Napęd SS2000
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Napęd SS2000
Witam tak szukam nic nie znalazłem w Temacie Napędu do SS2000 prosił bym o własne sugestie odnośnie napędu do tego modelu jakie śmigło jaki silnik i jaka efektywność żeby uzyskać jak najlepszy wynik.
Ile Amper potrzebujecie do utrzymania się w powietrzu i z jakim silnikiem
Ile Amper potrzebujecie do utrzymania się w powietrzu i z jakim silnikiem
Mój SS2000 przeżył trzy silniki i ostatecznie na 3s najlepiej się spisywał ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.ph ... 05-pelikan na śmigle 9" jedyna wada to na odwróconym montażu lubi trzepać łożyska ale założyłem "te drogie"
i spokój.
Piankę musisz trochę przyciąć na śmigło 9", danych żadnych nie robiłem to taka opinia z codziennej eksploatacji.
i spokój.
Piankę musisz trochę przyciąć na śmigło 9", danych żadnych nie robiłem to taka opinia z codziennej eksploatacji.
Wszystko co lata, jeździ, pływa no i ... kobieta.
Pieth pisze:Mój SS2000 przeżył trzy silniki i ostatecznie na 3s najlepiej się spisywał ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.ph ... 05-pelikan na śmigle 9" jedyna wada to na odwróconym montażu lubi trzepać łożyska ale założyłem "te drogie"
i spokój.
Piankę musisz trochę przyciąć na śmigło 9", danych żadnych nie robiłem to taka opinia z codziennej eksploatacji.
Jaki Skok śmigła i jaki czas lotu przy jakim pakiecie
.
APC 9x6 pakiety 2x2200mAh czas około 30-40 min
Tu moje boje z silnikami
http://pfmrc.eu/index.php?/topic/38082- ... -i-smigla/
a tu porównanie kilku motoszybowców, jest tam też SS2000
http://pfmrc.eu/index.php?/topic/40184- ... nda-sport/
APC 9x6 pakiety 2x2200mAh czas około 30-40 min
Tu moje boje z silnikami
http://pfmrc.eu/index.php?/topic/38082- ... -i-smigla/
a tu porównanie kilku motoszybowców, jest tam też SS2000
http://pfmrc.eu/index.php?/topic/40184- ... nda-sport/
Wszystko co lata, jeździ, pływa no i ... kobieta.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: wtorek 31 gru 2013, 18:20
- Lokalizacja: Bolechowice
Delikatny? To chyba ostatnia rzecz, jaką bym powiedział o tym samolocie.
Fakt, że zalaminowałem kadłub od spodu na całej długości i trochę po bokach z przodu. Dodatkowo skrzydła wzmocniłem taśmą zbrojną.
Co do napędu trójłopatowego, to nie mam jeszcze do niego pełnej elektroniki i nie mam jak wykonać pomiarów. Ale biorąc pod uwagę doświadczenia kolegów z forum, powinno być mniejsze zużycie prądu przy spokojnym locie. Zobaczymy.
Jak skończę model, podsumuję budowę i efekt końcowy w nowym temacie.
Fakt, że zalaminowałem kadłub od spodu na całej długości i trochę po bokach z przodu. Dodatkowo skrzydła wzmocniłem taśmą zbrojną.
Co do napędu trójłopatowego, to nie mam jeszcze do niego pełnej elektroniki i nie mam jak wykonać pomiarów. Ale biorąc pod uwagę doświadczenia kolegów z forum, powinno być mniejsze zużycie prądu przy spokojnym locie. Zobaczymy.
Jak skończę model, podsumuję budowę i efekt końcowy w nowym temacie.
Pozdrawiam,
Maciek
Maciek
Super będę czekał na relacje bo mnie nie jest potrzebny napęd o bardzo dużym Ciągu tylko ekonomiczny żeby jak najdłużej utrzymać się w powietrzu.mmuchomor pisze:Delikatny? To chyba ostatnia rzecz, jaką bym powiedział o tym samolocie.
Fakt, że zalaminowałem kadłub od spodu na całej długości i trochę po bokach z przodu. Dodatkowo skrzydła wzmocniłem taśmą zbrojną.
Co do napędu trójłopatowego, to nie mam jeszcze do niego pełnej elektroniki i nie mam jak wykonać pomiarów. Ale biorąc pod uwagę doświadczenia kolegów z forum, powinno być mniejsze zużycie prądu przy spokojnym locie. Zobaczymy.
Jak skończę model, podsumuję budowę i efekt końcowy w nowym temacie.
Czy regulator 30A wystarczy na ten silnik? Mam już regiel i wolałbym uniknąć kupowania nowego.Pieth pisze:Mój SS2000 przeżył trzy silniki i ostatecznie na 3s najlepiej się spisywał ten http://www.sklep.modelarnia.pl/index.ph ... 05-pelikan na śmigle 9" jedyna wada to na odwróconym montażu lubi trzepać łożyska ale założyłem "te drogie"
i spokój.
Pozdrawiam,
Maciek
Maciek