Fat Shark Predator-POMOCY :(

monitory, nagrywarki, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Fat Shark Predator-POMOCY :(

Post autor: slawek2011 »

Witam!Dzisiaj dotarły do mnie gogle.Podpiąłem i działało wszystko ok,zarówno po linku 5,8 jak i po kablu.Nagle coś się stało i nie wyświetlają mi obrazu,mam szare tło,jak podpinam sygnał to coś tam się zmienia w obrazie,ale nie pokazuje się.Jak podepnę 5,8 i podepnę gogle do telewizora to obraz mam z kamerki bezprzewodowej,ale w goglach nie wyświetla mi go.Dźwięk również jest przesyłany.Proszę o pomoc-może jakiś tryb się włączył,albo co -nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.Za wszelką pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony piątek 13 lip 2012, 09:03 przez slawek2011, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
qlf
Posty: 810
Rejestracja: poniedziałek 04 paź 2010, 15:29
Lokalizacja: IRL

Post autor: qlf »

Grzegorz
slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: slawek2011 »

Niestety to nie to-u mnie są przylutowane przewody :(.
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

a jak zasilasz gogle, może prądu nie mają.
slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: slawek2011 »

Zasilanie z oryginalnego pakietu.Ekrany świecą się,pokazują jakieś paski lub szaro-białe tło i tak jak pisałem-jak zakrywam kamerkę to zmienia się coś na ekranie,powiedziałbym nawet,że to jest kolor dłoni,ale nic sensownego nie widać,a w telewizorze obraz jest ok,dźwięk również jest przesyłany.Sprawdziłem nawet czy sygnał dociera do płytki odpowiadającej za wyświetlanie sygnału i dociera,ale widocznie po drodze coś się uszkodziło,bądź jakiś zimny lut.Jeden układ scalony strasznie grzeje się,ale nie wiem może tak ma być.Jutro podgrzeję jeszcze płytkę hot airem-może to pomoże,jeśli nie to trzeba będzie je gdzieś wysłać do naprawy,tylko gdzie?

Edit:
Niestety podgrzanie nic nie dało,teraz od czasu do czasu coś w płytce piszczy :(
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

Możesz wysłać do sprzedawcy - odradzam, lub bezpośrednio do serwisu Fatshark - polecam.
To co piszesz to raczej nie jest problem "kabelka".
slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: slawek2011 »

A gdzie znajdę taki serwis?Czy to naprawią w ramach reklamacji?
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

Może jednak prądu nie mają?

edit: napisz maila na adres customerservice@gowiththeshark.com
albo skype: fatsharkrc

Ja mailowałem z Gregory French, bardzo przyjazny, kompetentny gość.

Gdzie kupiłeś swoje gogle? Może jednak najpierw skontaktuj się ze sklepem.
slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: slawek2011 »

Zasilanie z oryginalnego pakietu.Przez 5 minut było ok,teraz tylko mam obraz w tv poprzez kabel tv out.Gogle zakupione w HK,pisałem wczoraj z nimi i kazali mi napisać maila na adres 'info@fatshark.com' i to też poczyniłem,lecz do tej pory cisza-brak odpowiedzi.Pisałem do kolesia z HK,że wyczytałem iż uszkodzony jest lcd driver i żeby mi go wysłali,ale odpisał że nie mają tych modułów i mam pisać na w/w adres email.Wysłałem maila na adres ,który podałeś-zobaczymy czy ktoś się odezwie.
Ostatnio zmieniony wtorek 17 lip 2012, 23:14 przez slawek2011, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Rufio
Posty: 1157
Rejestracja: sobota 23 kwie 2011, 22:57
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Rufio »

Napisz na adres który ci podałem.
Ja przez 3 czy 4 adresy przełaziłem, co Ci szkodzi.
claw
Posty: 265
Rejestracja: czwartek 02 cze 2011, 20:39
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: claw »

Zawsze pozostanie Ci wysyłka do HC. Wysłanie aviation edition kosztowało mnie 50zł.
RMA generujesz ze strony. Zwrócili mi forse do wykorzystania w sklepie.
EPP FPV, Trex600 gimball, MK Hexa, MK quad, KFC 250quad, Naza2 Hexa, Fantom Czy Pro
DX8, Eleres
slawek2011
Posty: 151
Rejestracja: piątek 06 sty 2012, 00:47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: slawek2011 »

Dostałem odpowiedź od Gregory Frencha,w której pisze że uszkodzony jest lcd driver i że mam wysłać okulary albo do HK albo do nich do fabryki.Jak wyśle do HK to będzie trwało bardzo długo,bo HK wysyła do fabryki,a jak wyślę do nich to muszę pokryć koszty wysyłki.Napisałem,że jestem z Polski i najlepiej byłoby gdyby wysłał mi samą płytkę(lcd driver).Zobaczymy co odpisze.Rufio a jak było z Twoim przypadkiem?

Edit 28.08.2012

Udało dogadać się z w/w panem i wysłał mi nową płytkę.Po 3 tygodniach doszła i okazało się,iż to nie od tego modelu :(. Po kontakcie mailowym wysłał nową płytkę i teraz poczekam na nią pewnie znów 3 tygodnie.


Edit 23.09.2012

Otrzymałem właściwą płytkę 17.09-wszystko działa ok.Teraz czeka mnie wysyłka płytek i ubieganie się o zwrot depozytu w kwocie 25$.
ODPOWIEDZ