Jak wyprostowałem sprawę z Hobby King

Miejsce gdzie możemy wpływać na kształt i sprawy bieżące forum

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
krzyś707
Posty: 29
Rejestracja: niedziela 06 lis 2011, 22:02
Lokalizacja: Sieradz

Jak wyprostowałem sprawę z Hobby King

Post autor: krzyś707 »

Panowie
najadłem się strachu i dlatego informuję jak ten strach zniknął.

Zamówiłem w HK gadżety za ok 47$. Przelew przez PayPal 03.12.2012r godzina 19. 27 i czekam na potwierdzenie że przelew dotarł do HK .
Według tego co czytałem jeżeli płacisz przez PayPal deklarują że do 10min mam potwierdzenie od HK.
(Zawsze dostawałem potwierdzenie w ciągu 1min+-)
Tym razem nic mimo że w PayPal przelew zakończony.
Czekałem do końca 04.12.2012r. 05.12.2012r Dostałem FURII. Przegadałem chyba z 15zł przez komórkę z pracownikami PayPal.
Informowali że przelew zakończony i wszystko w rękach sprzedawcy. Po jakimś tygodniu mogę założyć Spór. Myślę sobie 47$ przepadło.
Przygnębiony wieczorem 05.12.2012r myślałem co zrobić . Szukałem w kontakt na stronie Hobby King
i znalazłem:
http://www.hobbyking...h_contactUs.asp
Jest tam okienko
Dołączona grafika i tam kliknąłem. Szybko złosił się konsultant. Ja na czacie przesłałem mu tekst z tłumacza Gogle. Dodatkowo kopie zamówienia
jakie wyświetlało się w Hobby King. Oraz Tekst jaki otrzymałem od PayPal (potwierdzenie twojej platności na rzecz hex Tronik Limited).
Wysłałem go w polskiej i angielskiej wersji (potraktowana translatorem).
Odczekałem 5min i gość o ksywie Jvy wszystko załatwił.
Otrzymałem potwierdzenie o otrzymaniu płatności przez HK.
Po zalogowaniu się do HK moja przesyłka miała status Reserved.Przedtem było Un Paid -Niezapłacone.

Wszystko załatwione w ciągu kilku minut. Na czacie sprawę można załatwiać 24h na dobę.
Kamień spadł mi z serca.

Krzysiek

Ps . Nigdy nie mogłem wysłać meila do HK. Zawsze molier demon(błąd).
Może moja historia pomoże innym i pozwoli zaoszczędzić trochę złotych na telefon i przede wszystkim nerwów(zdrowie) Reserved
klocolus
Posty: 1364
Rejestracja: wtorek 30 lis 2010, 23:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: klocolus »

Ja osobiście z obsługi w Hobby King jestem zadowolony - nigdy nie było problemów z załatwieniem różnych spraw, reklamacji i.t.p. :-)

Mogli by trochę skrócić czas od wpłaty do wysyłki.
Każdy ma swoje 6 minut :-)
Awatar użytkownika
krzyś707
Posty: 29
Rejestracja: niedziela 06 lis 2011, 22:02
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: krzyś707 »

Przygnębiony wieczorem 05.12.2012r myślałem co zrobić . Szukałem w kontakt na stronie Hobby King
i znalazłem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... tactUs.asp

Umieszczam fragment z prawidłowym linkiem do wcześniejszego postu

Krzysiek
Keri
Posty: 919
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:15
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Keri »

Sorki ale to jest niepoważne co piszesz. 3 grudnia zamówienie, a pod koniec 4 grudnia dostajesz furii? Rozumiem, że to Twój pierwszy zakup w HK. Często dopiero po paru dniach jest informacja o rozpoczęciu realizacji zamówienia, a Ty dostajesz furii po 24 godzinach :?:
Malker
Posty: 480
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Malker »

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Nie było potwierdzenia PRZELEWU a to różnica między realizacją zamówienia.
Keri
Posty: 919
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:15
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Keri »

