Strona 21 z 25

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: piątek 30 gru 2016, 10:51
autor: jelcyn
kazikfer pisze:Jak zaleje 98 to będą jakieś mocniejsze skutki negatywne ?
Mniejsza moc, większe spalanie, ale w stopniu tak małym że raczej nie poczujesz.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: wtorek 03 sty 2017, 13:29
autor: kazikfer
Chyba większa moc ;-) Cały rok przygotowań a warunkow w Szczecinie brak.
Obrazek

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: wtorek 03 sty 2017, 13:35
autor: Adrián
U nas zaskakująco w tym roku już są :-)
Wczoraj było pierwsze nieśmiałe wyjście na lód. Chciałem skorzystać z czystego lodu bez śniegu. Dzisiaj już jest warstwa śniegu. Ale nie ma tragedii, chociaż mocniej mrozi.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: wtorek 03 sty 2017, 14:15
autor: g.p
W Szczecinie zawsze cieplej -z tego co widzę to deszcz ,u nas jak to mówią- biegun zimna ,śnieg ma padać potem -10, a nawet może -20 :mrgreen:

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: wtorek 03 sty 2017, 14:38
autor: yoseph
Daaaaamn, u nas też zapowiadają -15 a piątek przecież jest wolny :mrgreen: Idę naprawiać swojego ślizga :D

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: wtorek 03 sty 2017, 14:47
autor: jelcyn
kazikfer pisze:Chyba większa moc ;-)
Nie. Więcej oktanów to zazwyczaj mniejsza "moc".

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: środa 04 sty 2017, 00:26
autor: kazikfer
Skoro jest większe spalanie i mniejsza moc i drożej to po co by ludzie mieli to kupować?

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: środa 04 sty 2017, 00:48
autor: Adrián
Do starych nie warto, do nowych, mocnych i dostosowanych do 98 jak najbardziej. Można poczytać na necie na ten temat.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: środa 04 sty 2017, 07:34
autor: jelcyn
kazikfer pisze:Skoro jest większe spalanie i mniejsza moc i drożej to po co by ludzie mieli to kupować?
Kupować powinni Ci u których występuje spalanie stukowe. Reszta po prostu wywala pieniądze w błoto i zasyfia silnik niepotrzebną porcją nagaru. Nagar powstaje z dodatków zwiększających liczbę oktanową. Wraz ze wzrostem ilości dodatków maleje wartość opałowa, stąd mniejsza moc.

Polecam wikipedię: liczba oktanowa.

Na Przykład LPG ma ponad 100 oktanów, da spalanie o ~20% wyższe, ale na szczęście jest tańszy od pb95.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: piątek 06 sty 2017, 16:10
autor: kazikfer
Noi niestety... po waszych sukcesach nastąpiła moja porażka. W końcu doczekałem się śniegu. Zamontowałem bak, złożyłem model do auta, zmontowałem na miejscu. Odpalam... wszystko gra.... cieszę się jak w końcu mój model pokonuje pierwsze metry, dodaje gazu, skręcam i wywrotka, śmigło rozwalone na części i do śmieci... mówie trudno kupi się nowe.. odkładam je na bok , staram się odpalić silnik ponownie żeby zobaczyć czy pracuje równo po glebie i czy benzyna dochodzi przy nowym położeniu zbiornika a tu lipa.. przy każdym pociągnieciu za szarpankę prąd idzie po silniku i kopie w rękę, skutecznie zniechęcając do odpalenia. co teraz ? help.

Obrazek

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: piątek 06 sty 2017, 17:39
autor: jelcyn
Możesz skopiować moją konstrukcję, 5 godzin pracy i będziesz śmigał.

Masz nagranie?

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: piątek 06 sty 2017, 18:59
autor: kazikfer
Nagrania brak. Jak naprawić silnik żeby nie kopał prądem?

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: piątek 06 sty 2017, 19:15
autor: jelcyn
Nie dałeś fotek silnika, o które już dawno prosiłem.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: sobota 07 sty 2017, 00:25
autor: kazikfer
Na filmiku jest cały silnik z bliska ,specjalnie go filmowalem.

Re: Ślizg na narto-łyżwach

: sobota 07 sty 2017, 08:40
autor: g.p
Nie wiem czemu ma przebicie ,ale ja bym zrobił tak ...silnik bym odwrócił i dał jak najniżej się da , dorobił ster kierunku z butelek ,wywalił bym te wysokie płozy i założył butelki ...pojazd byłby petarda ,pewnie oderwał by się od ziemi .. :-D