ESC ST20A Bumblebee 500Hz - przeróbka na zakres Fast-PWM

FC - wykorzystujące sprzęt firmy DJI

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

Awatar użytkownika
żółtodziób

ESC ST20A Bumblebee 500Hz - przeróbka na zakres Fast-PWM

Post autor: żółtodziób »

Witam Was , dziś udało mi się przeprogramować ESC Bumblebee ST-20A na standard Fast-PWM. Niestety jest z nimi więcej zabawy niż standardowo . Jednak jeśli ktoś ma takowe i mu na nich zależy - proszę o kontakt na PW. (są to specjalne małe i wąskie ESC do quadrokopterów z ABC-RC, regulatory o tyle nieszczęśliwe że pracujące oryginalnie jedynie w standardzie ultraPWM 500Hz a nie pracują w zwykłym 50Hz i fast-PWM 500Hz jak np w DJI Naza).Ponieważ sam szukałem rozwiązania tego problemu wiem, że inni forumowicze mają też z nimi "jazdę bez trzymanki" (np. żeby pracowały w DJI NAZA, czyli w FastPWM 400Hz)

Pozdrawiam : Żółtodziób

Poglądowy wygląd tych ESC : http://pokazywarka.pl/ngmery/
...cholerne koptery...
larryf8
Kontakt:

Post autor: larryf8 »

ello you, today ¶ ³ succeed with my Bumblebee przeprogramowaæ ESC ST-20A standard Fast-PWM. Unfortunately, it is more fun with them than usual. However, they ¶ ¶ If someone has any, and it depends on them y - please contact us at PW. (s ± a special speech-e and ± State ESC to quadrokopterów of ABC-RC, regulators of the more unfortunate ¶ possible ¿s work ± which originally only in the standard ultraPWM 500Hz and not work ± in normal ³ ym 50Hz and fast-PWM 500Hz such as the DJI Naza). because the same solution I was looking for ³ ± solutions to this problem I know that other Members in May ± ¿those with them "riding no hands" (eg, Eby ¿³ s worked in the DJI NAZA, ie FastPWM 400Hz)

Regards: ¯ ó ³ todziób

Struction views ± ± d look of the ESC:

Hello and good day to you. I recently purchased 4 bumblee esc st20A and it doesn't work with my NAZA FC. i saw the pictures you posted and it is not so clear. Do i simply de-solder the capacitors and solder direct to the positive and negative leads respectively? sorry for my first post in this forum asking for help. too much money spent on my quads and hexa, now another purchase down the drain if it sesn't work.
Please help :-(

warm regards,
larry
i live to fly
ODPOWIEDZ