Naza V2 - Blheli - problem z kalibracją throttle
: niedziela 08 paź 2017, 16:59
Witam
Swojego czasu zbudowałem sobie quada
Rama własna, FC Naza M Lite upgrage V2, ESC E-Max Simon Series 25A, silniki E-Max MT 3510 600kv, śmigła Carbon T-style 15x5,5
Konstrukcja bardzo ładnie spisywała się w powietrzu i dawała wiele radości
Umyśliłem sobie, że zmienię w swoim quadzie regulatory
Jako, że E-Maxy pracowały tylko do 3s a mnie zamarzyło się spróbować latać na 4s
Wstawiłem Racerstar RS30A 30A Blheli_S OPTO 2-4S ESC Support 16.5 Dshot150 Dshot300 for FPV Racing
Zyskałem ponad 100g na masie i... tylko tyle
Nie da się tym latać
Reakcja na drążek gazu jest jakby przypadkowa
W osiach roll, pitch pracują tylko pary silników, ale przy próbie startu to już jakby każdy każdy inaczej
Przed pierwszą próbą lotu nie zmieniałem żadnych ustawień sterownika
Ponowna kalibracja sterownika nie przyniosła zmian
Po uzbrojeniu silniki są nieruchome a powinny pracować "na biegu jałowym". Do mniej więcej połowy zakresu pracy drążka throttle brak jakichkolwiek reakcji po czym startują nierównomiernie i sytuacja pogarsza się w miarę wzrostu wychylenia drążka
Ponieważ w platformie nie dokonywano żadnych innych zmian obstawiam źle skalibrowane regulatory lub złą współpracę z FC
I chyba bardziej skłaniałbym się do tej drugiej opcji, bo silniki sterowane bezpośrednio z odbiornika pracują dobrze, a przynajmniej tak to wygląda
Gaz programowałem kilkukrotnie z tx zgodnie z dołączoną instrukcją i to zarówno pojedynczo jak i "zbiorczo" za pomocą huba
Efekt podobny - sterowane z odbiornika wydają się pracować prawidłowo ale przez sterownik już nie
Usiłowałem skalibrować je za pomocą BLHeli Suite ale mój linker nie jest widziany przez program
I jeszcze jedno - w Naza-M V2 Assistant nie mogę przeprowadzić testu silników
Macie może jakieś sugestie?
Swojego czasu zbudowałem sobie quada
Rama własna, FC Naza M Lite upgrage V2, ESC E-Max Simon Series 25A, silniki E-Max MT 3510 600kv, śmigła Carbon T-style 15x5,5
Konstrukcja bardzo ładnie spisywała się w powietrzu i dawała wiele radości
Umyśliłem sobie, że zmienię w swoim quadzie regulatory
Jako, że E-Maxy pracowały tylko do 3s a mnie zamarzyło się spróbować latać na 4s
Wstawiłem Racerstar RS30A 30A Blheli_S OPTO 2-4S ESC Support 16.5 Dshot150 Dshot300 for FPV Racing
Zyskałem ponad 100g na masie i... tylko tyle
Nie da się tym latać
Reakcja na drążek gazu jest jakby przypadkowa
W osiach roll, pitch pracują tylko pary silników, ale przy próbie startu to już jakby każdy każdy inaczej
Przed pierwszą próbą lotu nie zmieniałem żadnych ustawień sterownika
Ponowna kalibracja sterownika nie przyniosła zmian
Po uzbrojeniu silniki są nieruchome a powinny pracować "na biegu jałowym". Do mniej więcej połowy zakresu pracy drążka throttle brak jakichkolwiek reakcji po czym startują nierównomiernie i sytuacja pogarsza się w miarę wzrostu wychylenia drążka
Ponieważ w platformie nie dokonywano żadnych innych zmian obstawiam źle skalibrowane regulatory lub złą współpracę z FC
I chyba bardziej skłaniałbym się do tej drugiej opcji, bo silniki sterowane bezpośrednio z odbiornika pracują dobrze, a przynajmniej tak to wygląda
Gaz programowałem kilkukrotnie z tx zgodnie z dołączoną instrukcją i to zarówno pojedynczo jak i "zbiorczo" za pomocą huba
Efekt podobny - sterowane z odbiornika wydają się pracować prawidłowo ale przez sterownik już nie
Usiłowałem skalibrować je za pomocą BLHeli Suite ale mój linker nie jest widziany przez program
I jeszcze jedno - w Naza-M V2 Assistant nie mogę przeprowadzić testu silników
Macie może jakieś sugestie?