Jeśli to "drobne sorry" poprawi nastrój koledze to SORRY. jednak nadal uważam, że nie do końca nie miałem racji ale oczywiście nie ma najmniejszego celu ciągnąć dyskusji w tym temacie - mania i nie mania racji Sytuacje są bardzo indywidualne - ja np. nie wiem o czym mówicie mówiąc o doładowaniu konta Pay-Pal. Mnie automatycznie ściąga należność z mego rachunku bankowego więc nic u mnie nikt nie doładowuje.Rurek pisze:i w tym wypadku powinieneś napisać "drobne sorry" do kolegi któremu zarzucasz histerię...
Jak wyprostowałem sprawę z Hobby King
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
Ja każde moje zamówienie muszę potwierdzać u konsultanta mimo iż płacę kartą kredytową a kasa znika od razu, już z automatu piszę tuż po zrealizowanym zamówieniu żeby już pakowali moje graty :p
Co do wysyłki to nie mogę narzekać, a jak otworzyli mi magazyn praktycznie pod domem to już wogóle, dzisiaj zamawiam jutro mam (z tym że niestety jeszcze mało w nim jest).
Co do wysyłki to nie mogę narzekać, a jak otworzyli mi magazyn praktycznie pod domem to już wogóle, dzisiaj zamawiam jutro mam (z tym że niestety jeszcze mało w nim jest).
od około 8lat kupuję różne rzeczy na całym świecie i jeden problem z paypalem miałem podczas transakcji z HK - ale to z własnej winy - zrobiłem zamówienie, otworzyłem stronę płatności i sobie poszedłem, wróciłem po godzinie i dokonałem płatności - paypal przelał kasę, HK jej nie widziało - wyjaśniłem na czacie, drugi problem jaki u mnie wystąpił to ze wspomnianymi przez Misia szybkimi doładowaniami - bluemedia dała ciała i kasa szła na konto 24h.
Generalnie jakby nie było - jeżeli coś jest nie tak i po 15 minutach się nie zmienia trzeba walić do HK i od ręki załatwiają temat.
Generalnie jakby nie było - jeżeli coś jest nie tak i po 15 minutach się nie zmienia trzeba walić do HK i od ręki załatwiają temat.