Malker pisze:Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Nie było potwierdzenia PRZELEWU a to różnica między realizacją zamówienia.
Widać masz z tym problemy. Napisałem, że po kilku dniach następują ruchy by uzmysłowić, iż jeden dzień zwłoki nawet jeśli chodzi o potwierdzenie przelewu, nie stanowi dla mnie problemu. Jakoś specjalnie nigdy nie oczekiwałem tego potwierdzenia - z Pay-Pal'a jakoś nic nie ginie.
Mam nadzieję Malker, że teraz zrozumiałeś.
Malker
Posty: 480
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 21:56
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Malker »

Problem w tym, że PayPal działa na zasadzie praktycznie natychmiastowego przelewu więc 1 dzień opóźnienia w przypadku PayPala to sporo ;)
Pamiętaj aby hobby łączyło Cię z innymi ludźmi a nie dzieliło !
Awatar użytkownika
eF-Pe-Fał
Posty: 91
Rejestracja: niedziela 02 gru 2012, 23:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eF-Pe-Fał »

To co pisze Malker to prawda i ile razy zdarzało mi sie składać zamówienie w HobbyKing'u tyle razy tuż po systemie automatycznej wpłaty zmieniał mi się status ze albo reserved, albo collecting czy cośtam
Tak czy siak, dobrze ze strony HK że szybko załatwili problem, widac że dbają o klientów mimo że 47$ to dla nich groszówki a nie pieniądze i niejeden sklep pewnie by olał mówiąc że trzeba czekać :->
Nie żyjemy by latać...
Latamy by żyć!
Awatar użytkownika
lukisek
Posty: 1333
Rejestracja: niedziela 28 lut 2010, 16:24
Lokalizacja: Bydgoszcz/Limerick

Post autor: lukisek »

paypal nie dziala na zasadzie natychmiastowego przelewu.
Sprobuj wyslac pieniadze znajomemu . W momencie zatwierdzenia platnosci dostajesz od razu potwierdzenie ze te pieniadze wyslsles(email) jednak niezadko twoj odbiorca czeka na pojawienie sie informacji i pieniedzy caly dzien i nie jest to w tym samym czasie realizowane. Mase osob kupuje w hobbykingu i potwiedza ze czasem trzeba czekac na potwierdzenie zaplaty kilka dni. Teraz nalezy zacytowac jednego polityka w sejmie i nalezy "przejsc nad tym do porzadku dziennego" ;-)
i tak skonczysz ... wrając do RC
Keri
Posty: 919
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:15
Lokalizacja: Danzig

Post autor: Keri »

lukisek pisze:paypal nie dziala na zasadzie natychmiastowego przelewu.
Raczej działa na zasadzie natychmiastowości. I nie jest to sprzeczne z tym co pisałem wyżej. Ostatnio kupiłem kilkanaście planów modelarskich z ebaya i potwierdzenie każdej operacji było natychmiastowe. Bywało też tak, że kilkając ostatnie potwierdzenie przelewu coś blokowało się i na ekranie widać było , iż nie ukończyłem operacji. Jednak na stronie ebaya przedmiot w tym samym czasie widniał jako kupiony. Sprzedający żądał natychmiastowej zapłaty inaczej nie doszłoby do transakcji.
Awatar użytkownika
Rurek
Posty: 16419
Rejestracja: środa 10 mar 2010, 15:21
Lokalizacja: AIP ENR 5.5 - AAA 153 :-)

Post autor: Rurek »

