Silniki do 250
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Silniki do 250
I tak zrobiłem 5 silnikow i 5 esc (zapas warto mieć z kodem i tragedii nie było cenowej.
Re: Silniki do 250
Jeżeli chodzi Emax o RS2205S to nie są tak wytrzymałe jak zwykłe RS2205, w S magnesy są gęsto upakowane i bardzo blisko statora, wystarczy nieduże wgniecenie na dzwonku i magnes ociera o stator, albo się rozpada. Niestety coś kosztem czegoś, na szczęście tanio można kupić dzwonki i łatwo wymieniać :)
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
Re: Silniki do 250
Nawet na allegro widziałem dzownki więc tragedii nie będzie. Mam nadzieje ze szbyko przyjdą bo już bym sie zabrał do składania.
Re: Silniki do 250
To mój pierwszy post więc na dzień dobry: Dzień Dobry :).
Mam pytanie dotyczące wymiany pojedynczego silnika w falconie 250. Czy jeśli wymienie jeden stockowy na inny ( 2206 2300kV na 2205 2300kV ale nowy Hobbywing XRotor Titanium ma większy ciąg ) to powinienem się spodziewać problemów i od razu wymienić komplet czy kontroler sobie z tym poradzi?
Mam pytanie dotyczące wymiany pojedynczego silnika w falconie 250. Czy jeśli wymienie jeden stockowy na inny ( 2206 2300kV na 2205 2300kV ale nowy Hobbywing XRotor Titanium ma większy ciąg ) to powinienem się spodziewać problemów i od razu wymienić komplet czy kontroler sobie z tym poradzi?
Re: Silniki do 250
odkopie bo mnie zainteresowało: co powiedzielibyście na silnik sunnysky r1806-2580 do tej 250-280 i śmigiełka bym dał 7x3.8 apc
Re: Silniki do 250
to są silniki pod max 5", a zalecane są 4"
pod 7" musisz wybrać coś z większym statorem i mniejszym KV
pod 7" musisz wybrać coś z większym statorem i mniejszym KV
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
Re: Silniki do 250
chciałem je dać na 2s żeby maksymalnie obniżyć wagę całości
Re: Silniki do 250
APC 7x3.8 to smiglo SF - slow fly. Przeznaczone do niskich obrotów. Po drugie nie występuje w wersji "lewej". Już prędzej 7x4 SF. Napędzanie tym 250 to jak wsadzenie silnika od syrenki do golfa GTI... Jakim pakietem chcesz to napędzać?
Pozdrawiam,
Przemek
Przemek
Re: Silniki do 250
chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie
Re: Silniki do 250
irysbox pisze:chiałbym własnie dać 2s 2700mah żeby waga była ok 140g pakietu silniki są dość mocne i powinny to śmigło uciągnąć przy prądzie do 20a na ecs śmigło 7 da mi znaczny ciąg co za tym idzie niewielki ruch przepustnicy i mniejszy prąd powinien go unosić przy wadze startowej koło 500g powinien i długawo latać i rama raczej bedzie ok 280mm bo w 250 7" mi nie wejdzie
cos to slabo widze,cienka bateryjka 2s-dlaczego nie 3,4s,silniki dziwne do 7'' szmigiel 80a pobor pradu ile to polata 1-2 min
Re: Silniki do 250
przy max gazu tak, ale zauważ że wzniesie się już przy 30% gazu a wtedy prąd nie jest taki duży
Re: Silniki do 250
2s 2700 waży tyle samo co 4s 1300. Wiec gdzie tu sens? No i nadal nie masz lewych/prawych śmigieł?
Pozdrawiam,
Przemek
Przemek
Re: Silniki do 250
wg mnie, taki mały silnik nie poradzi sobie z takie dużym śmigłem, a jeżeli będzie latał to bardzo kiepsko
TYLKO DroneRacing #DRC & #KISS FTW :)
Re: Silniki do 250
Jeżeli chodzi o efektywność napędu to lepiej dać wyższe napięcie i niższe kV a nie na odwrót. Silnik może i da rade ale w tej konfiguracji prędzej nadaje się do jakiegoś parkolotu niż wielowirnikowca.
Pozdrawiam,
Przemek
Przemek
Re: Silniki do 250
Rozumiem że kolega buduje takiego wolnego szfendolota. Jeśli tak To silniki te silniki się nadadzą ale ja bym dał śmigła kopterow 6x3 2 lopat owe (na dys 1806se kV 2300 dawały 46min lotu). Jak będziesz chciał szybciej to dajesz 3 albo 4s ew mniejsze śmigła i już.