Poczatkujący, od jakiegoś czasu miałem problem z połączeniem, musiałem kilka razy włączyć odbiornik by połączył sie z nadajnikiem.
Ostatnio nie udaje mi się to wcale. silnik pika co sekundę przytym załączając na moment piknięcia silnik.
Gdy chwilowo (podczas programowania gazu - co casem sie udaje) łączy się silnik (lub wał) strasznie charczy rozkręca się na moment
i po chwili znów zaczyna pikać (tylko tym razem miga co sekunde czerwona dioda plus zapalona bezprzerwy zielona na regulatorze.
Dokładniej - na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=RlLf5-3O ... e=youtu.be
Mini Buggy rc 4WD B16 65km/h pikający silnik
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Re: Mini Buggy rc 4WD B16 65km/h pikający silnik
Cześć
Dziwna sytuacja, nie przypominasz sobie abyś lekko przypalił nadajnik? Jeśli nie to zalecam kupienie nowego.. I jeszcze jedno: W jakiej skali ten samochodzik? No i jaka firma?
Dziwna sytuacja, nie przypominasz sobie abyś lekko przypalił nadajnik? Jeśli nie to zalecam kupienie nowego.. I jeszcze jedno: W jakiej skali ten samochodzik? No i jaka firma?
Pozdrawiam Michał
CX-10
Overmax 3.1
CX-10
Overmax 3.1
Re: Mini Buggy rc 4WD B16 65km/h pikający silnik
Walnięty odbiornik albo nadajnik. Nie masz 2 odbiornika żeby przetestować ?
Re: Mini Buggy rc 4WD B16 65km/h pikający silnik
Przede wszystkim testuj autko na jakiejś podstawce!
- Sprawdź mechanikę, zobacz czy nie masz wyciętej jakiejś przekładni. Wszystko musi kręcić się płynnie niezależnie od tego, czy obracasz silnikiem czy kołami i w którą stronę. Zablokuj silnik, pokręć lewym przednim kołem w obie strony, zobacz czy prawe przednie kręci się płynnie nawet pod lekkim obciążeniem. Powtórz dla wszystkich pozostałych kół.
- Sprawdź trym gazu (jeśli aparatura ma taką możliwość, sprawdź też podział gazu - może być 50/50 albo 70/30). Jeśli masz niedokładnie ustawione neutrum, to przy włączaniu regulator może gwałtownie uruchamiać silnik i wynikający stąd gwałtowny spadek napięcia może resetować regulator. Odłącz silnik i zobacz, co się dzieje.
- Sprawdź akumulator, może właśnie dogorywa? Sprawdź złącza akumulatora.
- Zamień kanały w odbiorniku, wprawdzie gaz będzie na kierownicy, ale to może pomóc w diagnostyce (możesz mieć np. uszkodzony potencjometr w cynglu itp.)
Pochwal się wynikami :).
- Sprawdź mechanikę, zobacz czy nie masz wyciętej jakiejś przekładni. Wszystko musi kręcić się płynnie niezależnie od tego, czy obracasz silnikiem czy kołami i w którą stronę. Zablokuj silnik, pokręć lewym przednim kołem w obie strony, zobacz czy prawe przednie kręci się płynnie nawet pod lekkim obciążeniem. Powtórz dla wszystkich pozostałych kół.
- Sprawdź trym gazu (jeśli aparatura ma taką możliwość, sprawdź też podział gazu - może być 50/50 albo 70/30). Jeśli masz niedokładnie ustawione neutrum, to przy włączaniu regulator może gwałtownie uruchamiać silnik i wynikający stąd gwałtowny spadek napięcia może resetować regulator. Odłącz silnik i zobacz, co się dzieje.
- Sprawdź akumulator, może właśnie dogorywa? Sprawdź złącza akumulatora.
- Zamień kanały w odbiorniku, wprawdzie gaz będzie na kierownicy, ale to może pomóc w diagnostyce (możesz mieć np. uszkodzony potencjometr w cynglu itp.)
Pochwal się wynikami :).