Keri pisze:Sorki ale to jest niepoważne co piszesz. 3 grudnia zamówienie, a pod koniec 4 grudnia dostajesz furii? Rozumiem, że to Twój pierwszy zakup w HK. Często dopiero po paru dniach jest informacja o rozpoczęciu realizacji zamówienia, a Ty dostajesz furii po 24 godzinach :?:
Keri, kolega który miał problem ma w tym wypadku rację a Ty - nie :-)
Podczas zakupów na HK i płatności PayPal'em - transakcja pieniężna oraz operacja logistyczna zamówienia towaru jest realizowana w ciągu milisekund :-)
Jeżeli tak nie jest - to nastąpił błąd w systemie księgowania w HK i trzeba zrobić tak jak kolega to opisał - walić na czata i wyjaśnić. Na moje kilkadziesiąt zakupów w HK - dwa razy miałem identycznie. Mógłbym czekać w nieskończoność i bym się nie doczekał. Pieniądze z mojego PajPal'a leżały sobie spokojnie na koncie HK ale system magazynowo-zakupowo-logistyczny o tym nie wiedział. Bo działa z automatu i nikt tego nie weryfikuje... no chyba że na koniec ichniejszego roku rozliczeniowego jak robią bilanse to nagle mają za dużo kasy ;-) i wtedy być może przy konkretnej sumie szukaliby "nieprzetworzonego zamówienia"
Tak więc w takiej sytuacji - czyli gdy kasa zapłacona a nie widnieje odnotowany taki fakt w statusie zamówienia w HK - trzeba ręcznie reagować a nie czekać. Co innego to czas realizacji (IMHO stanowczo za długi - większe graty typu modele to nawet do tygodnia im schodzi zanim napiszą słynnego maila "your item soon will be packed & shippped..." ) o który zapewne Tobie chodziło (oczywiście jest jeszcze trzeci rozdział historii czyli wysyłka od momentu nadania nr track ale to już kolejna zupełnie inna sprawa) i w tym wypadku powinieneś napisać "drobne sorry" do kolegi któremu zarzucasz histerię...
infekcja FPV postępuje w zastraszającym tempie...
Awatar użytkownika
extream
Posty: 671
Rejestracja: czwartek 05 sty 2012, 16:01
Lokalizacja: Stockholm/Kraków

Post autor: extream »

Po to jest chat online, aby z każdą sprawą do nich pisać. Też wiele razy skorzystałem i sobie chwalę tą formę kontaktu.
IvanM
Posty: 1566
Rejestracja: wtorek 25 wrz 2012, 19:25
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: IvanM »

Trzeba uznać, że kontakt i obsługa w HK jest łatwiejsza jak z niejednym sklepem za rogiem, który zamyka o godzinie 18tej...
Potwierdzam, ze problem "unpaid" rozwiązują od ręki i nie ma się co stresować.
Awatar użytkownika
krzyś707
Posty: 29
Rejestracja: niedziela 06 lis 2011, 22:02
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: krzyś707 »

Keri niestety to nie mój pierwszy a dziesiąty zakup w HK.
Gdyby był pierwszy nie dostał bym Furii :evil:
Po prostu czekał bym co będzie bo nie wiedział bym co ma być.

Dziewięć poprzednich i potwierdzenie od HK meilem praktycznie natychmiast.
Na stronie HK także zmiana z unpaid na paid natychmiast.

Chyba że ktoś płaci nie przez PayPal.

Za dziesiątym razem brak potwierdzenia i zmiany na paid na stronie HK.
To mnie wnerwiło.
47$ to może dla wielu mało . Dla mnie dużo.

Zgadzam się z tym co napisał Rurek. Tam po przelewie przez PayPal to kwestia milisekund.
Tym razem coś się "nawaliło"
Awatar użytkownika
miś
Posty: 9242
Rejestracja: niedziela 07 lut 2010, 15:24
Lokalizacja: Bytom

Post autor: miś »

Ja ostatnio też się wnerwiłem, ale na PayPal'a bo "błyskawiczne" doładowanie konta trwało... prawie dwa dni. Od soboty popołudnia do poniedziałku rano.
BlueMedia też coś się ostatnio kaszani. Katastrofa.
Pzdr. -----MIŚ-----
ODPOWIEDZ