Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Moderatorzy: Adrián, breweryhills, moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: Adrián »

Napisz do dji, odpowiedzą Ci na Twoje rozterki.
Będziesz wiedział konkretnie u źródła.
kaktusik
Posty: 4
Rejestracja: sobota 19 maja 2018, 18:19
Lokalizacja: Polska

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: kaktusik »

Kowal pisze:Wiedza jest kosztowna, i trzeba za nią płacić... nawiązując do twojego mądralowania.
Forum jest od pomagania, ale nie w cwaniactwie jak orżnąć DJI, bo ci się dronik porysował :-P
@Kowal - bez obrazy ale co Ty masz dzisiaj z tym mądralowaniem ? to już Twój drugi post o praktycznie tej samej treści.
Apropo orżnięcia DJI to po sie kupuje ubezpieczenie by coś dawało (czytaj zazwyczaj ubezpieczyciele rżną klientów a nie na odwrót - stąd moje pytanie - co konkretnie obejmuje ubezpieczenie - nie wiesz - nie pisz bo Ci to nie wychodzi.

Pierwsze piszesz że:
wiedza jest kosztowna i trzeba za nią płacić
Forum jest od pomagania

- czytasz w ogóle to co piszesz ? czy leci wszystko a dopiero później nad tym myślisz (bądź nie). Sam zaprzeczasz sobie tym co piszesz ;)

I nikt nie mówił że mi się "dronik" porysował - kolejna rzecz którą sobie wymyśliłeś - niezły jesteś w tym :)

Dzięki za wpis tyle wnoszący do tematu...
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: photolucas84 »

Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA, dlatego nie ma w Europie dostępnego DJI CARE REFRESH + (PLUS).
Plus obejmuje tylko te kraje w których gwarancja jest tylko na ROK
(jest to informacja od konsultanta DJI)
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA
Nie gwarancja tylko (w Polsce) rekojmia czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy (a nie producenta).
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: photolucas84 »

pawelsky pisze:
photolucas84 pisze:Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA - nie rok jak niektórzy pisali ale DWA LATA
Nie gwarancja tylko (w Polsce) rekojmia czyli odpowiedzialnosc sprzedawcy (a nie producenta).

Właśnie potwierdziłem informację i muszę przyznać że nie masz racji.

Gwarancja na dron Mavic Pro Platinum - edycja drona na Europę - mam 24 miesiące gwarancji PRODUCENTA.
Pytałem na czacie DJI czy jest to gwarancja sprzedawcy czy producenta i odpowiedziano mi że PRODUCENTA.

Dodatkowo zapytałem jeszcze czy np po 13 miesiącach w razie usterki drona (wykluczając moją winę) - mogę odesłać go na gwarancję - odpowiedziano mi tak - że dron będzie naprawiony w ramach gwarancji po analizie usterki.

Już drugi raz pytałem na czacie DJI o gwarancję i drugi raz powiedziano mi że są to 24 miesiące gwarancji - tym razem dodano że gwarancji producenta.
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:Gwarancja na dron Mavic Pro Platinum - edycja drona na Europę - mam 24 miesiące gwarancji PRODUCENTA.
Pytałem na czacie DJI czy jest to gwarancja sprzedawcy czy producenta i odpowiedziano mi że PRODUCENTA.
Jak kupisz od DJI to producent jest sprzedawca, wiec masz 24 miesiace.
photolucas84 pisze:Dodatkowo zapytałem jeszcze czy np po 13 miesiącach w razie usterki drona (wykluczając moją winę) - mogę odesłać go na gwarancję - odpowiedziano mi tak - że dron będzie naprawiony w ramach gwarancji po analizie usterki.
A pytales co bedzie jak kupisz nie do DJI tylko w innym sklepie :)

Pierwszy z brzegu przyklad
https://www.cyfrowe.pl/kamery/dji-mavic-pro.html
Gwarancja: 12 miesiecy
Myslisz ze nie napisaliby 24 gdyby mogli? :-)

A tu masz przyklad gwarancji na 24 miesiace
https://www.euro.com.pl/drony/dji-mavic-pro.bhtml
Tylko zobacz sobie kto jest gwarantem (nie, nie jest to DJI)
https://f01.esfr.pl/product_warranty_te ... _PL_24.pdf
Zobacz tez jakich komponentow dotyczy 24 miesieczna gwarancja.

Zalecam ostroznosc jesli chodzi o tak ogolnikowe stwirdzenia jak "Gwarancja na drony DJI w Europie jest przez DWA LATA" bo jak widzisz to nie jest tak czarno biale i trzeba dokladnie przeczytac warunki gwarancji (ktora przypomne jest swiadczeniem dobrowolnym)...

Jedyne czego mozesz byc pewien to 24 miesieczna rekojmia.
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: photolucas84 »

Moj dron kupiony w rc forever w Polsce. Dron aktywowany w Polsce.
Na czacie DJI pytam ile mam gwarancji.
Proszą mnie o podanie numeru seryjnego drona po czym piszą mi ze mam 24 miesiące gwarancji producenta.
Jutro napisze w tej sprawie do nich maila by miec to na piśmie

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
Adrián
Posty: 9286
Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 11:11
Lokalizacja: 50°08′13″N ; 18°57′59″E

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: Adrián »

Na smarka też sprawdzałem i odpisali, że mam 24mies producenta.
Zobaczymy jak będzie po 12mies heh ;-)
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: photolucas84 »

Adrián pisze:Na smarka też sprawdzałem i odpisali, że mam 24mies producenta.
Zobaczymy jak będzie po 12mies heh ;-)
Dlatego wolę mieć na piśmie, w razie problemów podam się na maila od nich. Ale szczere mówiąc ciągle zastanawiałem się jak to jest ze DJI ma gwarancję niezgodną z wytycznymi UE (ale to juz rozmowa walkowana wcześniej, nie na ten temat, więc olać to, jutro ślę maila do Dji) i będę miał na piśmie.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: pawelsky »

photolucas84 pisze:jak to jest ze DJI ma gwarancję niezgodną z wytycznymi UE
A gdzie konkretnie widzisz te niezgodnosc?
photolucas84
Posty: 395
Rejestracja: niedziela 20 wrz 2015, 19:08

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: photolucas84 »

no i odpisali że rok gwarancji DJI a reszta (wymagana europejskim prawem - (razem) 2 lata) - leży po stronie sprzedawcy.

Czytaj CZAT mówi co innego, na maila odpisują co innego.

Wychodzi na to że konsultanci z czatu DJI nie zawsze mówią wszystko dobrze...
Mavic Pro Platinum Combo
Awatar użytkownika
volender
Posty: 896
Rejestracja: sobota 27 kwie 2013, 16:56
Lokalizacja: Kraków

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: volender »

Pomijając offtop o gwarancji,
to spotkał się ktoś z przypadkiem wymiany w DJI CARE/Refresh mavica/sparka kupionego w chinach?

Oczywiście z care kupionym już po tym, jak dodali adnotację o kraju pochodzenia drona (tfu.. quadrocoptera ;) ).
jacom
Posty: 66
Rejestracja: niedziela 27 gru 2015, 10:56

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: jacom »

Dobrze zrozumiałem, że jak kupie na Aliexpres mavic air to nie moge dokupic care/refresh?
Awatar użytkownika
pawelsky
Posty: 9750
Rejestracja: środa 19 mar 2014, 02:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: pawelsky »

jacom pisze:Dobrze zrozumiałem, że jak kupie na Aliexpres mavic air to nie moge dokupic care/refresh?
Dokupic mozesz, ale obowiazywac bedzie w Chinach
jacom
Posty: 66
Rejestracja: niedziela 27 gru 2015, 10:56

Re: Wszystko o DJI CARE/Refresh/Refresh +

Post autor: jacom »

Czyli co to dla mnie oznacza? Jak rozwalę w europie, to mogę oddać do naprawy wysyłając do chin? Czy jak rozwalę w europie to nie podlega naprawie?
ODPOWIEDZ