Taka zabawka quadro

Heli, koptery, lotnie, balony, itp

Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy

sreg
Posty: 30
Rejestracja: poniedziałek 13 cze 2011, 12:30
Lokalizacja: W-wa

Taka zabawka quadro

Post autor: sreg »

Hej

dostałem cosik takiego
http://abc-rc.pl/p/97/1822/quadrocopter ... -nich.html

zastanawiam się czy mogę to jakoś wykorzystać do nauki fpv- jestem początkujący. Tym samym mógłbym na jakiejś sali gimnastycznej czy garażu w CH poćwiczyć latanie fpv.
Tylko czy coś takiego udźwignie jakaś małą/mikrą kamerkę i do tego nadajnik?
Czy może są minikamery z jakimś malutkim nadajnikiem - wszystko w jednym ? Domniemam że odległości zabójczych na tym nie zrobię, ale dla początkującego i to może być wrażeniem :)
Co możecie polecić ?
Będę wdzięczny za pomoc

pozdrawiam
Awatar użytkownika
diem
Posty: 5825
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 02:25
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: diem »

Wszystkim można latać/jeździć/pływać fpv :D Nadajnik za 13$ 1.2ghz (tyle to kosztowało) z dinodirekt (tam to kupowaliśmy?) + odbiornik + lekka kamera - cx161 i jazda.
pozdrawiam
Michał
Awatar użytkownika
Verid
Posty: 13004
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Mikoszewo

Post autor: Verid »

Jak z nadajnikami nie wiem ale jednogramowe kamerki są do dostania - pytanie czy to ma sens. Jakość obrazu taka sobie a jak będziesz chciał polatać naprawdę to i tak będziesz musiał zainwestować w porządny sprzęt. Na tym to lepiej się poucz ogólnie jak się lata quadro a potem puść to w obieg i kup/złóż sobie coś mocniejszego co dźwignie rozsądny sprzęt.
I jeszcze jedno - latanie na hali FPV, szczególnie na wyższych częstotliwościach wideo to masakra. Będziesz miał kupę odbić chyba że zrobisz sobie anteny o polaryzacji kołowej.
Awatar użytkownika
diem
Posty: 5825
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 02:25
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: diem »