Porób zdjęcia, zważ paczkę ( zrób zdjęcie na wadze ) i wyślij na support. Odpowiadają w ciągu 1-2 dni.Ekstrapolator pisze:Witam,
odświeżę kotleta, zamawiałem 5 rzeczy z BG 4xsilniki + reciver XM+ i w paczce nie było recivera, napisałem na support ze paczka była nie kompletna ktoś miał taka sytuację ?
Pozdrawiam Wojciech
Reklamacja w banggood.com
Moderatorzy: Matkas, moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Reklamacja w banggood.com
Świat z góry wygląda lepiej
Re: Reklamacja w banggood.com
A może miałeś podzielone zamówienie i odbiornik przyjdzie w osobnej przesyłce.
Pozdrawiam
Marek
Marek
Re: Reklamacja w banggood.com
Jak dotąd nigdy nie miałem problemu z reklamacjami w Bg . Zdjęcia albo film plus porządny opis wystarczały by reklamacja była rozpatrzona pozytywnie .
Pozdro; Hornet2
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
samolot Spitfire (spalinowy)
copter Typhoon Q500 4K
copter FQ 777 -124
motoszybowiec Easy Glider
helik V931 (AS 350 )
- Ekstrapolator
- Posty: 106
- Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Reklamacja w banggood.com
Witam,
Dostałem odpowiedz żeby przysłać zdjęcia przedmiotów które otrzymałem, wysłałem zobaczymy co dalej. Paczka miała jeden numer była rejestrowana.
Dostałem odpowiedz żeby przysłać zdjęcia przedmiotów które otrzymałem, wysłałem zobaczymy co dalej. Paczka miała jeden numer była rejestrowana.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: środa 14 wrz 2016, 22:17
- Lokalizacja: Opole
Re: Reklamacja w banggood.com
Ja już z banggood się wycofałem, bo o ile np w Aliexpress pomiędzy klientem (mną) a skośnookim sprzedawcą stoi ALI (które trzyma kasę, więc ma argumenty) - to w przypadku sklepów takich jak BG - kupujesz wprost od nich, a oni to biorą z jakiegoś zewnętrznego magazynu (samemu na tym się niezbyt znając, czym w ogóle handlują) i wysyłają/zlecają wysyłkę. Gdy coś pójdzie niedobrze - to nie mają żadnego powodu, by się musieć starać byś był zadowolony.Ekstrapolator pisze: zamawiałem 5 rzeczy z BG 4xsilniki + reciver XM+ i w paczce nie było recivera, napisałem na support ze paczka była nie kompletna ktoś miał taka sytuację ?
Mnie wyruchali kilka razy:
- większy zakup z zmianą przesyłki na kuriera/priority itp bo się spieszyło ... 2 tygodnie nie ma nr trackingowego ani przesyłki, po kilku maila dodają nr trackingu na odczepnego, który nigdzie nie jest znajdowany (oprócz statusu "pre-advised czyli po prostu wygenerowali etykietę u przewoźnika, ale jeszcze nic nie nadali). Po kolejnych 2 tygodniach przesyłka rusza w trackingu... i utyka na jakimś ichnim lotnisku na kolejne DWA MIESIĄCE. Po kolejnych mailach - odnajdują przesyłkę i wraca do nadawcy (w trackingu z adnotacją "źle zapakowana, security problem, return"). Kolejny miesiąc się proszę o zwrot kasy, bo mi chcą wcisnąć swoje BG-points zamiast zwrotu ~$300 (wtf?)
- inny zakup - podany nr trackingowy, paczka dochodzi - braki w paczce (jak u ciebie). Pisze do nich "WFT gdzie reszta, bo przyszła drobnica, a najdroższego brak" - "będzie dosłana osobną przesyłką" - ale nie ma na to numeru trackingowego, 2 miesiące mijają i przesyłki nie ma... i znów afera o kasę.
Gdyby nie płatność przez paypal i spór u nich - to bym nawet kasy nie odzyskał.
Re: Reklamacja w banggood.com
Ja nie powiem złego słowa na BG. Kupowałem ze 40 razy i wszystko doszło, a jak trzeba było reklamować zawsze bez gadania wysyłali nowy przedmiot po przesłaniu filmu/zdjęć i opisaniu sprawy.
- Ekstrapolator
- Posty: 106
- Rejestracja: środa 13 mar 2013, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Reklamacja w banggood.com
Na szczęście zwrócili mi kasę za XM+ bez większych problemów kasa była u mnie w tydzień.
Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka
Re: Reklamacja w banggood.com
Mój przypadek jest niestety inny.
Jak dotąd nie było problemów z reklamacją, do dnia dzisiejszego.
Dostałem niekompletny odbiornik, gdzie brakowało dwóch ledów, poszedłem im na rękę i dosłali brakujące, to przylutowałem samemu i działa.
Przyszedł czas uruchomić w samolocie i okazuje się, że stabilizacja nie działa tak jak powinna.
