Karta SD do Taranisa

Moderatorzy: marbalon, moderatorzy2014, moderatorzy

Wiesiek137
Posty: 10
Rejestracja: czwartek 05 lis 2015, 09:07

Karta SD do Taranisa

Post autor: Wiesiek137 »

Witam
Mam problem! Kupiłem u Chińczyka Taranisa X9D plus. Po kilku dniach radości postanowiłem uaktualnić oprogramowanie do wersji 2.1.9 (była 2.1.6). Przeglądnąłem filmy na YT - jak się to robi i zacząłem. Efekt mojej pracy: wieczorem nie było plików na drugiej partycji TARANIS SK (wygląda na to razem z pendriverem wykasowałem równo) i nie potrafiłem wyłączyć apki. Dzisiaj rano nawet na partycji systemowej nie znalazłem NIC. Co z tym dalej robić, gdzie szukać takiej karty SD z tymi plikami. Jestem mechanikiem, a nie informatykiem, czy elektronikiem - więc proszę o łopatologię, jak i czy możliwa podmiana karty SD, czy wgranie potrzebnych plików. Proszę o pomoc jak dalej postąpić.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Avatar
Posty: 127
Rejestracja: środa 12 sie 2015, 19:46
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Karta SD do Taranisa

Post autor: Avatar »

Jak masz wyłączoną aparaturę, oba trymery pod drążkami skieruj do środka i włącz zasilanie trzymając je cały czas.
Powinien się uruchomić tryb loadera, gdzie przy pomocy Companion możesz wgrać oprogramowanie.
Aparatura: Taranis 9XD + pulpit
Modele: MPX Easy Glider 4; dronik 5" na ramie KHXC5 GEPRC
Wiesiek137
Posty: 10
Rejestracja: czwartek 05 lis 2015, 09:07

Re: Karta SD do Taranisa

Post autor: Wiesiek137 »

Witam. Dzięki za odpowiedź. Ale wyobraź sobie, że na karcie SD - NIE MA NIC. Próbowałem "reanimacja Taranisa" wg YT firmy 77Hobby, ale to tylko częściowo przywraca "życie". Ale tylko częściowo.
Szukam dalej. Pozdrawiam i dzięki
W.
Awatar użytkownika
pilot
Posty: 915
Rejestracja: czwartek 16 gru 2010, 19:40
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Karta SD do Taranisa

Post autor: pilot »