DJI WK-M problemy?

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
Jedrula
Posty: 2058
Rejestracja: poniedziałek 22 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jedrula »

Mam WKM co prawda jeszcze nie latałem, ale zastanawia mnie czy ci z filmów co zapodał Olo poczekali aż GPS będzie miał odpowiednią liczbę satelit. Podobno liczba satelit jest sygnalizowana diodą.
Lecę na nielegalu!
Awatar użytkownika
FPV Olo
Posty: 547
Rejestracja: środa 03 lut 2010, 13:43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: FPV Olo »

Ciekaw czy w ogóle wystartujesz nie łapiąc fixa?
Aleksander Sitnikow
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
Awatar użytkownika
Jedrula
Posty: 2058
Rejestracja: poniedziałek 22 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jedrula »

Mając minimalnego FIXa wystartujesz.
Kilka razy dowiedziałem się że nie warto startować mając mniej niż 6 satelit, nawet w GPS przy OSD.
Lecę na nielegalu!
Awatar użytkownika
FPV Olo
Posty: 547
Rejestracja: środa 03 lut 2010, 13:43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: FPV Olo »

http://www.youtube.com/watch?v=_sYPkAle ... re=related
Zobacz tu na zachowanie quada.Wszytko niby super działa i nagle odpływa.Podobno GPS sie wylogował.
Czy myślisz ze ktoś kupując WK-M wystartuje nie czekając na zalogowanie GPS może dzieciak ale jego nie stać.
Aleksander Sitnikow
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
Awatar użytkownika
Jedrula
Posty: 2058
Rejestracja: poniedziałek 22 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jedrula »

Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.
Zawsze można przełączyć na tryb ATTI bez GPS.
Lecę na nielegalu!
Awatar użytkownika
Henryk_s
Posty: 561
Rejestracja: środa 03 lut 2010, 10:57
Lokalizacja: Świętochlowice

Post autor: Henryk_s »

Jedrula pisze:Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.
...i tego się trzymaj :)
Mnie jak dotąd nic takiego się nie przytrafiło.
Jeżeli się przytrafi to wiem, że to tylko zabawka, droga, ale zabawka. Psuje się również sprzęt od którego zależy życie wielu ludzi na świecie, kosztujący tyle, ile n.p.20 letnia produkcja DJI i dlatego miedzy innymi zawsze mam obawy...
Awatar użytkownika
rycerz100
Posty: 992
Rejestracja: piątek 23 gru 2011, 13:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rycerz100 »

Henryk_s pisze:
Jedrula pisze:Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.
Psuje się również sprzęt od którego zależy życie wielu ludzi na świecie, kosztujący tyle, ile n.p.20 letnia produkcja DJI i dlatego miedzy innymi zawsze mam obawy...
Wreszcie ktoś to napisał.
Mirek
Awatar użytkownika
kefir
Posty: 4871
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd

Re: Re

Post autor: kefir »

Pułkownik pisze:Napiszcie o jakie zachowanie Wookonga chodzi? Ja latam na dużej ramie Zbeera z mocnymi
silnikami T-Motor 710 kv i nic się nie dzieje. Regulatory AKE 30A fast PWM i węglowe śmigła 10x 4,7. Całość z Gopro 2 waży około 2,7 kg. Naza ma identyczną elektronikę . Problem może leżeć w niewłaścicwej konfiguracji .
Przy takich silnikach masz takie małe śmigła ? jaki masz udzwig ?
bo cieżki sprzet to sprzęt z gimbalem wazacy jakieś 3500g
pokaż film z pokładu a nie z zew.
Awatar użytkownika
FPV Olo
Posty: 547
Rejestracja: środa 03 lut 2010, 13:43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: FPV Olo »

Henryk_s napisał/a:
Jedrula napisał/a:
Nie ma co polemizować kończe heksę to sprawdzę co i jak.

Psuje się również sprzęt od którego zależy życie wielu ludzi na świecie, kosztujący tyle, ile n.p.20 letnia produkcja DJI i dlatego miedzy innymi zawsze mam obawy...

