Poszukiwania skrzydła pod FPV i aparatury
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Moja vega 1700 g bo nie wyciągnołem balastu tylko dowaliłem graty fpv z aku 2200 i 5000 i silnikiem 150g wyszło prawie 2000 g po pomalowaniu . Też lubię latające czołgi . Powiedzmy że dałem radę się pochlastać śmigłem nie liczy się ile wystarczy raz a skutecznie potrafi zniechęcić . Tak na marginesie vega jest z epp a nie ze styro i dlatego jest cięższa ale za to
- kropkacompl
- Posty: 35
- Rejestracja: poniedziałek 26 gru 2011, 22:41
- Lokalizacja: Sieradz
Tak się składa ze autor tego wątku czyli ja zamowilem wczoraj u Pana Leona Goliata i teraz będę kompletował elektryke.
Moje doświadczenie w lataniu faktycznie jest zerowe ( nie liczę kilku lotów t-rexem) i co z tego? Każdy kiedyś zaczynał.
Czytając Wasze ostatnie dość ironiczne wypowiedzi wnioskuje ze zniechencanie początkujących to Wasze chobby.
Moje doświadczenie w lataniu faktycznie jest zerowe ( nie liczę kilku lotów t-rexem) i co z tego? Każdy kiedyś zaczynał.
Czytając Wasze ostatnie dość ironiczne wypowiedzi wnioskuje ze zniechencanie początkujących to Wasze chobby.
Przepraszam że tak to odebrałeś nie miałem zamiaru cię zniechęcać po prostu wyraziłem swoje zdanie na ten temat . Sam uczyłem się latać na modelu który do tego celu wogule się nie nadawał ( P51GWS-a Kombat styro ) i moją intencją było po prostu zaproponowanie rozwiązania gdzie faktycznie będziesz miał okazję się pouczyć latania.Nie jak ja 5 sekund lotu gleba i 3 dni klejenia i ponowne 5 sekund lotu . Niestety tartaki i styropianowce są mało odporne na kretobicia . Swoją vegą przywaliłem z 10m po kolizji z przewodami WN obtarłem z piachu i latałem dalej . Żaden model styro czy tartak tego by nie przeżył to jest zaleta epp .
- kropkacompl
- Posty: 35
- Rejestracja: poniedziałek 26 gru 2011, 22:41
- Lokalizacja: Sieradz
Wyjaśnij mi to zdanie bo jakoś nie wiem co miałeś na myśli ? Czyż by grafoman miał jakieś nowe znaczenie ?Keri pisze:Ten ma raczej zadatki na grafomana niż modelarza więc wybór będzie miał stanowczo bardzo trudny
JasQ Założyłem ten temat bo chciałem porady kogoś kto zna się na rzeczy. Dostałem różne propozycje i wybrałem jeden z nich to ,że komuś się to nie podoba to już nie moja sprawa to nie Wy będziecie tym latać tylko ja i jak go rozbije to rozbije swój model nie Wasz od cała filozofia. Będę uczył się na własnych błędach. Zamówiłem gołe skrzydło bo sam chcę je złożyć i nauczyć się tego prawie od podstaw ( bo jednak skrzydła sam nie wytnę).
Grafoman to ogólnie ktoś kto luibi sobie popisać. Ty własnie tak robisz - 4 strony bicia piany podczas gdy odpowiedź między innymi ode mnie dostałes już w pierwszych odpowiedziach...kropkacompl pisze:Wyjaśnij mi to zdanie bo jakoś nie wiem co miałeś na myśli ? Czyż by grafoman miał jakieś nowe znaczenie ?
Za moje opinie nie mam zamiaru przepraszać ale jak wspomniałem na samym początku służę pomocą merytoryczną kazdemu kto o to poprosi.
- kropkacompl
- Posty: 35
- Rejestracja: poniedziałek 26 gru 2011, 22:41
- Lokalizacja: Sieradz
Keri pisze:Za moje opinie nie mam zamiaru przepraszać
Mi nie chodzi o przeprosiny, bo każdy może mieć swoje zdanie.
Tylko trzeb brać pod uwagę ,że jeżeli ktoś chce "poznać" temat który go interesuje to zadaje pytania aby wiedzieć jak najwięcej od co.
Nie lubię podejmować pochopnie decyzji.
Temat wyboru skrzydła uważam za zakończony bo jak już pisałem wcześniej czekam teraz na info od Pana Leona jak wytnie Goliata.
Za to teraz czeka mnie wybór do tego silnika , serwa , akumulatory i regulator ( chyba niczego nie pominąłem ? ) bo co do radia to padło na Turnigy 9x.