Strona 3 z 43

: czwartek 22 sty 2015, 13:25
autor: se-ba1
dubik3e pisze:
se-ba1 pisze:
PiotrSz pisze:... Jak dla mnie za dużo kombinowania a za mało samej frajdy z latania. ;-)
No. Dochodzimy do podobnego wniosku. Lepiej polatać... ;-)

Ale oczywiście badajcie, badajcie. Chętnie popatrzę, poczytam.
Ok ale tutaj nie chodzi o przyjemności, a pomoc innym ludziom w wyborze odpowiednich pakietów do ich quadów, a nie kupowanie 5 rożnych testowanie w quadzie i dopiero zakup najlepszych pakietów.
Ja doskonale zrozumiałem Twój zamysł. Nie napadam na Twój pomysł - wcale a wcale. Nawet cały jestem za.
Chodzi mi tylko o to, że nawet symulowane obciążenie pakietu dużym silnikiem jak piszesz jest tylko symulowaniem. Więc musisz zrobić założenia. Że silnik będzie obciążany tak i tak, przez tyle i tyle czasu itd itp. Wiem, że będziesz chciał się zbliżyć jak najbardziej do rzeczywistego latania. No ale to jednak zawsze pozostanie symulacją.

A tak z mojego "życia modelarskiego" obserwuję, że jednak to latanie rzeczywiste dopiero weryfikuje przydatność pakietów. Przelata ktoś sezon na danym pakiecie - napisze o swoich doświadczeniach. Ktoś inny przelata sezon na innych pakietach - też napisze...

Okoliczni znajomi latacze RC jednak kupują 5 różnych pakietów i je testują... Ja również...

Oczywiście Twoje założenia testów nie są pozbawione sensu. Na podstawie parametrów "laboratoryjnych" można sporo wywnioskować. Więc śledzę Twoje działania z zainteresowaniem... :-)

: czwartek 22 sty 2015, 13:31
autor: neutrinusz
A może ktoś polata, zgra profil zużycia prądu i takim profilem można testować w labie? Regulowanym sztucznym obciążeniem.

: czwartek 22 sty 2015, 18:55
autor: se-ba1
neutrinusz pisze:A może ktoś polata, zgra profil zużycia prądu i takim profilem można testować w labie? Regulowanym sztucznym obciążeniem.
Ja mogę w posiadaną 250-tkę wsadzić czujnik FLVSS, zapisać logi telemetrii na SD kartę w Taranisie oraz te logi udostępnić zainteresowanym "laborantom". Jeśli to tylko ma w czymś pomóc to nie ma problemu.
Przekłamanie będzie takie, że wzrośnie waga modelu o 6 gram. Co w przypadku mojej ciężkiej 250-tki jest znikome.

Tylko, że ja używam te przyduże pakiety 3S o pojemności 2200 mAh... :oops:

: poniedziałek 26 sty 2015, 23:50
autor: turelp
Witam mam te baterie http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... duct=32784 3 szt . i dwóch jeszcze kolegów co latamy razem w sumie 9 szt.
Jak na razie spisują sie ok .Loty do 5-6 min .Mój kopter z tymi bateriami i całym FPV wazy jakoś tak ponad 500gr.
Bateria spada na cele do 3,75 .
Lataliśmy nimi do 8 min ale na koniec już kopter miał dziwne zachowania tzn.nie bardzo sie złachał .
Dziś po lotach spotkało mnie rozczarowanie bo po podpięciu baterii do ładowania okazało sie ze nie ma jednej celi .
PADŁA -SAMA .Kopter lała do końca .
Zamówiłem tez te http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=844383 ale dopiero idą i nie mogę nic o nich powiedzieć .
Co do Nano-tech po rozebraniu tej padniętej są dobrze wykonane-solidnie .
Jak sie pojawią znowu zamówię bo latać się chce a mało baterii .
Może latem jak będzie cieplej będą dłużej działały tzn. do 8 min bo teraz jest zimno i trochę tracą na wartości .
Teraz jak jest zimno to na Rihno 1750 25C bardzo krótko lata a te Nano-techy sobie radzą .

: poniedziałek 26 sty 2015, 23:57
autor: Yazutsu
Do mnie tez już dotarły, na razie testy biurkowe, rozładowane prądem 1A do 3.2 na celę oddały 1422mAh, weszło w nie przy ładowaniu 1455mAh.
Rezystancje wewnętrzne, raczej dobrze sparowane w pierwszej sztuce 7/8/8 w drugiej 6/7/6.

: wtorek 27 sty 2015, 21:56
autor: turelp
Mam pytanko czy znacie jakieś inne sklepy niż Hk gdzie można kupić tanie baterie do 250 ?

: wtorek 27 sty 2015, 22:15
autor: Adrián
Zależy jakich firm szukasz.

: wtorek 27 sty 2015, 22:22
autor: turelp
Adrián pisze:Zależy jakich firm szukasz.
Mogą być innych firm sprawdzone i w miarę tanie co pasują do koptera od 1,3-1,8A 3S i co najmniej 30C

Re: Baterie do racing quadów 250

: wtorek 03 lut 2015, 17:54
autor: swatch99
Polecam TURNIGY MULTISTAR 1400MAH 11.1V 3S 40-80C

http://www.ebay.co.uk/itm/TURNIGY-MULTI ... 35e39f0bb7

Mam 4 pakiety i latam 250-ka z HK

http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... _ARF_.html

Jestem mega zadowolony - czas lotu okolo 15 minut no i discharge 40-80C :-0

Re: Baterie do racing quadów 250

: wtorek 03 lut 2015, 21:26
autor: Burakko
Ile waży kompletny bez pakietu a ile pakiet ??

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 04 lut 2015, 11:15
autor: swatch99
Calosc (rama, KK2.1.5 mini, ESC Afro V3 12 A, silniki Multistar 1704, kamera plytkowa, nadajnik 2.4 FrSky Delta-8, nadajnik 5.8 Immersion 600mW i bateria) wazy 460 g

Sama bateria wazy 115 g

Jak latalem bez FPV to przy temperaturze okolo 0 stopni udalo sie 17 minut wylatac (alarm baterii ustawiony na 3,3 V) !!!! Faktycznie latalem zeby sprawdzic jego manewrowosc i mozliwosci a nie stanie w miejscu / pos hold.

Mysle ze to duza zasluga baterii i silnikow Multistar 1704 - 1900 kV

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 04 lut 2015, 11:57
autor: Burakko
Tak polecasz te bakterie - zastanawiam się czy nie zamówić... Na polskich servisach nie znalazłem. Na HK po 12$ ale wysyłka 3x droższa.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 04 lut 2015, 14:53
autor: remikp
Dopiero się uczę, ale czy wtyczka XT30 przy tych bateriach nie będzie problemem?
Niby do 30A jest, więc chyba XT60 jest bezpieczniejszym rozwiązaniem.

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 04 lut 2015, 16:31
autor: Burakko
Ja i tak wszystkie przelutowywuje na XT60. Standaryzacja też ważna

Powiedzcie która waszym zdaniem będzie lepsza. Mam mieszane uczucia

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... RA2823_Tra

Zippy niby ma lepszą renome ale nano ma do 80C. Wagowo tylko 10g a cena ta sama

Re: Baterie do racing quadów 250

: środa 04 lut 2015, 19:21
autor: ci3jk4
Niby miałem nie kupować specjalnie pakietów do 250 ale jako że i tak musze kilka gratów z hk wziąć to właśnie na te nano wypadło.
zobaczymy jak się mają względem 2 letnich dualsky 2200 których mam parę sztuk.