Zanim...
Zanim...



Polskie Forum FPV

Forum modelarzy i pilotów FPV
Dzisiaj jest poniedziałek 10 gru 2018, 10:17


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: poniedziałek 04 cze 2018, 10:25 
Offline

Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 20:59
Posty: 17
Lokalizacja: zachpom
Witam !

Panowie użytkownicy forum, prosze o pomoc.

Latam na TBS DIsCO :
NAZA v2
Silniki DJI 2212//920 (czerwone)
Regle simonK 30 A (tez czerwone)
Bateria 3S 5000mah
Smigla (zwykle 10x45)

Panowie chodzi generalnie o to, ze w tym set upie jestem z latadlem od samego poczatku. Zakupilem go w zasadzie w tym set upie. Lata mi sie dobrze, ale siedzac dluzej w tym hobby czuje, ze chcialbym cos zmienic, ale napewno na lepsze. I tutaj prosze o podpowiedz. Od razu powiem, ze w duzej mierze moje pytanie spowodowane jest tym, ze od samego poczatku mam maly zgrzyt z silnikiem gornym prawym ( 2 ) a ostatnio przy ladowaniu zauwazylem, ze lozysko juz troszeczke "szelesci" myslalem, ze to wina zle zamontowanego smigla poprawialem poprawialem i dalej to samo. Dlatego zastanawiam sie nad zmiana regli i silnikow na to by przy uzyciu tych samych pojemnosci baterii i takiej samej ilosci cel przy zmianie uzyskac jeszcze dluzszy czas lotu, który w tym momencie spokojnego "gładkiego" latania wystarcza mi do stanu 3.5 V na celi na około 12/13 minut a w zawisie smialo siedzi 16/17. Dodam, ze nie zalezy mi na tym by latadło było szybkie i zwrotne. Zazwyczaj jak latam to FPV podziwiam sobie akurat wybrany przez siebie teren. Nie mam parcia na to by latac szybko, wole by zestaw był "stabilny" i bezpieczny. Czytam przegladam forum i odpowiedzi daja duzo, ale nie wyczerpuja tematu do konca dlatego stwierdzilem, ze zapytam wprost a odbijajac od tematu powiem, ze ostatnio napotkalem sie na kilka filmikow i komentarzy apropo setu DJI 310. Znacie panowie ten egzemplarz, model ?

Co do zmiany to jestem zdecydowany na 100% ze wzgledu na to, ze nie mam pewnosci co do tych 2212 i chciałbym tez cos po prostu zmienic :) dlatego prosze was o pomoc. Co o tym sadzicie czy te 310 sa lepsze od 2212 ?? Dodam, ze te 310 maja w setupie 2312//960 co daje teoretycznie wieksza moc a co dalej idzie za tym latak bedzie krócej latał chociaz z tego co tam czytam do nich fabrycznie stosowane sa smigla 9 na któych nigdy w zyciu nie latałem nie widzialem.

Serio, prosze o pomoc przy wyborze i ewentualnie o zmianie myslenia.

## Dodam tylko, ze dla mnie najlepszym tzn najdluzszy czas uzywskiwałem na tych silnikach przy załozonej bateri 3s i smiglach 1045, przy 4 celowej bateri i smiglach 8045 quad był szybszy i zwinnejszy, ale szybciej musialem ladowac. Dlatego dodam szybko, ze w zapasie mam 2 baterie 4S, które w storage czekaja co by z nimi poczac. Moze wlasnie przemyslec sprawe i zakupic silniki, ktore lepiej beda pracowaly z 4 celowa bateria ???

Dzieki





k


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z . Polityką prywatności
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.