H36 lata zauważalnie lepiej, bo jest lżejszy od V939, przez co jest jeszcze więcej zabawy.
W zawisie jest stabilny jak skała, w pokoju potrafie nim wisieć po 1-2min operując tylko gazem i pare klików trymu.
Latałem nim na zewnątrz przy dużym mrozie, radość na gębie jest niesamowita, porównywalna do dużego koptera, no bo jak takie małe guwienko może tak popylać ;)
Polecam ją bo jest stabilniejsza i szybsza od V939, brakuje za to ledów dookoła, sa tylko te śmieszne oczka ;)
Aha jeszcze ta H36 jest o tyle ciekawa że można robić auto flipy bez tej 3-4 sek przerwy.
Po raz pierwszy mi się auto-flipy podobały i waliłem po 5-6 w każda stronę pod rząd :D
Trzeba tylko odpowiednio ustawić sobie 3 pozycyjny w 9X.
Naprawde szkoda że nikt filmu nie nagrał bo to co wyrabiał ten quadzik dzisiaj w ogródku przeszło pojęcie
Co jest aktualnie na topie wśrod biedron: (subiektywnie):
Pojawia się na forum coraz więcej pytań o te biedrony więc myśle, że zasługują na swój osobny wątek
Od prawie roku zdzieram na nich opuszki palców to myśle, że sie nadaje na prowadzącego
1. Krótki opis:
V929 to model większy 19 cm silnik-do-silnik, używa silników 8.5mm coreless i smigieł z przekładnią. Motor jest kompatybilny z głownym z helikopterka V911
V939 to zupełny maluch 11cm, używa troszke mniejszych silniczków i śmigieł bez przekładni.
Obydwa maja dośc ciągu aby podnieść kamerę 808 #16, ale V929 jest z oczywstych względów lepszy do tego celu.
Bindują się z ori nadajnikiem z 9X, V939 z małym bugiem który zmusza do rebindu przy każdej baterii.
Jeżeli są problemy z bindowaniem/trymem/biedrona jest niestabilna, to najważniejsze jest:
1. Najpierw podpinamy bateryjke. 2. Dopiero wtedy włączamy TX. 3. Latamy.
Miałem bardzo podobne objawy z płytka V929 jak opisujesz, włączał sie full gaz ale na jednym silniku i trzeba było kilka razy resetować żeby było dobrze.
Po jakimś czasie płytka umarła całkiem, ogólnie padło mi już takich płytek conajmniej z 4szt
Najcześciej odlutowuje się żyro, probowałem różnych kombinacji z piekarnikiem ale jak pomagało to padało znowu bardzo szybko.
Dlatego do tych biedron warto mieć w zapasie przynajmniej 1 szt.
2. Charakterstyka latania:
V929 - łatwiejszy do nauki, spokojniejszy, daje sie wyratować z wielu opresji, jak każdy quadcopter nie lubi pionowego schodzenia w dół i stania w miejscu
V939 - mały wariat, lata dużo szybciej od V929 ale jest mniej precyzyjny, trzeba włożyć dużo więcej pracy drażków żeby utrzymać go na tropie, daje więcej radochy !
Niestabilny po przekroczeniu pewnego kąta przechyłu (powyzej 45st)
Obydwa modele prowadzą sie za raczkę i po zdobyciu doświadczenia dają mase funu.
Możliwe są zarówno auto-flipy na czułośći 100%, jak i obroty manualne na ustawieniach poniżej 87%
3. Najczęstsze problemy:
V929 - łamiące się ramiona CF, skrzywione śmigła, kiepska ładowarka bez cut-offa, czasami odlutuję się gyro ITG3205
V939 - bardzo słabiutka seryjna bateria ale dobra ładowareczka, kiepsko polutowane LED'y, pozatym praktycznie niezniszczalny !!! :)
4. Polecane akcesoria:
Silniki można zamieniać, są oznaczone kolorami kabelków zeby plug-play kreciły się w dobrą strone :)
Nie ma co robić mega zamówień na części, propy ramiona i tyle.
Lepiej dokupić za 2-3 tyg v929 BNF za 33$ a pierwszą zmęczona ewentualnie szabrować.
Szkoda że narazie V949 i V939 sa tylko RTF ale to stosunkowo nowości.
Musze to mocno zaakcentować, w przypadku obydwu tych mikrusów baterie które podałem poniżej dają dużo lepszy zastrzyk energii niż seryjne ogniwo i charakterstyka latania zmienia sie mocno na plus !
Dlatego polecam 80% żeby zostawić miejsce na ew. trymowanie.
CH01 +80%AIL Switch(ID2) R +60%AIL Switch(ID1) R +40%AIL Switch(ID0) CH02 +80%ELE Switch(ID2) R +60%ELE Switch(ID1) R +40%ELE Switch(ID0) CH03 +100%THR R -100%HALF Switch(SWC) CH04 +80%RUD Switch(ID2) R +60%RUD Switch(ID1) R +40%RUD Switch(ID0)
6. Video
Proste kręgi z V929, dośc wietrznie:
Night Ops
Jello Free V929 + 808 #16
7. Zdjęciówy:
V939 z większym bratem V929 + McD canopy
Cała rodzinka WL Toys: V911, V929, V939
Kamerka 808 #16 na V929
Nowy V949 z diodami !
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony poniedziałek 22 lip 2013, 19:33 przez shafter, łącznie zmieniany 27 razy
Sam jestem użytkownikiem tej zabaweczki i sprawia to ogromną radość, taką radość, że dostałem na razie 2 zamówienia na te biedronki. Ja ktoś z forum to określił "trzeba kijem odganiać chętnych". Moim zdaniem pierwsza pozycja do kupienia, jeśli ktoś chce zacząć zabawę z multicopterami, odporne to i uczy odruchów.
Jo, ale mit o niezniszczalności v939 to przesada. Jak dziś wycedziłem w stolik w pokoju to pół jednego śmigła wylądowało w przeciwległym rogu pokoju Więc pytanie brzmi gdzie ewentualnie można zakupić jakieś zapasowe propsy do tej zabawki, bo jak dalej będę się tak starał, to długo nie polatam.
Rejestracja: sobota 12 maja 2012, 23:28 Posty: 1141 Lokalizacja: z krainy wiatrow
miś pisze:
Jo, ale mit o niezniszczalności v939 to przesada. Jak dziś wycedziłem w stolik w pokoju to pół jednego śmigła wylądowało w przeciwległym rogu pokoju Więc pytanie brzmi gdzie ewentualnie można zakupić jakieś zapasowe propsy do tej zabawki, bo jak dalej będę się tak starał, to długo nie polatam.
Czy taka bateria Turnigy nano-tech 750mah 1S 35~70C "wejdzie" do V929 Teoretycznie cięższa o 2g a prundu 150mAh więcej... i jeszcze jako dodatkowy "bonus", nieco tańsza
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z .
Polityką prywatności Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.