Fimi X8 2020 - uszkodzony gimbal po upadku i próbie naprawy?

Wszelkie gotowe modele za wyjątkiem DJI i Yuneec

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

karol1241
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 25 sie 2015, 08:15

Fimi X8 2020 - uszkodzony gimbal po upadku i próbie naprawy?

Post autor: karol1241 »

Witajcie, będę bardzo wdzięczny za pomoc od osób, które naprawiały juz w przeszłości gimbal w naszych Fimi X8 2020. Mój (niestety) spadł z własnej winy z ok 100m (bateria spuchła i się wypięła podczas lotu) i ucierpiała na tym taśma "Y" gimbala. Zamówiłem ją z AliExpress, przelutowałem (jak na dołączonych zdjęciach, żaden z drucików nie został naderwany) i niestety, ale dronowi daleko od pełnej sprawności. Gimbal reaguje z ogromnym opóźnieniem, wyskakuje mu losowo błąd, w tym ten dotyczący przeszkody, którą rzekomo napotkał (interfered by an obstacle...). Próbowałem wykonać jego kalibrację w aplikacji, ale zatrzymuje się ona na 45% z błędem "Drone direction error. Please place it horizontally". Raz udało mi się jej dokonać ręcznie "poziomując go" w zaawansowanych ustawieniach. Nie przyniosło to oczywiście żadnego efektu. Co ciekawe, zdarzają się chwile w których działa on w 100% poprawnie, ale bez wyeliminowania zjawiska widocznego na filmiku (link poniżej), nie zdecyduję się na lot próbny - te wibracje mogą spowodować upadek drona. Słyszałem coś o wymaganej kalibracji zewnętrznym programem po podobnych naprawach, istnieje to w ogóle? Dziękuję za każdą próbę pomocy, bardzo zależy mi na tym, aby znów odzyskał sprawność.
Link do filmiku: https://youtu.be/3tWh5JWqKx8
P.S. Producent oraz sklep całkowicie olały moje zgłoszenia sugerując moją winę (długa historia...). Aktualnie próbuję ostatniej metody czyli chargeback - trzymajcie kciuki.

Link do zdjęć: https://imgur.com/a/RfugfSE
ODPOWIEDZ