Po wysłaniu opisu z problemem i filmem, zostałem pierwszy raz zlany z odnośnikiem do https://www.banggood.com/Toy-and-Hobbie ... licy_hi591
Nawet chęci pomocy w rozwiązaniu problemu, nic.
Od zakupu minęły 3 miesiące.. Dopiero teraz mogłem go przetestować.
Założyłem spór na PP i w odpowiedzi to samo.
No nic, jak się nie będzie dało polubownie rozstrzygnąć problemu, to przekształcę w roszczenie i niech PP zadecyduje..
Szkoda, bo już sporo $ tam zostawiłem, mam VIP4, ale jak widać, liczy się tylko $..
Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.
Jak dotąd nie było problemów z reklamacją, do dnia dzisiejszego.
Dostałem niekompletny odbiornik, gdzie brakowało dwóch ledów, poszedłem im na rękę i dosłali brakujące, to przylutowałem samemu i działa.
Przyszedł czas uruchomić w samolocie i okazuje się, że stabilizacja nie działa tak jak powinna.
Po wysłaniu opisu z problemem i filmem, zostałem pierwszy raz zlany z odnośnikiem do https://www.banggood.com/Toy-and-Hobbie ... licy_hi591
Nawet chęci pomocy w rozwiązaniu problemu, nic.
Od zakupu minęły 3 miesiące.. Dopiero teraz mogłem go przetestować.
Założyłem spór na PP i w odpowiedzi to samo.
No nic, jak się nie będzie dało polubownie rozstrzygnąć problemu, to przekształcę w roszczenie i niech PP zadecyduje..
Szkoda, bo już sporo $ tam zostawiłem, mam VIP4, ale jak widać, liczy się tylko $..
Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.
Re: Reklamacja w banggood.com
No ale o co konkretnie masz pretensje do sklepu? Zasady zwrotow sa jawne i jasno okreslone. Tu raczej do FrSky by sie nalezalo zwrocic, w koncu Banggood jest ich autoryzowanym dealerem...Adrián pisze:Mój przypadek jest niestety inny.
Jak dotąd nie było problemów z reklamacją, do dnia dzisiejszego.
[...]
Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.
Re: Reklamacja w banggood.com
Niestety, dla mnie nie były, moja wina.pawelsky pisze:Zasady zwrotow sa jawne i jasno okreslone
Mam pretensję, że nawet nie raczyli pochylić się nad problemem. Nie mówię tutaj o zwrocie $, tylko pomocy w rozwiązaniu problemu.
Kiedyś reklamowałem przedmiot po dłuższym czasie, nawet użytkowania i nie było problemu.
Frsky zlewa klienta. Po wysłaniu pytania odnośnie brakujących ledów w s8r, nabrał wody w usta i po kilku @ w różnym czasie, nawet nie raczył odpisać, więc tutaj nawet nie warto tracić czasu.
Trudno, będzie kolejna nauczka na przyszłość.
Re: Reklamacja w banggood.com
Baanggooda pewnie tez zlewaja, stad taka a nie inna odpowiedz sklepu. Pretensje kierowalbym raczej do FrSky a nie BG.Adrián pisze:Kiedyś reklamowałem przedmiot po dłuższym czasie, nawet użytkowania i nie było problemu.
Frsky zlewa klienta.
Niemniej jednak bardziej mi Twoj problem wyglada na klopot z FW/konfiguracja niz na wade sprzetu.
Re: Reklamacja w banggood.com
Adrián pisze:Mój przypadek jest niestety
Założyłem spór na PP i w odpowiedzi to samo.
No nic, jak się nie będzie dało polubownie rozstrzygnąć problemu, to przekształcę w roszczenie i niech PP zadecyduje..
Szkoda, bo już sporo $ tam zostawiłem, mam VIP4, ale jak widać, liczy się tylko $..
Zawsze miałem dobre słowo o sklepie i podejściu do klienta..
No cóż.. trzeba zmienić swoje poglądy.
PP zwroci ale musisz odeslac na wlasny koszt-niestety
Re: Reklamacja w banggood.com
Co ty pitolisz za głupoty Miałem dwie reklamacje nie uznawane przez BG i nigdy nic nie odsyłałem, a PayPal zwrócił kasę
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Re: Reklamacja w banggood.com
Ja kupiłem power na BG mam telefon huawei który nie ma jak wiadomo qc. Na stronie pisało że power bank działa z huawei qc, po przyjściu oczywiście nie działa bo w jaki sposób. Napisałem reklamacje że błędny opis, to napisali żeby zmienić telefon bo huawei niema trybu qc..
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: Reklamacja w banggood.com
ze Ty nie miales to nic nie oznacza, bo inni mieli i to jest w regulaminie PP,moze kiedys bylo inaczejKowal pisze:Co ty pitolisz za głupoty Miałem dwie reklamacje nie uznawane przez BG i nigdy nic nie odsyłałem, a PayPal zwrócił kasę
w PP kazda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i moze tez byc tak, jak piszesz