DJI WK-M problemy?
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
http://www.youtube.com/watch?v=_sYPkAle ... re=related
Zobacz tu na zachowanie quada.Wszytko niby super działa i nagle odpływa.Podobno GPS sie wylogował.
Czy myślisz ze ktoś kupując WK-M wystartuje nie czekając na zalogowanie GPS może dzieciak ale jego nie stać.
Zobacz tu na zachowanie quada.Wszytko niby super działa i nagle odpływa.Podobno GPS sie wylogował.
Czy myślisz ze ktoś kupując WK-M wystartuje nie czekając na zalogowanie GPS może dzieciak ale jego nie stać.
Aleksander Sitnikow
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
...i tego się trzymaj :)Jedrula pisze:Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.
Mnie jak dotąd nic takiego się nie przytrafiło.
Jeżeli się przytrafi to wiem, że to tylko zabawka, droga, ale zabawka. Psuje się również sprzęt od którego zależy życie wielu ludzi na świecie, kosztujący tyle, ile n.p.20 letnia produkcja DJI i dlatego miedzy innymi zawsze mam obawy...
Re: Re
Przy takich silnikach masz takie małe śmigła ? jaki masz udzwig ?Pułkownik pisze:Napiszcie o jakie zachowanie Wookonga chodzi? Ja latam na dużej ramie Zbeera z mocnymi
silnikami T-Motor 710 kv i nic się nie dzieje. Regulatory AKE 30A fast PWM i węglowe śmigła 10x 4,7. Całość z Gopro 2 waży około 2,7 kg. Naza ma identyczną elektronikę . Problem może leżeć w niewłaścicwej konfiguracji .
bo cieżki sprzet to sprzęt z gimbalem wazacy jakieś 3500g
pokaż film z pokładu a nie z zew.
Co wcale nie znaczy ze nie można tego czy owego problemu naświetlić i rozwiązać.Henryk_s napisał/a:
Jedrula napisał/a:
Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.
Psuje się również sprzęt od którego zależy życie wielu ludzi na świecie, kosztujący tyle, ile n.p.20 letnia produkcja DJI i dlatego miedzy innymi zawsze mam obawy...
Wreszcie ktoś to napisał.
_________________
Aleksander Sitnikow
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
Re: Re
no też tak myślę że małe śmigła do tych silników, do tych silników to raczej coś w okolicach 12"kefir pisze:Przy takich silnikach masz takie małe śmigła ? jaki masz udzwig ?Pułkownik pisze:Napiszcie o jakie zachowanie Wookonga chodzi? Ja latam na dużej ramie Zbeera z mocnymi
silnikami T-Motor 710 kv i nic się nie dzieje. Regulatory AKE 30A fast PWM i węglowe śmigła 10x 4,7. Całość z Gopro 2 waży około 2,7 kg. Naza ma identyczną elektronikę . Problem może leżeć w niewłaścicwej konfiguracji .
bo cieżki sprzet to sprzęt z gimbalem wazacy jakieś 3500g
pokaż film z pokładu a nie z zew.
ta rama nie jest taka wcale duża będzie większa! :D
Tak, ale nie jest to efektywne obciążenie takiego silnika choć do pewnej wagi ładunku różnica w udzwigu/czasie lotu jest porównywalna do 12x3.8.Roman pisze:producent zaleca przy 4S 10x4,7 ,
Producent zaleca takie bo przy większych śmigłach lub/i lekkim modelu bardziej buja - co poniekąd jest logiczne ale wygląda przy okazji na maskowanie niedoskonałości wietkonga
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Konfiguracja polega również na określeniu FC względem CG , pamiętacie jeden z pierwszych filmów gdzie pakiety mieli zamontowane na nogach od ramy ?krall pisze:Producent zaleca takie bo przy większych śmigłach lub/i lekkim modelu bardziej buja - co poniekąd jest logiczne ale wygląda przy okazji na maskowanie niedoskonałości wietkonga
Może trzeba bardziej mu obciążyć spód , tylko czy wtedy nie będzie się próbował zachowywać jak wahadło
Czy ktoś by mógł podać w łopatologiczny sposób instrukcję startową w punktach przy starcie z GPS oraz czy kalibrację przeprowadza się raz, czy przed każdym lotem i jak ją prawidłowo wykonać.
I tak skończysz na LawMate
Roman,
To jest właśnie największa zaleta wietkonga: stawiasz na ziemi, włączasz zasilanie, czekasz aż czerwona przestanie mrugać, odpalasz silniki i startujesz. Gaz na środku - model wisi, chcesz w lewo to dajesz draga w lewo - puszczasz: model stoi, etc. Proste jak obsługa cepa
To jest właśnie największa zaleta wietkonga: stawiasz na ziemi, włączasz zasilanie, czekasz aż czerwona przestanie mrugać, odpalasz silniki i startujesz. Gaz na środku - model wisi, chcesz w lewo to dajesz draga w lewo - puszczasz: model stoi, etc. Proste jak obsługa cepa
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl