DJI Phantom -hack, usprawnienia,masa, dłuższy czas lotu, FPV
Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy
Rekic a nie masz pod brzuchem gimbala? Ja mam właśnie problem, że mam h32d i nie za bardzo mam koncepcję jak na stałe przymocować antenę, żeby była daleko od wszystkiego.
Na przednich nogach nie mogę bo wejdzie mi w kadr, a z tyłu mam z jednej strony kompas, a z drugiej antenę od rx
Na przednich nogach nie mogę bo wejdzie mi w kadr, a z tyłu mam z jednej strony kompas, a z drugiej antenę od rx
Archaeology - Never stop exploring!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
Mam gimbala ale jest on z przodu, TX jest z tyłu skierowany wychodzącą anteną do tyłu (sama antena do dołu po łuku). Najlepiej zamontować po jednej albo po drugiej (bliżej jednej nogi albo drugiej) bo wtedy nie utrudnia się dostępu do akumulatora. Odległość anteny od kompasu i anteny phantoma jest większa niż od tych komponentów do gimbala.piszu pisze:Rekic a nie masz pod brzuchem gimbala? Ja mam właśnie problem, że mam h32d i nie za bardzo mam koncepcję jak na stałe przymocować antenę, żeby była daleko od wszystkiego.
Na przednich nogach nie mogę bo wejdzie mi w kadr, a z tyłu mam z jednej strony kompas, a z drugiej antenę od rx
To jak mówimy że z tyłu i dostęp do akumulatora to uściślijmy o którym modelu mówimy. Bo mam wrażenie że pytanie było o P1 a ten dostęp do akumulatora to "problem" w P2 .Rekic pisze:Najlepiej zamontować po jednej albo po drugiej (bliżej jednej nogi albo drugiej) bo wtedy nie utrudnia się dostępu do akumulatora.
Pytanie nie było o p1, pytanie było "Gdzie w Phantomach umieszczacie TX Video?"Mako pisze:To jak mówimy że z tyłu i dostęp do akumulatora to uściślijmy o którym modelu mówimy. Bo mam wrażenie że pytanie było o P1 a ten dostęp do akumulatora to "problem" w P2 .
A z tym dostępem to rzeczywiście może doprecyzuję że chodzi mi o P2 w tym wypadku.
To ja doprecyzuję, że mi chodzi przede wszystkim o P1
Widzę, że w P2 chyba więcej miejsca w środku...
Drugie pytanie które teraz chciałbym zadać, to czy warto zmienić silniki i śmigła na te od P2, czy kupić jakieś inne silniki i śmigła?
Widzę, że w P2 chyba więcej miejsca w środku...
Drugie pytanie które teraz chciałbym zadać, to czy warto zmienić silniki i śmigła na te od P2, czy kupić jakieś inne silniki i śmigła?
Archaeology - Never stop exploring!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
W srodku chyba dosc podobnie jest. P1 mialem z Naza V1 wiec chyba nawet wiecej miejsca bylo.piszu pisze:Widzę, że w P2 chyba więcej miejsca w środku...
W P2 z tego co wiem sa takie same silniki wiec nie ma co zmieniac. Smigla podobno potrafia dac nawet ponad minute lotu wiecej, zwlaszcza przy dociazonych maszynach, wiec na pewno warto. W P1 mialem silniki T-motor MN2214. Na pewno latal zwawiej ale innych plusow (typu czas lotu) nie zaobserwowalem. Na razie reklamuje jeden z tych silnikow bo mial luzy i jak bede mial naprawiony to jeszcze nie wiem czy zaloze je do P2.piszu pisze:Drugie pytanie które teraz chciałbym zadać, to czy warto zmienić silniki i śmigła na te od P2, czy kupić jakieś inne silniki i śmigła?
Pojawił się ugprade 2.0 do oprogramowania GoPro Hero 3+. Sa nowe, ciekawe funkcje.
Upgreadował ktoś?
RELEASE NOTES:
HERO3+ Black Edition - update 2.0
Upgreadował ktoś?
RELEASE NOTES:
HERO3+ Black Edition - update 2.0
- New video modes 1080p SuperView™ 60 fps and 1080p SuperView 50 fps
Auto Low Light settings for new video modes 1080p SuperView 60 fps and 1080p SuperView 50 fps
New Auto Low Light settings for higher frame rate video modes, including 960p100 fps, 720p120 fps, 720p100 fps and 720p SuperView 100 fps
Changes the Auto Low Light mode default setting to “On”
New advanced Protune™ controls for Color, ISO Limit, Sharpness and Exposure
Changes the Protune default settings for Color to "GoPro Color" and Sharpness to "High"
Rzecz w tym, że ja mam P1 z Nazą V1 z początków produkcji i na silnikach nie mam lewych gwintów, co później się ponoć zmieniło.Mako pisze:W P2 z tego co wiem sa takie same silniki wiec nie ma co zmieniac. Smigla podobno potrafia dac nawet ponad minute lotu wiecej, zwlaszcza przy dociazonych maszynach, wiec na pewno warto. W P1 mialem silniki T-motor MN2214. Na pewno latal zwawiej ale innych plusow (typu czas lotu) nie zaobserwowalem. Na razie reklamuje jeden z tych silnikow bo mial luzy i jak bede mial naprawiony to jeszcze nie wiem czy zaloze je do P2.
Wobec tego zakładam, że muszę zmienić silniki na takie z lewymi gwintami, bo śmigła są chyba dedykowane.
W jaki sposób się je w ogóle mocuje, bo są chyba gwintowane i samokontrujące, czy tak?
Archaeology - Never stop exploring!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
W służbie: S800+WKM+AV200+Canon5d/Olympus E-PL3/FLIR E50 thermo cam
DJI F550+Naza V1 GPS na sprzedaż!
DJI Phantom 1 - papa!
Zenmuse H3-2D - na sprzedaż!
Jest sporo w necie np. na e-bayu smigiel w krztałcie tych z P2 i z tradycyjnym montowaniem więc zmiana silników nie jest konieczna. Jak chcesz samozakręcające się to tak, trzeba wymienić przynajmniej dwa silniki.piszu pisze:Wobec tego zakładam, że muszę zmienić silniki na takie z lewymi gwintami, bo śmigła są chyba dedykowane.
No to jest dość ciekawe bo te śmigła są po prostu luźno zakręcane. Nie są w żaden sposób samokontrujące. Odkręca się je później jednym palcem za łopatę co przy okazji jest mega wygodne. One po prostu przez to że są luźne to cały czas się dokręcają bo z jednej strony opór daje powietrze a z drugiej doręca silnik.piszu pisze:W jaki sposób się je w ogóle mocuje, bo są chyba gwintowane i samokontrujące, czy tak?
P.S. Ja miałem P1 z Nazą V1 i miałem lewe i prawe gwinty. Widać to już był model ze środka produkcji .