Zanim włączysz silnik(i)
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Jesli latam w obszarze kontrolowanym od Min: 6500 ft, Max: 9500 ft
Rejon kontrolowany lotniska Poznań-Ławica - Sektor C
Źródło: AIP ENR 2.1, MIL-AIP ENR 2.1
to moge leciec na 1km w góre? to mniej niż 6500stóp
Rejon kontrolowany lotniska Poznań-Ławica - Sektor C
Źródło: AIP ENR 2.1, MIL-AIP ENR 2.1
to moge leciec na 1km w góre? to mniej niż 6500stóp
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Nie mozesz, bo 1km to raczej ciezko podciagnac pod VLOS...IIKubaII pisze:Jesli latam w obszarze kontrolowanym od Min: 6500 ft, Max: 9500 ft
Rejon kontrolowany lotniska Poznań-Ławica - Sektor C
Źródło: AIP ENR 2.1, MIL-AIP ENR 2.1
to moge leciec na 1km w góre? to mniej niż 6500stóp
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Kuba jest wątek do rozpatrywania takich problemów, nie ma co tu śmiecić http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=53&p=411095
Ale w zasadzie pawelsky rozstrzygnął temat pt. "czy mogę..."
Ale w zasadzie pawelsky rozstrzygnął temat pt. "czy mogę..."
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Jak zobaczyłem ten filmik to mi ręce opadły.
Ludzie nie wiedzą, który drążek na aparaturze do czego służy, a próbują latać.
https://www.youtube.com/watch?v=cQqpEiw-TvI
Ludzie nie wiedzą, który drążek na aparaturze do czego służy, a próbują latać.
https://www.youtube.com/watch?v=cQqpEiw-TvI
-
- Posty: 110
- Rejestracja: poniedziałek 31 paź 2016, 11:30
- Lokalizacja: Olsztynek
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Film niezły. Ale czy każdy z Was pamięta swój pierwszy lot. Ja pamiętam swój pierwszy lot 250 , start i najbliższe drzewo było moje.Phantomem i i tak łatwo się lata , ale jak by spróbowała 250 bez zbędnej elektroniki to ciekaw jestem co by wyszło.
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Bo się namnożyło tych pseudo modelarzy ! Prawdziwy modelarz wie co może a czego nie . Pamiętam , nie pamiętam ? Wiem ,nie wiem co mam nacisnąć ? Ooo ! W końcu poleciał ! Kuźwa ! Ludzie ! Co to ma być ?
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
Re: Zanim włączysz silnik(i)
PROSTA Checklist-a dla DJI PHANTOM 3 a może też dla innych - może się przyda
Checklist
- sprawdzić aktywność słońca
- sprawdzić kierunek wiatru i siłę
- sprawdzić przeszkody terenowe i ich wysokość
- zdjąć blokady gimbala
- sprawdzić dokręcenie śmigieł
- sprawdzić czy jest włożona karta mikro SD do drona
- przełącznik funkcji ustawić na „P”
- wpiąć kabel tablet - radio
- ustawić anteny w radiu
- włączyć radio
- włączyć drona , postaw go poziomo !
- sprawdzić połączenie radio-dron
- włączyć dane komórkowe (internet w tablecie lub połączyć z telefonem)
- uruchomić program „Litchi”
- sprawdzić poziom naładowania baterii
- kalibracja kompasu
- sprawdzić: zasięg strefy, wysokość powrotu, maksymalna wysokość
- sprawdzić sygnał GPS
- sprawdzić czy został zapisany „HOMEPOINT”
- włączyć zapis kamery
- START
- Oddychaj !!
Checklist
- sprawdzić aktywność słońca
- sprawdzić kierunek wiatru i siłę
- sprawdzić przeszkody terenowe i ich wysokość
- zdjąć blokady gimbala
- sprawdzić dokręcenie śmigieł
- sprawdzić czy jest włożona karta mikro SD do drona
- przełącznik funkcji ustawić na „P”
- wpiąć kabel tablet - radio
- ustawić anteny w radiu
- włączyć radio
- włączyć drona , postaw go poziomo !
- sprawdzić połączenie radio-dron
- włączyć dane komórkowe (internet w tablecie lub połączyć z telefonem)
- uruchomić program „Litchi”
- sprawdzić poziom naładowania baterii
- kalibracja kompasu
- sprawdzić: zasięg strefy, wysokość powrotu, maksymalna wysokość
- sprawdzić sygnał GPS
- sprawdzić czy został zapisany „HOMEPOINT”
- włączyć zapis kamery
- START
- Oddychaj !!
Ostatnio zmieniony poniedziałek 13 lut 2017, 22:31 przez darektv, łącznie zmieniany 1 raz.
darek
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Może mi ktoś wytłumaczyć czemu mój wpis jest usuwany?.
[MOD - bo piszesz nie w temacie. Kolejna próba i dostaniesz czas na przemyślenia gdzie jakie pytania należy zadawać]
[MOD - bo piszesz nie w temacie. Kolejna próba i dostaniesz czas na przemyślenia gdzie jakie pytania należy zadawać]
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Kilka sugestii:
Dodatkowo brakuje takich rzeczy jak:
- sprawdzic ew. komunikaty o bledach w aplikacji
- sprawdzic czy w danym miejscu latanie jest dozwolone
- sprawdzic czy w poblizu nie ma osob postronnych badz zwierzat bez opieki
- sprawdzic podglad
- sprawdzic czy aktywna jest opcja RTH
- zaraz po wystartowaniu sprawdzic czy dron prawidlowo reaguje na sterowanie
kierunek i siledarektv pisze:- sprawdzić kierunek wiatru
opcjonalne, nie kazdy ich uzywadarektv pisze:- ustawić anteny w radiu – założyć reflektory
Checklista powinna albo bazowac na SW dostarczanym przez producenta (DJI Go), albo byc bardziej ogolna. Nie kazdy musi chciec wydawac dodatkowe pieniadze na aplikacje 3rd party (tak przy okazji to Litchi a nie Lithcie).darektv pisze:- uruchomić program „Litchie”
Dodatkowo brakuje takich rzeczy jak:
- sprawdzic ew. komunikaty o bledach w aplikacji
- sprawdzic czy w danym miejscu latanie jest dozwolone
- sprawdzic czy w poblizu nie ma osob postronnych badz zwierzat bez opieki
- sprawdzic podglad
- sprawdzic czy aktywna jest opcja RTH
- zaraz po wystartowaniu sprawdzic czy dron prawidlowo reaguje na sterowanie
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Panowie, a jak zasady lotów z pierwszego posta mają się do najnowszych rozporządzeń?
http://www.swiatdronow.pl/ogloszono-tre ... -ws-dronow
http://www.swiatdronow.pl/ogloszono-tre ... -ws-dronow
Re: Zanim włączysz silnik(i)
Maja sie dobrze. W razie watpliwosci patrz TUTAJDarmach pisze:Panowie, a jak zasady lotów z pierwszego posta mają się do najnowszych rozporządzeń?
http://www.swiatdronow.pl/ogloszono-tre ... -ws-dronow