Strona 2 z 2

Re: Problem z barometrem

: wtorek 05 gru 2017, 23:27
autor: Verid
PolakPL2002 pisze:A co myślicie o tych:
Bardzo brzydko o nich myślę. Obie mają te same gwintowane osie i stożki o których mam jak najgorsze zdanie.

Re: Problem z barometrem

: wtorek 05 gru 2017, 23:45
autor: PolakPL2002
A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje :idea:

Re: Problem z barometrem

: środa 06 gru 2017, 16:02
autor: kuczy
PolakPL2002 pisze:A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje :idea:
Nie. Test silników nie ppwoduje zapisu loga.
Dobrze kombinujesz z zakładką test, tam odpalasz konkretny silnik z konkretną mocą na konkretny czas. Teraz tylko przezwyciężyć lenistwo, podłączyć czujnik nagrac to co z siebie wypluwa i przy pomocy analizatora widma zmniejszać ilosc wibracji (naklejajac na silniczek kawalki taśmy) zabawa w sam raz na dluugie zimowe wieczory.

A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?

Re: Problem z barometrem

: piątek 08 gru 2017, 14:41
autor: PolakPL2002
kuczy pisze: A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?
Na razie się nie pochwalę (do drona będę miał dostęp dopiero jutro), ale wiem, że silniki to Emax MT2213, ale śmigła to Bóg jeden wie co za cuda, bo były w zestawie z silnikami. Rama hexa Tarot chyba FY-650 ale nie jestem pewien(kolorowa, z plastiku, kupiona w abc-rc).

I mam pytanko co się tak teoretycznie może stać jak odwrócę śmigła i dam full throttle? ;)

Re: Problem z barometrem

: piątek 08 gru 2017, 14:59
autor: maxiiii
Będziesz mógł przeprowadzić kalibrację compasmot.

Re: Problem z barometrem

: piątek 08 gru 2017, 17:56
autor: kuczy
Fy650 to rama quadro z carbonu, jak plastik to byc moze S550... zwłaszcza patrząc na silniki, to by pasowało.
Nie wiem jak emaxy, ale ja identyczne silniki, tylko DYSa musialem wywazac.
PolakPL2002 pisze:
kuczy pisze: A pochwalisz sie jakimś zdjęciem jakie to tam masz silniki i smigla, ze tyle z nimi problemow?
Na razie się nie pochwalę (do drona będę miał dostęp dopiero jutro), ale wiem, że silniki to Emax MT2213, ale śmigła to Bóg jeden wie co za cuda, bo były w zestawie z silnikami. Rama hexa Tarot chyba FY-650 ale nie jestem pewien(kolorowa, z plastiku, kupiona w abc-rc).

I mam pytanko co się tak teoretycznie może stać jak odwrócę śmigła i dam full throttle? ;)

Re: Problem z barometrem

: sobota 09 gru 2017, 07:25
autor: PolakPL2002
A czy to nie będzie problem jak zamienię śmigła miejscami podczas wyważania? (Z silnika CW na silnik CCW obok)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Problem z barometrem

: sobota 09 gru 2017, 16:21
autor: kuczy
PolakPL2002, zalezy do czego chces tego użyć.
Jak do kalibracji compasmot wlasnie, to wg mnie odwrócenie smigiel gora-dół jest lepsze, lepiej oddaje warunki obciazenia silnika przy normalnych lotach - zauwaz, ze śmigła są odpowiednio profilowanie ksztaltem i przekrojem, i puszczenie go "odwrotnie" da zupelnie inny przeplyw powietrza, wiec i obciazenie silnika.
Praktycznie to chyba i tak by nic sie nie stalo, ale zachowajmy jakieś zasady :P

Tylko dopowiem, że są drony ktore mają śmigła symetryczne, a silniki w nich obracają sie w obie strony - dron latający do góry nogami jest bardzo ciekawy - kolega takim latał :D

Problem z barometrem

: wtorek 12 gru 2017, 17:06
autor: PolakPL2002
kuczy pisze:
PolakPL2002 pisze:A czy APM zapisuje log podczas testu silników czy nie? Bo bym odpalał po kolei i potem na logu sprawdził wibracje Obrazek
Nie. Test silników nie ppwoduje zapisu loga.
A to co powoduje zapis logu?

Edit: Zdjęcia drona

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Problem z barometrem

: wtorek 12 gru 2017, 17:35
autor: maxiiii
Można.
Przeanalizuj parametr LOG_BITMASK.

Re: Problem z barometrem

: poniedziałek 25 gru 2017, 14:34
autor: PolakPL2002
Po krótkiej przerwie wracam do tematu. Okazało się, że motor test wyzwala zapis logu!

I mam pytanie: Czy do zapisu wibracji w logu trzeba jakiś mnożnik dodać? Bo na 1 silniku mam około 0.2 największe, więc trochę małe.

Edit: Screen logu wibracji.
motor.png
motor.png (97.87 KiB) Przejrzano 3962 razy
Edit2: Ja jakiś niepełnosprytny chyba jestem. Nie pomyślałem, że jak zmienię śmigło to wypadałoby je odsunąć od drona, a nie zostawiać pod silnikiem. A jako, że silnik dmucha w górę, a odpalałem na 50% ciągu to zassał śmigło i oba do wymiany (stare i nowe...)