DYS 20A Kalibracja w Cleanflight a ustawienia BLHeli Suite
: czwartek 10 wrz 2015, 21:42
Zmieniałem dziś konfigurację regulatorów w BLHeli Suite, chciałem zobaczyć różnicę w ustawieniu motor timing.
Od początku mam problem z kalibracją tych regulatorów. Popierwsze, nie jestem wstanie zrobić kalibracji z radia, ESC nie wchodzą w tryb kalibracji (max gazu u mine to 2009). Kalibracja z CLI - pomimo, że "melodyjka" zostaje odegrana, zmiany jakby nie były zapamiętane.
Od początku sugerowałem się wartościami podanymi w BLHeli Suite - PPM Min Throttle 1020 i Max 1980 ms, tak też skonfigurowałem Cleanflight wartości min i max throttle.
Żadna kalibracja nie nadpisała tych wartości. Jak to wygląda u Was? Czy kalibracja esc zmienia te wartości?
Dziś sprawdziłem, że throttle zaczyna zmieniać obroty silników dopiero jak wartość kanału przekroczy 1100.
Cały zakres 1020 - 1099 jest pomijany. Jako obejście ustawiłem sobie na radiu offset i zmieniłem "weight" tak aby cały zakres pasował do wartości 1100-1980. Chciałbym jednak dojść do ładu z tymi reglami.
Od początku mam problem z kalibracją tych regulatorów. Popierwsze, nie jestem wstanie zrobić kalibracji z radia, ESC nie wchodzą w tryb kalibracji (max gazu u mine to 2009). Kalibracja z CLI - pomimo, że "melodyjka" zostaje odegrana, zmiany jakby nie były zapamiętane.
Od początku sugerowałem się wartościami podanymi w BLHeli Suite - PPM Min Throttle 1020 i Max 1980 ms, tak też skonfigurowałem Cleanflight wartości min i max throttle.
Żadna kalibracja nie nadpisała tych wartości. Jak to wygląda u Was? Czy kalibracja esc zmienia te wartości?
Dziś sprawdziłem, że throttle zaczyna zmieniać obroty silników dopiero jak wartość kanału przekroczy 1100.
Cały zakres 1020 - 1099 jest pomijany. Jako obejście ustawiłem sobie na radiu offset i zmieniłem "weight" tak aby cały zakres pasował do wartości 1100-1980. Chciałbym jednak dojść do ładu z tymi reglami.