Gorące silniki CCW po kilku minutach lotu
: wtorek 07 sie 2018, 18:18
Witam
Mój problem dotyczy hexy FY680, po kilu minutach lotu silniki CCW są dużo cieplejsze niż CW. Drona nie znosi, nie obraca, zachowuje sie stabilnie. Po 3-4 minutach uzwojenie silnika CCW miało temperaturę około 55°C podczas gdy CW nie przekraczał 40°C. Silniki to Tarot 4108 6S 380KV, natomiast regulatory Hobbywing Platinum pro 30A ( po lądowaniu wszystkie chłodne). Regulatory kalibrowane zarówno pojedynczo jak i razem przez APM 2.8, nie ma żadnej różnicy. Jeżeli jest jakaś różnica w oporach silników CW i CCW to bardzo ciężko wyczuwalna przy kręceniu ręką.
Nie mam już pomysłu co jest nie tak, a trochę obawiam się latać dłużej. Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem ?
Mój problem dotyczy hexy FY680, po kilu minutach lotu silniki CCW są dużo cieplejsze niż CW. Drona nie znosi, nie obraca, zachowuje sie stabilnie. Po 3-4 minutach uzwojenie silnika CCW miało temperaturę około 55°C podczas gdy CW nie przekraczał 40°C. Silniki to Tarot 4108 6S 380KV, natomiast regulatory Hobbywing Platinum pro 30A ( po lądowaniu wszystkie chłodne). Regulatory kalibrowane zarówno pojedynczo jak i razem przez APM 2.8, nie ma żadnej różnicy. Jeżeli jest jakaś różnica w oporach silników CW i CCW to bardzo ciężko wyczuwalna przy kręceniu ręką.
Nie mam już pomysłu co jest nie tak, a trochę obawiam się latać dłużej. Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem ?