Witam z miła chęcią podzielę się swoim przejściami z firma gearbest odnośnie wysyłki.
Zamówienia zrobiłem 3.
Na probe sklepu zamówienie pierwsze
-Order No.:W1605251647364591 (Ticket:T16060903600 ) (zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
Zawartość jakaś drobnica niewiele warte przesyłka dotarła w około 33 dni od nadania , bez jednego zamówionego przedmiotu (sku 141519101)
po zgłoszeniu otrzymałem zwrotkę
"We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration.
Please follow these steps and kindly answer the following questions:
-Does the item show any signed that it has been opened?
-Please send us clear pictures of the box on all angles.
-Please tell us the outer weight indicating on the box.
-Please open a claim at your local post office and ask them a letter of acceptance. Once we receive all the above, we will arrange a compensation for you . "
Wiec podziękowałem i odpuściłem (teraz żałuje).
Ni zrażając sie za bardzo popełniłem kolejne zamówienie
-Order No.:W1605111620341004 (zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
4x Dys XM Seris XM30A (nie wiem czy działaja jeszcze nie sprawdziłem), Przesyłka dotarła w około 3 tygodnie od nadania ale bardzo dziwnie monitoring był tylko od Chine do Belgii po dotarciu do Belgii otrzymałem informacje ze powinienem otrzymać przesyłkę od 2-8 dni i ze w tym momencie monitoring przesyłki sie kończy.
-Order No.:W1605121021356660 (Ticket:T16060900706 i zamówienie z dodatkowym ubezpieczeniem)
4xEmax RS2205 2300KV Racing Edition wartość około 70 usd (z kodem promocyjnym), wysłane tak samo jak poprzednie zamówienie czyli monitoring to Belgii , po informacji z monitorowania przesyłki ze silniki są już w belgi będą u mnie od 2 do 8 dni oraz ze to już koniec monitorowania czekałem i czekałem 8 dni roboczych i nic wiec zaczekałem jeszcze 12 dni roboczych i napisałem do gearbestu ze coś nie halo jest, otrzymałem zwrotkę proszącą o potwierdzenie danych do wysyłki , sprawdzenie czy nie wisi na lokalnej poczęcie oraz cos takiego "3)Could you please go to your neighbor to see whether somebody have signed for you?" mieszkam w bloku na osiedlu i rozumiem ze mam obskoczyć osiedle czy ktoś nie odebrał przesyłki dla mnie (chyba zartuja), jak by sąsiad odebrał co jest nie realne bo listonosz nie bierze przesyłki z poczty tylko odrazy awizo wystawia (przynajmniej u mnie na osiedlu), znowu otrzymałem zwrotkę ze monitoring się odświeży jak paczka dotrze do polski , co jest niemożliwe bo ostatni pozycja na monitorowaniu przesyłki wygląda tak "2016-05-19 20:37 BRUSSELS - BELGIUM, it will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)".
Po opłynięciu 42 dni roboczych od ostatniej aktualizacji na monitoringu znowu napisałem do gearbestu ze nadal nic nie otrzymałem a oto zwrotka jaka otrzymałem z wykupionym dodatkowym ubezpieczeniem .
"Dear Dominik,
Thank you for your message and we are willing to help you.
We review your previous ticket.
Although most orders sent with this service provider can arrive between 10 and 25 working days, some orders can be delivered up to 45-60 days after their dispatch.
This is why we use 60 days to consider the package lost.
Your delivery deadline will expire on July 13th.
Technically, we can not refund you in advance. Since we emphasize you issue and you are valued customer, we can make an exception for you after we contacted our manager.
We will refund you 50% of this order amount 33.12USD to you on your gearbest Wallet(store credit) first and reward you with extra points(e.g.If your refund is 1USD = 5 points, 3USD=3*5 points => get 15 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits :
http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Check out to use point :
http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew
Once you got the package later, please kindly repay us. If you have not got the package on the deadline July 13th, please kindly contact us again and then we can refund you the rest amount.
Anticipate your prompt reply.
Best regards
Hazel
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/ "
Kompletna porażka towar wysłany z trankingiem nie do końca trasy wykupione dodatkowe ubezpieczenie i tak zostałem potraktowany ze mam czekać jeszcze dłużej a mogą mi tylko zrefundować 50% wartości (w ich punktach nie zwracają gotówki) przesyłki której nie otrzymałem (w tym momecie interesowało mnie tylko zwrot gotówki bym mógł zakupić silniki w innym sklepie ), na szczęście płaciłem prze PayPal gdzie zgłosiłem swój problem i został otwarty spor gdzie miły pan z PayPala przekazał mi ze to Gearbest ma udowodnić ze ja otrzymałem przesyłkę a jeśli tego nie zrobi otrzymam pełny zwrot , zwrot oczywiście otrzymałem a silniki nigdy nie dotarły.
Krotko mówiąc nie polecam tego sklepu , a jak już ktoś kupuje tam to nie wybierać opcji dodatkowe ubezpieczenie bo nic to nie daje, oraz płacić tylko przez PayPal macie 90 dni od zakupu żeby domagać się zwrotu jak jest coś nie tak, a Chińscy sprzedawcy kazać ci czekać i czekać aż ten termin minie .