Mini quady 250 FPV - wyścigi i freestyle [filmy]
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
- kamilborkowski
- Posty: 2183
- Rejestracja: niedziela 02 lut 2014, 14:43
- Lokalizacja: Opole
Wow, zazdroszczę miejscówki i tego latania :). Rzeczywiście wymarzone miejsce by było, zwłaszcza z tą podłogą po której można się poślizgać!
Wyprzedaję wszystko - http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=46147
jeszcze a propos miejscówek w W-wie, to właśnie dodałem posta o niedzielnym ściganiu: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?t=23770
ROTORACER, RR210, RR2206 2800KV
Cześć,
Po kilku latach przerwy i latania głównie śmigłowcami, wracam do FPV i to właśnie za sprawą klasy 250. Póki co polatałem trochę po lasach i polach na miejscówkach śmigłowcowych.
O tu filmik z Reguł:
Polatałem też ostatnio w Rybniku:
Może uda się spotkać kiedyś w Warszawie :)
Co do filmiku z Pół Mokotowskich... Nie chcę moralizować, ale moim zdaniem, latanie tak blisko ludzi, szczególnie z małymi dziećmi jest niebezpieczne, żeby nie powiedzieć głupie. Sam mam roczną córeczkę i raczej nie chciałbym spacerować po parku gdzie ktoś szaleje szybkim quadem...
Pozdrawiam
Krzysiek
Po kilku latach przerwy i latania głównie śmigłowcami, wracam do FPV i to właśnie za sprawą klasy 250. Póki co polatałem trochę po lasach i polach na miejscówkach śmigłowcowych.
O tu filmik z Reguł:
Polatałem też ostatnio w Rybniku:
Może uda się spotkać kiedyś w Warszawie :)
Co do filmiku z Pół Mokotowskich... Nie chcę moralizować, ale moim zdaniem, latanie tak blisko ludzi, szczególnie z małymi dziećmi jest niebezpieczne, żeby nie powiedzieć głupie. Sam mam roczną córeczkę i raczej nie chciałbym spacerować po parku gdzie ktoś szaleje szybkim quadem...
Pozdrawiam
Krzysiek
Hej Krzysztof,
fajnie, że wróciłeś do FPV, zapraszam do naszej grupy na facebooku: RACE KOPTER.
Umawiamy się tam na spoty 250tek w okolicach W-wy, także jak dołączysz to na pewno się spotkamy :)
ps. Co do uwagi do latania przy ludziach w szczególności z dziećmi to zgadzam się trzeba zachować rozsądek i ostrożność, nie da się zupełnie uniknąć towarzystwa ludzi - przynajmniej w okolicach stolicy, ale trzeba zachować pewne zasady bezpieczeństwa tj. nie latanie nad, albo na wprost ludzi, generalnie trzymać się od nich w dystansie. To tak w skrócie, bo nie chciałbym w tym wątku rozwijać tego tematu :P
fajnie, że wróciłeś do FPV, zapraszam do naszej grupy na facebooku: RACE KOPTER.
Umawiamy się tam na spoty 250tek w okolicach W-wy, także jak dołączysz to na pewno się spotkamy :)
ps. Co do uwagi do latania przy ludziach w szczególności z dziećmi to zgadzam się trzeba zachować rozsądek i ostrożność, nie da się zupełnie uniknąć towarzystwa ludzi - przynajmniej w okolicach stolicy, ale trzeba zachować pewne zasady bezpieczeństwa tj. nie latanie nad, albo na wprost ludzi, generalnie trzymać się od nich w dystansie. To tak w skrócie, bo nie chciałbym w tym wątku rozwijać tego tematu :P
ROTORACER, RR210, RR2206 2800KV
Czy możesz przybliżyć, jak sprawują się te regulatory ile ważą itp?dronas pisze:Pola Mokotowskie w miejscu zlikwidowanej przeładowni śmieci. Jest tam spory plac, w miarę bezludny.
Tuż obok też jest sporo miejsca i rzadko posadzone drzewa, pomiędzy którymi można sobie polatać.
ps. przy okazji testowałem nowe KISS-y i ustawienia PID.
Gdzie kupowałeś?
Jeden regiel goły (bez kabli) jest malutki i waży tylko 2g, nie potrzeba do niego ani kondensatora, ani radiatora.
Te regle są wyjątkowe jeśli chodzi o szybkość i precyzję działania, każdy najdrobniejszy ruch gazu jest momentalnie przenoszony na reakcję koptera. Są wyposażone w funkcję hamowania, więc obniżenie gazu też spotyka się z natychmiastowym spowolnieniem silników, ta funkcja wykorzystywana jest również w przypadku zablokowania śmigieł czymś zewnętrznym, np. stuknięcie w coś powoduje wstrzymanie obrotu silnika, kilka razy zapobiegło mi to połamaniu śmigieł. Mają też funkcję OneShot, która umożliwia synchronizację z kontrolerem lotu, dzięki czemu działanie jest precyzyjniejsze i są mniejsze wibracje przy wyższych PID-ach.
Mają jeszcze kilka zalet m.in. można wylądować płynnie - bez podbijania przy ziemi, ale mają wadę - niektórzy twierdzą, że są bardzo awaryjne i często się palą. Ja nie miałem jeszcze takiego przypadku i podobno najczęściej wynika to z błędnej ich instalacji przez ludzi - złe lutowanie, nie podkładanie izolacji pod karbon, itp.
sklep
Te regle są wyjątkowe jeśli chodzi o szybkość i precyzję działania, każdy najdrobniejszy ruch gazu jest momentalnie przenoszony na reakcję koptera. Są wyposażone w funkcję hamowania, więc obniżenie gazu też spotyka się z natychmiastowym spowolnieniem silników, ta funkcja wykorzystywana jest również w przypadku zablokowania śmigieł czymś zewnętrznym, np. stuknięcie w coś powoduje wstrzymanie obrotu silnika, kilka razy zapobiegło mi to połamaniu śmigieł. Mają też funkcję OneShot, która umożliwia synchronizację z kontrolerem lotu, dzięki czemu działanie jest precyzyjniejsze i są mniejsze wibracje przy wyższych PID-ach.
Mają jeszcze kilka zalet m.in. można wylądować płynnie - bez podbijania przy ziemi, ale mają wadę - niektórzy twierdzą, że są bardzo awaryjne i często się palą. Ja nie miałem jeszcze takiego przypadku i podobno najczęściej wynika to z błędnej ich instalacji przez ludzi - złe lutowanie, nie podkładanie izolacji pod karbon, itp.
sklep
ROTORACER, RR210, RR2206 2800KV