem sobie dawałem radę :->
pozdrawiam
Marcin
Awatar użytkownika
databank
Posty: 511
Rejestracja: niedziela 05 lut 2012, 20:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: databank »

Kris_po pisze:ja jeżdżę S60 już od 4 lat i oprócz fatalnego promienia skrętu
v40 jest bardzo zwrotny, w s60 musiałem uczyć się na nowo parkować :lol: i to nie jest żart :-P

ja miałem 2.0 140 km ma teraz 380tyś nie wiem ile był cofnięty jak kupiłem. Jeszcze jedzie a nie miał u mnie lekko..
---------------
BLACK SW 1900, osd/ap Zbig&Pitlab, fox 800, sony 600tvl, sony action, 9xr+Rangelink, FS Base, archos 705, biqad. max 12000m/1000m.
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Mam doświadczenie z długimi samochodami bo tata miał poloneza :lol:
Obrazek
Na zdjęciu jeszcze piękny i młody To dopiero była maszyna ! Niestety jego apetyt na paliwo i brak klimy zadecydowały o pozbyciu się go.
pozdrawiam
Marcin
michas75
Posty: 352
Rejestracja: czwartek 28 lip 2011, 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michas75 »

V40 jest na płycie podłogowej Mitsubishi Carisma, to nie jest "prawdziwe" Volvo, ja bym nie dotykał. W sieci masz tonę materiałów na ten temat.
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Wiem, to samo podwozie ma też mitsubishi space star. Ma to też swoje zalety, cała masa części w przyzwoitych cenach.
pozdrawiam
Marcin
michas75
Posty: 352
Rejestracja: czwartek 28 lip 2011, 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michas75 »

Meteor To ty będziesz tym przecinał powietrze, zrób jak uważasz, Ja preferuje Niemców i Japonki ;-)
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Astra/Vectra do mnie nie przemawia, a japońce są nieosiągalne - cena. Zawsze podobało mi się volvo - co prawda S60, ale jeszcze mnie na takie nie stać :mrgreen:
pozdrawiam
Marcin
michas75
Posty: 352
Rejestracja: czwartek 28 lip 2011, 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michas75 »

Ehm, panie kolego Opel to nie Niemiec :-) General Motors ...
Awatar użytkownika
meteor
Posty: 2241
Rejestracja: wtorek 02 lut 2010, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: meteor »

Przecież nie kupie zajechanego passata/golfa :shock: Poza tym nie chce samochodu starszego od siebie :lol: Volvo oferuje przyzwoite wyposażenie w tej cenie.
pozdrawiam
Marcin
michas75
Posty: 352
Rejestracja: czwartek 28 lip 2011, 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michas75 »

E46 318 Ci + GAZ nie z naszej drogi? A tak na poważnie w tych pieniądzach ciężki temat wybrać coś ciekawego, Citroen C5 koło dychy, można trafić coś fajnego.
ODPOWIEDZ