Udalo mi sie dosc karkołomna operacja zamontowania 3 osiowego gimbala pod spodem Twinstara. O ile juz latalem z gimbalem w "bezpieczniejszym" i bardziej do tego poasujacym miejscem - poprostu w miejscu kabinki - to teraz zachcialo mi sie nie przeslonietego widoku w dol. Twinstar wyglada dosc komicznie z wysokim podwoziem osłaniajacym gimbal, ale najwazniejsze, ze całosc dziala jak nalezy :) Razem z 10000mAh 3s na pokładzie to juz niezły bombowiec i trzeba sie przygotowac porzadnie do kazdego ladowania.
Naprawde zadziwia mnie ile moich eksperymentow wytrzymal ten model.
Pięknie, gratuluję efektu. Zarąbisty filmik. Ja montuję mały gimbal na Twina, na górę, nad skrzydła. Czy z tak dużym obciążeniem ma tendencje do wpadania w korki? Ja latam z 4000mAh i muszę przy zakrętach uważać na gaz, bo przechył + mała prędkość to pewny korkociąg, co mnie nieco wkurza w tym modelu.
Re: Twinstar z 3 osiowym gimbalem
: sobota 27 cze 2015, 20:49
autor: Kacper
Jak możesz to wrzuć fotki tego gimbala 3 osiowego zamontowanego w samolocie. Jestem poprostu ciekawy zdjęć z bliska.
Re: Twinstar z 3 osiowym gimbalem
: sobota 27 cze 2015, 21:55
autor: yay
Twinstar nie wpada w korki jesli go do tego nie zmusisz. Z wiekszym obciazeniem trzeba poprostu latac troche szybciej. Kwiestia wyczucia przy jakiej predkosci przeciaga. Jesli zwija Ci sie w korki w nieprzewidywalny sposob to moze kwestia poeksperymentowania z wywazeniem? 4000mah brzmi dosc lekko...
Tutaj mozsz zobaczyc moje testy z gimbalem na gorze: http://yay.no-ip.org/piwi/picture.php?/4459/category/51 http://yay.no-ip.org/piwi/picture.php?/4541/category/44