ZOHD Dart 250G
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 23 wrz 2019, 16:40
Re: ZOHD Dart 250G
Ładne jaja... zajdę gościa i zmuszę aby poleciał do PRC po nową...
Spróbuję z gumką i potem rzepem bo nie dalej jak 2 tygodnie temu ściągałem ją z czubka 15m drzewa o które „przypadkiem” zahaczyłem :)
Spróbuję z gumką i potem rzepem bo nie dalej jak 2 tygodnie temu ściągałem ją z czubka 15m drzewa o które „przypadkiem” zahaczyłem :)
Re: ZOHD Dart 250G
Cześć,
mam problemy ze startem Darta 250g - czy ktos moze mi podpowiedziec co robie zle:
- Dart z INAV, wszystko ok skonfigurowane
- silnik z zestawu, lipo 3s, smiglo 6x3 6030 (tez z zestawu)
I teraz: silnik 100%, tryb acro, mocne pchniecie i kret z 8m pod nogami
probowalem rzucac lewa reka i prawa leciec do gory - tez dup.. - jakby nie chcial leciec.
Jakies podpowiedzi odnosnie startu?
Pozdrowienia,
Michał
mam problemy ze startem Darta 250g - czy ktos moze mi podpowiedziec co robie zle:
- Dart z INAV, wszystko ok skonfigurowane
- silnik z zestawu, lipo 3s, smiglo 6x3 6030 (tez z zestawu)
I teraz: silnik 100%, tryb acro, mocne pchniecie i kret z 8m pod nogami
probowalem rzucac lewa reka i prawa leciec do gory - tez dup.. - jakby nie chcial leciec.
Jakies podpowiedzi odnosnie startu?
Pozdrowienia,
Michał
-
- Posty: 505
- Rejestracja: wtorek 27 kwie 2010, 13:40
- Lokalizacja: Kraków
Re: ZOHD Dart 250G
Śmigło prawidłowo zamontowane? Napisem do przodu?
Re: ZOHD Dart 250G
przez chwilkę się uśmiechnąłem - ale o jejku! Kurcze - to pusher i o tym nie pomyślałem że się je "odwrotnie" montuje - tzn przodem śmigła w kierunku lotu!wiesiek_kr pisze:Śmigło prawidłowo zamontowane? Napisem do przodu?
Ale wtopa :)
Re: ZOHD Dart 250G
A w auto asyście startu próbowałeś? Dałeś expo na30% ? Jeszcze czekam na swojego ale ma być w czwartek :))krzysztofk pisze:po ponad 20 spektakularnych kraksach na starcie przy pomocy znajomego który zasugerował mi wstępne ustawienia potencjometrów na Kopilot lite (mam komplet ZOHD)
Re: ZOHD Dart 250G
hej!
walczę z moim kopilotem ale bez sukcesu od tygodnia
sprawdziłem dwie różne aparatury i dwa różne odbiorniki z innym okablowaniem, zawsze ten sam schemat.
Włącza się wszystko poprawnie a następnie brak jakiejkolwiek sensownej reakcji na sterowanie.
Czysty setup, żadnych mixów w nadajniku, mode2 itp po prostu jak fabryka dała, tylko ppm output i aux5 na sw3.
ktoś coś podpowie ??
walczę z moim kopilotem ale bez sukcesu od tygodnia
sprawdziłem dwie różne aparatury i dwa różne odbiorniki z innym okablowaniem, zawsze ten sam schemat.
Włącza się wszystko poprawnie a następnie brak jakiejkolwiek sensownej reakcji na sterowanie.
Czysty setup, żadnych mixów w nadajniku, mode2 itp po prostu jak fabryka dała, tylko ppm output i aux5 na sw3.
ktoś coś podpowie ??
-
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek 23 wrz 2019, 16:40
Re: ZOHD Dart 250G
Auto asyste szczerze powiem i to brzydko olałem bo nie za bardzo mi z nią wychodziło. Tak expo mam podkrecone ale teraz nie pamietam na ile.kojak pisze:A w auto asyście startu próbowałeś? Dałeś expo na30% ? Jeszcze czekam na swojego ale ma być w czwartek :))krzysztofk pisze:po ponad 20 spektakularnych kraksach na starcie przy pomocy znajomego który zasugerował mi wstępne ustawienia potencjometrów na Kopilot lite (mam komplet ZOHD)
Re: ZOHD Dart 250G
Cóż nie jest mi dane póki co polatać ZOHDEM. Support się włączył do akcji ale na razie nic nie wymyślili. Poprosili o kalibrację FC, opis okablowania i co ciekawe opis reakcji wyjścia Rudder w procesie kalibracji. Ciekawe bo przecież dart jest w układzie delta.
Wysłałem im nagranie ale ja nie widzę nic co robiłbym źle/inaczej niż na filmach instruktażowych, chyba że coś nie tak robię z radiem. Sprawdziłem dwa egzemplarze radia i dwa odbiorniki - zawsze podobnie kopilot żyje swoim życiem.
Z ciekawości połączyłem wszystko na zwykłym odbiorniku bez PPM, bez kopilota radio działa bez zarzutu.
Ma ktoś jakiś pomysł ??
Wysłałem im nagranie ale ja nie widzę nic co robiłbym źle/inaczej niż na filmach instruktażowych, chyba że coś nie tak robię z radiem. Sprawdziłem dwa egzemplarze radia i dwa odbiorniki - zawsze podobnie kopilot żyje swoim życiem.
Z ciekawości połączyłem wszystko na zwykłym odbiorniku bez PPM, bez kopilota radio działa bez zarzutu.
Ma ktoś jakiś pomysł ??
Re: ZOHD Dart 250G
Jest postęp. Używając okablowania PWM podłączyłem klasyczny odbiornik FS-i6AB ponownie. Ale tym razem pomyślałem o tym aby wyłączyć modulację PPM w radiu i zadziałało. Nie zmienia to faktu że na żadnym z dwóch egzemplarzy radia i dwóch iBusach wciąż kopilot odlatuje do Chin, ale jest nadzieja na loty mimo że setup będzie większy i cięższy ;))
edit: sonic models odpisał:
"Hello Sir,
KP do not support ibus, you can use ppm or pwm."
Nie wiem dlaczego założyłem, że KP obsługuje i-bus. Nie bardzo rozumiem różnicę między sBus a iBus. Więc po wszystkim jeszcze raz skonfigurowałem normalnie radio, FC i użyłem klasycznego odbiornika FS6iab oraz kabla PWM. A pewien Youtuber się zastanawiał kto tego kabla może potrzebować ;)) Strasznie to duży odbiornik do modelu 250g ale najważniejsze że działa!
Fabryczny setup ciężko jest wyważyć. Musiałem ich LiIon wrzucić częściowo na kopilota. Reszta na Video.
edit: sonic models odpisał:
"Hello Sir,
KP do not support ibus, you can use ppm or pwm."
Nie wiem dlaczego założyłem, że KP obsługuje i-bus. Nie bardzo rozumiem różnicę między sBus a iBus. Więc po wszystkim jeszcze raz skonfigurowałem normalnie radio, FC i użyłem klasycznego odbiornika FS6iab oraz kabla PWM. A pewien Youtuber się zastanawiał kto tego kabla może potrzebować ;)) Strasznie to duży odbiornik do modelu 250g ale najważniejsze że działa!
Fabryczny setup ciężko jest wyważyć. Musiałem ich LiIon wrzucić częściowo na kopilota. Reszta na Video.