Naza v2 - problem z silnikami po krecie

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

sowiq
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 09 lip 2018, 09:25
Lokalizacja: Warszawa

Naza v2 - problem z silnikami po krecie

Post autor: sowiq »

Cześć wszystkim,
na forum zaglądałem już jakiś czas, ale dopiero teraz założyłem konto, bo mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić i postanowiłem poprosić o pomoc bardziej doświadczonych kolegów.

Mam quada na ramie s500 i Naza v2. Wszystko działało w nim jak należy. Ale jakiś czas temu zaliczyłem sporego kreta z dużej wysokości.
Kilka dni temu zabrałem się za odbudowę - wymianę połamanych części, itp. Podłączyłem i wykalibrowałem odbiornik, wykalibrowałem od nowa wszystkie ESC oraz IMU, przetestowałem silniki "na sucho", przy podłączeniu ESC bezpośrednio do Rx. Wszystko działało bez problemu.

Ale po podłączeniu Naza v2 całość nie chce działać tak jak powinna. W trybie Atti silniki uzbrajają się i wchodzą na bieg jałowy tylko za pierwszym razem. Za każdym kolejnym (po rozgrzaniu?) nic się nie dzieje, do momentu ponownego podłączenia baterii.
Na PMU powoli miga zielona dioda - wcześniej świeciła ciągle.
W Naza Assistant na dole świeci się "MC OUTPUT: OFF". Silniki czasami włączają się do testów, ale najczęściej tego nie robią - czasami tylko lekko podrygują.

Załączam film z próby uzbrajania:
https://www.youtube.com/watch?v=VEI9u9ZbIwA

Załączam też zdjęcie PMU z zaznaczonym miejscem, w którym miga zielona dioda LED - wcześniej świeciła ciągle. Przeszukałem cały internet, ale nigdzie nie piszą co to oznacza. Wszyscy skupiają się na module LED.
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (435.04 KiB) Przejrzano 5213 razy
Co to może być? Od czego najlepiej zacząć testowanie, żeby znaleźć ewentualną przyczynę?

Z góry dzięki za porady.
byzoeu
Posty: 24
Rejestracja: sobota 29 wrz 2018, 21:31
Lokalizacja: Poznań

Re: Naza v2 - problem z silnikami po krecie

Post autor: byzoeu »

Jak wszędzie od zasilania. Skoro pmu sygnalizuje Tobie że coś jest nie tak to sprawdź lipola na ładowarce. Potem wartości samego pmu a na końci nazę. Smd nie lubi kreta. A na końcu esc i silnik.
ODPOWIEDZ