Wreszcie ktoś to napisał.
_________________
Co wcale nie znaczy ze nie można tego czy owego problemu naświetlić i rozwiązać.
Aleksander Sitnikow
KONDOR FPV;DX 201; VIDEO Tx LM 1W 1,2 2,4Ghz;Diversity by Zbig;OSD 644 by Zbig ;Antena śledząca by Zbig 14dBi; RC:MX 16s, LRS by THOMAS
Awatar użytkownika
kuki83
Posty: 2091
Rejestracja: wtorek 19 paź 2010, 19:08
Lokalizacja: Ropczyce/Podkarpacie

Re: Re

Post autor: kuki83 »

kefir pisze:
Pułkownik pisze:Napiszcie o jakie zachowanie Wookonga chodzi? Ja latam na dużej ramie Zbeera z mocnymi
silnikami T-Motor 710 kv i nic się nie dzieje. Regulatory AKE 30A fast PWM i węglowe śmigła 10x 4,7. Całość z Gopro 2 waży około 2,7 kg. Naza ma identyczną elektronikę . Problem może leżeć w niewłaścicwej konfiguracji .
Przy takich silnikach masz takie małe śmigła ? jaki masz udzwig ?
bo cieżki sprzet to sprzęt z gimbalem wazacy jakieś 3500g
pokaż film z pokładu a nie z zew.
no też tak myślę że małe śmigła do tych silników, do tych silników to raczej coś w okolicach 12"

ta rama nie jest taka wcale duża będzie większa! :D
Awatar użytkownika
Roman
Posty: 1652
Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Roman »

producent zaleca przy 4S 10x4,7 , są też fajne węglowe 11x4,7 lub 12x3,8 , 14x4,7 , 15x5,5
Kefir ty też masz te 710KV ? na jakich śmigłach latasz
I tak skończysz na LawMate
Awatar użytkownika
krall
Posty: 3152
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: krall »

Roman pisze:producent zaleca przy 4S 10x4,7 ,
Tak, ale nie jest to efektywne obciążenie takiego silnika choć do pewnej wagi ładunku różnica w udzwigu/czasie lotu jest porównywalna do 12x3.8.

Producent zaleca takie bo przy większych śmigłach lub/i lekkim modelu bardziej buja - co poniekąd jest logiczne ale wygląda przy okazji na maskowanie niedoskonałości wietkonga ;-)
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
Awatar użytkownika
kefir
Posty: 4871
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 08:39
Lokalizacja: skąd

Post autor: kefir »

Ja miałem hexe postawioną na 13x6,5E ale była kicha totalna
dopiero na 12x3,8sf zaczoł lepiej latać ale nie tak jak MK
Awatar użytkownika
Roman
Posty: 1652
Rejestracja: niedziela 06 cze 2010, 19:34
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Roman »

krall pisze:Producent zaleca takie bo przy większych śmigłach lub/i lekkim modelu bardziej buja - co poniekąd jest logiczne ale wygląda przy okazji na maskowanie niedoskonałości wietkonga
Konfiguracja polega również na określeniu FC względem CG , pamiętacie jeden z pierwszych filmów gdzie pakiety mieli zamontowane na nogach od ramy ?
Może trzeba bardziej mu obciążyć spód , tylko czy wtedy nie będzie się próbował zachowywać jak wahadło :-D
Czy ktoś by mógł podać w łopatologiczny sposób instrukcję startową w punktach przy starcie z GPS oraz czy kalibrację przeprowadza się raz, czy przed każdym lotem i jak ją prawidłowo wykonać.
I tak skończysz na LawMate
Awatar użytkownika
krall
Posty: 3152
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 10:00
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: krall »

Roman,
To jest właśnie największa zaleta wietkonga: stawiasz na ziemi, włączasz zasilanie, czekasz aż czerwona przestanie mrugać, odpalasz silniki i startujesz. Gaz na środku - model wisi, chcesz w lewo to dajesz draga w lewo - puszczasz: model stoi, etc. Proste jak obsługa cepa :mrgreen:
pozdrawiam
Krzysztof
http://www.fly.kartuzy.com.pl
ODPOWIEDZ