OktoX 4s A2 mały duży wariat
: sobota 18 lut 2017, 10:44
Witam
Chcialbym pokazac wam moj nowy wynalazek, po skonstruowaniu wczesniejszego, QAV400 na oryginalnej ramie Lumenier, i oblataniu w gorach i na mazurach stwierdzilem ze to nie to co potrzebuje, fajny maly poreczny ale cos wiekszego by sie przydalo z fajnym gimbalem, zaczelo sie od tego ze wygralem licytacje na gimbal zenmuse g-3s, bardzo danio 130€, stwierdzilem ze trzeba cos zrobic do niego.
Los chcial ze na fb ktos wystawil fajna rame z silnikami pod 4s
Cena spoko, jesli chodzilo by nawet o same silniki, jeden nowy silnik to cena 250pln, wiec szybko kupilem, sprzedajacy mowil ze malo latany i super, co sie okazalo pozniej moze i malo, ale bardzo, bardzo intensywnie, lub bez umiejetnosci,
co lepsze rame wykonala i skrecila firma, dosc znana. Dystane co drugi mial obrobiony gwint, polaczone kilka roznych byle jak tylko seby dlugosc sie zgadzala, na 4 sruby przy silniku jedna byla dokrecona, reata luzny jak i w calej ramie.
jeszcze gorzej wygladaly kable silnikow, sprzedajacy twierdzil ze nie wszystko bylo porobione tak zeby dron byl jak najlzejszy, co mnie zaciekawilo, 30cm kabla zwiniete, rozebralem wszystko izolacja byla tak rozdarta w deoch silnikach ze wszystkie zyly mialy zwarcie.
Wiec zabralem sie za ogarniecie kabli, poskracanie i wymiane prawie polowy bo izolacja nie dawala duzych rokowan.
Podwozie nie skladane zeby bylo lzejsze, roznica 3g miala robic takie znaczenie, co sie okazalo podwozie po zlozeniu zachaczalo o smigla, wiec poszedl w ruch program graficzny i szybko dorobilem uchwyty podwozia, polke na akku, zamowilem nowe dystanse i zaczelm prace, o to efekt, jeszcze kilka deobnych rzeczy mu brakuje, ale 99% zrobione
Wszystkie srubki wymienione na sruby z nierdzewki, 100srubek jest ciezsze o 3god 100 srubek zwyklych stalowych, wszystkie wkrecone na niebieski klej do gwintow
A2 zamontowany na gornym pokladzie, kable od regli oczywsicie skrocone, a2 bez antenek kiedys sie uszkodzily i je wymontowalem, co przenioslo sie na lepsze sterowanie z zewnetrznego odbiornika, ten wbudowany nie zdaje egzaminu
Dorobiona polka na akku, ktore sa zamontowane jak najnizej i najblizej srodka, jednak przewazaja konstrukcje do tylu, ale za to gimbal z przodu wysuniety redukuje to, narazie pod gopro, ale g-3s czeka, mozna go szybko wymienic, 2 srubki i wtyczka i gotowe
No i moje akku, dostalem od szefa torbe po wkretarkach, w ktora pasuje moje akku, idealnie,
I kilka spraw technicznych
Silniki T-Motor 2814 770kv
Regle T-Motor 40a
Smigla T-Motor 11x3,7
Obliczony ciag silnikow na 100% mocy to 10,5kg
Waga kompletnego drona w takim stanie to 4,3kg, z gimbalem g-3s moze wzrosnie do 4,6kg
Brakuje mi jeszcze iOsd mark 2 jak by ktos mial to chetnie kupie
Jak ktos mial by jakies ciekawe pomysly co zmienic, co dorobic chetnie wyslucham
Dziekuje
Chcialbym pokazac wam moj nowy wynalazek, po skonstruowaniu wczesniejszego, QAV400 na oryginalnej ramie Lumenier, i oblataniu w gorach i na mazurach stwierdzilem ze to nie to co potrzebuje, fajny maly poreczny ale cos wiekszego by sie przydalo z fajnym gimbalem, zaczelo sie od tego ze wygralem licytacje na gimbal zenmuse g-3s, bardzo danio 130€, stwierdzilem ze trzeba cos zrobic do niego.
Los chcial ze na fb ktos wystawil fajna rame z silnikami pod 4s
Cena spoko, jesli chodzilo by nawet o same silniki, jeden nowy silnik to cena 250pln, wiec szybko kupilem, sprzedajacy mowil ze malo latany i super, co sie okazalo pozniej moze i malo, ale bardzo, bardzo intensywnie, lub bez umiejetnosci,
co lepsze rame wykonala i skrecila firma, dosc znana. Dystane co drugi mial obrobiony gwint, polaczone kilka roznych byle jak tylko seby dlugosc sie zgadzala, na 4 sruby przy silniku jedna byla dokrecona, reata luzny jak i w calej ramie.
jeszcze gorzej wygladaly kable silnikow, sprzedajacy twierdzil ze nie wszystko bylo porobione tak zeby dron byl jak najlzejszy, co mnie zaciekawilo, 30cm kabla zwiniete, rozebralem wszystko izolacja byla tak rozdarta w deoch silnikach ze wszystkie zyly mialy zwarcie.
Wiec zabralem sie za ogarniecie kabli, poskracanie i wymiane prawie polowy bo izolacja nie dawala duzych rokowan.
Podwozie nie skladane zeby bylo lzejsze, roznica 3g miala robic takie znaczenie, co sie okazalo podwozie po zlozeniu zachaczalo o smigla, wiec poszedl w ruch program graficzny i szybko dorobilem uchwyty podwozia, polke na akku, zamowilem nowe dystanse i zaczelm prace, o to efekt, jeszcze kilka deobnych rzeczy mu brakuje, ale 99% zrobione
Wszystkie srubki wymienione na sruby z nierdzewki, 100srubek jest ciezsze o 3god 100 srubek zwyklych stalowych, wszystkie wkrecone na niebieski klej do gwintow
A2 zamontowany na gornym pokladzie, kable od regli oczywsicie skrocone, a2 bez antenek kiedys sie uszkodzily i je wymontowalem, co przenioslo sie na lepsze sterowanie z zewnetrznego odbiornika, ten wbudowany nie zdaje egzaminu
Dorobiona polka na akku, ktore sa zamontowane jak najnizej i najblizej srodka, jednak przewazaja konstrukcje do tylu, ale za to gimbal z przodu wysuniety redukuje to, narazie pod gopro, ale g-3s czeka, mozna go szybko wymienic, 2 srubki i wtyczka i gotowe
No i moje akku, dostalem od szefa torbe po wkretarkach, w ktora pasuje moje akku, idealnie,
I kilka spraw technicznych
Silniki T-Motor 2814 770kv
Regle T-Motor 40a
Smigla T-Motor 11x3,7
Obliczony ciag silnikow na 100% mocy to 10,5kg
Waga kompletnego drona w takim stanie to 4,3kg, z gimbalem g-3s moze wzrosnie do 4,6kg
Brakuje mi jeszcze iOsd mark 2 jak by ktos mial to chetnie kupie
Jak ktos mial by jakies ciekawe pomysly co zmienic, co dorobic chetnie wyslucham
Dziekuje