cebulator pisze:Jeżeli te ramiona są takiej jakości jak podróbki DJI w tym sklepie to odradzam. Są miękkie i jeszcze otwory do montażu mają M2.5 albo M2 zamiast M3.
coś pomieszałeś albo źle trafiłeś
Po krecie do oryginalnej ramy DJI F550 dokupiłem "podróbę" Rama 550 TAROT
użyłem dolny centerplate i jedno z ramion - wszystko pasowało. W DJI śruby są 2,5.
Jedynie końcówka ramienia jest wykonana z troszkę cieńszego materiału i silnik posadawiany jest o jakieś 5mm niżej Rama 550 TAROT
Również kupiłem 2 takie "zapasowe" ramiona... jedno już użyłem - wszystko pasuje idealnie.
A mam też pytanie czy ramiona od tego pasują co ramy DJI F550? Przyznam się, że F550 oryginalne starczają na śmigła tylko 10"... moooże 11", a chciałbym założyć w przyszłości 12" dla oszczędności prądu.
MagicD pisze:Również kupiłem 2 takie "zapasowe" ramiona... jedno już użyłem - wszystko pasuje idealnie.
A mam też pytanie czy ramiona od tego pasują co ramy DJI F550? Przyznam się, że F550 oryginalne starczają na śmigła tylko 10"... moooże 11", a chciałbym założyć w przyszłości 12" dla oszczędności prądu.
w oryginalnej ramie F550 wejdą maksymalnie 10" - zostaje 25mm między śmigłami
czy te ramiona wejdą to się nie dowiesz puki nie spróbujesz, na pierwszy rzut oka wygląda że będzie pasić
tylko czy aby na pewno da to jakąś oszczędność - oryginalny silnik takiego śmigła nie uciągnie
Wychodzi mi na to, że do ramy H730 wejdą maksymalnie śmigła 13", i wtedy przerwa pomiędzy śmigłami będzie ~35mm... Przy śmigłach 14" przerwa 9mm... trochę mało
Bo jeśli dobrze rozumuję, to 730 to ten wymiar
Pozdrawiam, Artur Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Może już było i nie znalazłem, ale zaryzykuje pytaniem.
Co dają takie ramiona podniesione do góry?
Z mojego doświadczenia wiem, że ramiona np. Tarota ramionom Tarota nie równe.
Czasami bardziej sztywne czasami mniej, zależy jaka dostawa.
Dji oryginalne najbardziej sztywne, no ale co by nie było rurką karbonową nigdy nie będą.
Fakt, że z na tych ramionach (Tarota) z GOPRO można przy dobrych śmigłach całkowicie pozbyć się Jello, gorzej już z Mobiusem, przynajmniej ja tak mam.
shaggee pisze:czak45, Dolny strumień powietrza nie idzie pionowo w dół tylko rozchodzi się na boki tworząc stożek. Dzięki temu zabiegowi maszyna jest stabilniejsza.
A dokładniej chodzi o obniżenie środka ciężkości: http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wnowaga_(mechanika)
im środek ciężkości niżej tym model bardziej dąży do równowagi - czyli jak napisał shaggee maszyna jest stabilniejsza.
Pozdrawiam Maciek,
Aktualnie: FrSky x9d, X-Lite, rejsery i DJI Mavic Pro
Stuff dawno temu: Spektrum DX8, Naza v2 +GPS, http://mojerc.pl, KFC32, Nighthawk 280 Pro
Roger, W przypadku płaskiej hexy to niekoniecznie. Obniżyłem środek ciężkości dając akumulatory 20cm od centerplate w dół. i wcale hexa nie dążyła do równowagi, nawet bardziej pływała niż przy ustawieniu jeden aku nad, a drugi pod centerplatem. Ale jak dałem przy mocowaniach po dodatkowej nakrętce tak że silniki wychyliły się o jakieś 5 stopni osią obrotu do wewnątrz koptera a co za tym idzie strumień zaśmigłowy tak jak pisał shaggee, poszedł poza platformę to zrobiło się dużo lepiej.
Ciekawi mnie tylkjo czy w przypadku coaxiala czyli Y6 taki wychył ramion coś da czy nie, bo zabieram się za zmianę ramy i chyba testowo też dam wychylenie tak 5-8 stopni.
Hexa pływała, w sensie w poziomie? Przy obniżaniu środka ciężkości bardziej chodzi o wychylenie od poziomu i powrót do niego, ale fakt, podniesione ramiona redukują też trochę pływanie.
Trzeba mieć też świadomość, że silniki odchylone od pionu zmniejszają także całkowitą siłę nośną całego koptera - coś za coś - taka jest fizyka.
Pozdrawiam Maciek,
Aktualnie: FrSky x9d, X-Lite, rejsery i DJI Mavic Pro
Stuff dawno temu: Spektrum DX8, Naza v2 +GPS, http://mojerc.pl, KFC32, Nighthawk 280 Pro