Zwiększenie kv z 2300 na ?

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
karolboski
Posty: 132
Rejestracja: wtorek 20 sie 2013, 17:59
Lokalizacja: Bytów

Re: Zwiększenie kv z 2300 na ?

Post autor: karolboski »

Tak tylko ,że te silniki na full gazie pobiera jeden silnik do 60 A . czasem jak robie akrobacje typu back flip to dodam gaz na maxa, ale to chwilowe.
śmigła ,różne próbowałem hQprop 5x4.5x3v1s , obecnie latam (a raczej próbuję ) na dalprop 5045
Kurde no nie wiem może płytka pdb jest za słaba amperowo. Wcześniej latałem na emax MT 2204 II - tutaj problemów nie było . Fakt ,że te nowe silniki co założyłem to mają o wiele większego kopa- ale żeby latać do bezpiecznego progu 3.6 v to nawet minuty nie polatam - a pakiety są nowe.
Przelutowałem narazie stare silniki i na nich latam spokojnie na 1500mah 5-6 minut.
Awatar użytkownika
Majk99
Posty: 685
Rejestracja: poniedziałek 01 gru 2014, 16:42
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Re: Zwiększenie kv z 2300 na ?

Post autor: Majk99 »

Co do czasu lotu, ja przy freestyle aktualnie mam ok 3 minuty albo trochę więcej z session 5 ale na 6S 1050mAh (silniki inferno 1750kv, 2208), wcześniej na f60 pro ii 2700kv (2207) i 4s 1550 było ok 3 minut z session 5, a kopter ważył jakieś 530g więc 2.5 minuty 600g nawet na 1500 wydaje się w miarę ogarniętym czasem chociaż do 3 minut powinno dać się dolatać.
Hangar: De Stik x2.5
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
Awatar użytkownika
Adriee
Posty: 253
Rejestracja: środa 21 wrz 2016, 15:45
Lokalizacja: Sierpc
Kontakt:

Re: Zwiększenie kv z 2300 na ?

Post autor: Adriee »

karolboski, PDB nie ma nic tutaj do rzeczy, skoro kopter lata i nie spada sam z siebie podczas lotu...
Masz wysokie KV silników - często piloci, by wydłużyć czas lotu montują do takich KV lekkie i niezbyt agresywne śmigła pokroju 5040x3.
Nie baw się w silniki 2204 - co z tego, że dłużej polatasz, jak te silniki nie mają zbyt wysokiego ciągu i znów będziesz próbował nadrabiać ich braki ciągle wysokim gazem. Zabawę z nowymi silnikami polecam Tobie zacząć od mniej agresywnych śmigieł - nawet 5040x3, w ostateczności 5043x3.

Trochę nie na temat, ale skoro Majk99, poruszyłeś kwestię baterii 6s - dużo osób przechodzących z baterii 4s na 6s mówi, że 6s nie dają zbytnio nic nowego (oczywiście zestawiając silniki tego samego rozmiaru, ale o innym KV - np. dla 4S -2400KV, dla 6S 1800KV). Jakie są Twoje wrażenia?
Awatar użytkownika
Majk99
Posty: 685
Rejestracja: poniedziałek 01 gru 2014, 16:42
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Re: Zwiększenie kv z 2300 na ?

Post autor: Majk99 »

Ja zmieniłem z F60 Pro II 2700kv na Inferno V2 1750 więc 2207 na 2208 ale rpm trochę mniej. Muszę trochę jeszcze polatać bo niektóre rzeczy mogą wynikać tylko z nowości pakietu ale:
sag czuć dopiero na końcu jak siada z 21V do 16V :-P a tak przez cały lot mocy tyle samo
ma większego kopa pomimo mniejszego (względnego, albo jakkolwiek to nazwać) kv, to może być też zasługa rozmiaru ale i odejście lepsze i top lepszy, aż zastanawiam się nad mniej agresywnymi śmigłami (5.1x4.6 albo 4.8x3.4x4, HQ V1S)
Hangar: De Stik x2.5
ZOHD Dart na sterydach vmax 200km/h
Fristajlo (w bliskich planach)
ODPOWIEDZ