OpenTX - kompletna konfiguracja modelu (artykuł)

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
mak
Posty: 118
Rejestracja: piątek 11 lip 2014, 21:46
Lokalizacja: Złotokłos

OpenTX - kompletna konfiguracja modelu (artykuł)

Post autor: mak »

Od jakiegoś czasu pisałem artykuł pokazujący kompletną konfigurację modelu w OpenTX. Dzisiaj udało mi się skończyć (choć pewnie drobne korekty będą jeszcze wymagane):

Obrazek

https://forum.77hobby.pl/topic/214-open ... nie-tylko/

Operuję na przykładzie heli, ale artykuł we większości jest uniwersalny – niezależnie od tego, czym się lata.

Mam nadzieję, że się przyda.
Awatar użytkownika
MorF
Posty: 570
Rejestracja: piątek 05 cze 2015, 13:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: OpenTX - kompletna konfiguracja modelu (artykuł)

Post autor: MorF »

Chapeau bas!
Już po pobieżnym przejrzeniu widać ogrom pracy włożony w opis oraz ilość wiedzy.
Szczerze mówiąc myślałem że znam chociaż podstawy ale widzę że zupełnie nie znam się na konfiguracji opentx :) oprócz ustawienia radia pod samolot oraz paru śmiesznych gadających ficzerow oczywiście:p
Ps. Może jesli można mieć jedno pytanie z cyklu 'z innej beczki' jak ustawić Volume pod nieużywany potencjometr,
Zrobilem nowy input z odpowiednimi offset i weight tak że mam 0-100 i chciałem użyć w special Functions funkcji "Volume" ale nie Bangla :)
Awatar użytkownika
mak
Posty: 118
Rejestracja: piątek 11 lip 2014, 21:46
Lokalizacja: Złotokłos

Re: OpenTX - kompletna konfiguracja modelu (artykuł)

Post autor: mak »

Dzięki i cieszę się, że się podoba. Faktycznie sporo pracy mnie to kosztowało. Z przerwami oczywiście, ale całość zajęła cztery miesiące. Skopiowane do Worda prawie 100 stron, standardową czcionką :).

Volume ustawiam w konfiguracji radia, działa wtedy dla wszystkich modeli (System / Global Functions).
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: OpenTX - kompletna konfiguracja modelu (artykuł)