Volantex Ranger EX 757-3
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Volantex Ranger EX 757-3
Czesc,
ostatni update ze strony RMRC.
Co prawda produkt juz dostepny w czajna, ale ciekawe rozwiazania sklonily mnie, zeby "zapuscic" temat.
Dodam, ze jestem tym zainteresowany i wyglada na fantastyczna podmianke Pingwina + 3 osiowy gimbal ...
i tutaj o
ostatni update ze strony RMRC.
Co prawda produkt juz dostepny w czajna, ale ciekawe rozwiazania sklonily mnie, zeby "zapuscic" temat.
Dodam, ze jestem tym zainteresowany i wyglada na fantastyczna podmianke Pingwina + 3 osiowy gimbal ...
i tutaj o
"Alcohol ... Because no great story starts with a salad ..."
To jest ten sam meterial lub bardzo podobny, co stosowany w rurkach pcv ...fragles pisze:Z czego on jest zrobiony? To chyba nie EPP?
Bardzo lekki, odporny na uderzenia ...
Jeden problem jaki mieli z tym modelem, to flex na skrzydle, dlatego w drugim filmie gosc upycha wzmocnienia ...
"Alcohol ... Because no great story starts with a salad ..."
Alex już mamy wzmiankę na temat tego modelu w tym wątku.
Przy okazji moje spostrzeżenia:
- zdecydowanie za drogi
- górnopłat z możliwym ogromnym ciężarem sporo poniżej, czyli wady i zalety w locie jak SkyWalker
- kadłub z tego PCV budzi moje wątpliwości co do ciężaru i "wytrzymałości" na kontakt z przeszkodą
- podwozie - chyba jednak będzie ciężkie, choć jeśli faktycznie z aluminium to długo nie wytrzyma w ekstremalnych lądowaniach. Dodatkowo mocowanie tego podwozia to baaardzo słaby punkt tego modelu.
W stosunku do wzmiankowanego Pingwina to co mnie przekonuje to jedynie rozpiętość - 1980 mm. Ale gdyby do Pingwina dać skrzydła od Sky Surfera 2000?
Przy okazji moje spostrzeżenia:
- zdecydowanie za drogi
- górnopłat z możliwym ogromnym ciężarem sporo poniżej, czyli wady i zalety w locie jak SkyWalker
- kadłub z tego PCV budzi moje wątpliwości co do ciężaru i "wytrzymałości" na kontakt z przeszkodą
- podwozie - chyba jednak będzie ciężkie, choć jeśli faktycznie z aluminium to długo nie wytrzyma w ekstremalnych lądowaniach. Dodatkowo mocowanie tego podwozia to baaardzo słaby punkt tego modelu.
W stosunku do wzmiankowanego Pingwina to co mnie przekonuje to jedynie rozpiętość - 1980 mm. Ale gdyby do Pingwina dać skrzydła od Sky Surfera 2000?
Zastanawiałem się nad tym modelem od dłuższego czasu. Przede wszystkim ze względów wizualnych. Najzwyczajniej podoba mi się. Zamówiłem jednak dzisiaj sky eye po rozmowach na temat Rangera, czytaniu i oglądaniu doszedłem do wniosku, że fajne podwozie niestety okaże się bardzo słabym punktem a podwieszona pod spodem kamera nie wytrzyma lądowania w którym podwozie nie poradzi sobie z masą modelu.
Cena też nie zachęca do testowania tego modelu.
Cena też nie zachęca do testowania tego modelu.
eLeReS MOD, Penguin FPV, Beta, X525, Pilatus PC-6 MPX, SkyEye FPV
Rufio,Rufio pisze:Alex już mamy wzmiankę na temat tego modelu w tym wątku.
Przy okazji moje spostrzeżenia:
- zdecydowanie za drogi
- górnopłat z możliwym ogromnym ciężarem sporo poniżej, czyli wady i zalety w locie jak SkyWalker
- kadłub z tego PCV budzi moje wątpliwości co do ciężaru i "wytrzymałości" na kontakt z przeszkodą
- podwozie - chyba jednak będzie ciężkie, choć jeśli faktycznie z aluminium to długo nie wytrzyma w ekstremalnych lądowaniach. Dodatkowo mocowanie tego podwozia to baaardzo słaby punkt tego modelu.
W stosunku do wzmiankowanego Pingwina to co mnie przekonuje to jedynie rozpiętość - 1980 mm. Ale gdyby do Pingwina dać skrzydła od Sky Surfera 2000?
1. cena - mysle ze material, z ktorego jest wykonany to cos pomiedzy epo a kompozytem i tak samo miesci sie cenowo - idealnie pomiedzy
2. wytrzymalosc ... nie chcialbys rurka z tego materialu dostac po plecach :) bardzo wytrzymaly
3. masa kadluba - nie mam pojecia, aczkolwiek moze byc podobnie jak zliczymy epo + wzmocnienia roznica moze byc bardzo mala
4. podwozie - na jednym filmie - alishanmao jesli pamietam - pierdyknal w ziemie jak dzik i do tego z driftem ... zaladowany w fpv i jeden glowny pakiet ... nic nie urwal
Faktem jest, ze ten model moze sie podobac. Masz flapsy, zatem mozesz zwolnic do ladowania.
Szpeje jakim faszerujemy modele a raczej ich ilosc, rosnie w zastraszajacym tempie.
Niegdys jedna kamerka, teraz juz fpv + gopro to standard, do tego gimbal, ze 3-4 pakiety, no bo latanie z jednym to siara :)
Przez te dodatki przywyklismy do wzmacniania praktycznie kazdego modelu jaki wpada nam w rece. Nawet Pingwin w V1 dostal wzmocnienie steru wysokosci :) o ile pamietasz.
Ale co mi sie w tym modelu podoba, to zaprojektowane miejsce na kamere fpv oraz gopro NAWET z gimbalem a efektem bedzie video bez nosa samoltu zaslaniajacego 1/3 obrazu.
W pingwinie tez cos zaprojektowali, nie biorac pod uwage fov kamer z wynikiem moze nie dramatycznym, ale ...
170 dolczasow ... tak w usa, jednak gdyby to bylo 170 peelena ? bo tak nalezaloby przeliczac ... (utopia, wiem)
Pozdrawiam
"Alcohol ... Because no great story starts with a salad ..."