ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
Moderatorzy: moderatorzy2014, moderatorzy
ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
Witam mam pytanie czy ktoś może lata na tych śmigła co poniżej linki w Dji Phantom 1 .
Piszą że wydłużają lot o 2 min.
Czy są one coś warte czy nie trzeba ich wyważać i jakiej są jakości ?
Czy lepiej kupić 9x4,3 9x4,5 czy te z pierwszego linku 8x4,3 ?
1 http://www.banggood.com/DJI-Phantom-1-8 ... 25817.html
2 http://www.banggood.com/9450-94_5-Self- ... 50400.html
3 http://www.banggood.com/Carbon-Fiber-94 ... 17961.html
4 http://allegro.pl/smigla-dji-phantom-2- ... 91964.html
Piszą że wydłużają lot o 2 min.
Czy są one coś warte czy nie trzeba ich wyważać i jakiej są jakości ?
Czy lepiej kupić 9x4,3 9x4,5 czy te z pierwszego linku 8x4,3 ?
1 http://www.banggood.com/DJI-Phantom-1-8 ... 25817.html
2 http://www.banggood.com/9450-94_5-Self- ... 50400.html
3 http://www.banggood.com/Carbon-Fiber-94 ... 17961.html
4 http://allegro.pl/smigla-dji-phantom-2- ... 91964.html
Osobiście nie mam Phantoma i mogę jedynie wyrazić swoją opinię na podstawie obserwacji copterów znajomych. Phantom na śmigłach carbonowych staje się strasznie nerwowy i traci się komfort latania. Wszyscy znajomi którzy próbowali latania P2 na śmigłach carbonowych bardzo szybko wrócili do śmigieł oryginalnych.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: środa 25 lut 2015, 12:28
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
Witam
mam Phantoma 1 ale ze śmigłami od P2 kupiłem sobie te właśnie śmigiełka korbonowe z allegro i powiem ci tam latałem na nich 3 minuty Phantom nerwowy i podatny dosłownie na wszystko... więc nie polecam
mam Phantoma 1 ale ze śmigłami od P2 kupiłem sobie te właśnie śmigiełka korbonowe z allegro i powiem ci tam latałem na nich 3 minuty Phantom nerwowy i podatny dosłownie na wszystko... więc nie polecam
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
To je wyważ Nerwowy, bo wkurzony na Ciebie, że aż drgawek dostaje na żyroskopach
Pozdrawiam, Artur
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
Lepiej wejść komuś w drogę, niż w tyłek...
-
- Posty: 12
- Rejestracja: środa 25 lut 2015, 12:28
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
:) hmm myślę że drgawek nie dostaje bo w swobodnym zwisie jest ok kwestia chyba też ustawienia gainów bo mam standartowe ustawienia z P1 a czytałem że trzeba ustawić gainy przy wymianie śmigieł na P2 tylko że jestem nowicjusz i nie wiem za bardzo jakie ustawienia wpisać :( będę próbował
Phantom jest dosyć obciążony :) dwie bateria podwieszone + gimbal + transmiter i etc.
a co do wyważenia nie mam jeszcze przyrządu :(
Phantom jest dosyć obciążony :) dwie bateria podwieszone + gimbal + transmiter i etc.
a co do wyważenia nie mam jeszcze przyrządu :(
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
moj ma podobnie dwie baterie , gimbalik
i smigla z P2 ale nie weglowe , tylko zwykle biale plastikowe
gainy zostawilem jak byly i latam
wszystkie te weglowe jakos nie chca dobrze pracowac zawsze z nimi mam klopot
mimo ze wywazone idealnie
i smigla z P2 ale nie weglowe , tylko zwykle biale plastikowe
gainy zostawilem jak byly i latam
wszystkie te weglowe jakos nie chca dobrze pracowac zawsze z nimi mam klopot
mimo ze wywazone idealnie
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
Ja mam P2. Śmigła dostałem od kolegi który P2 ma na zapas a normalnie lata na większych maszynach. Śmigła były wyważone. P2 był wyraźnie poddenerwowany i rzucał się w zawisie. Wrzuciłem śmigła do szafy i wróciłem do plastików.Phantom-Gdańsk pisze:Witam
mam Phantoma 1 ale ze śmigłami od P2 kupiłem sobie te właśnie śmigiełka korbonowe z allegro i powiem ci tam latałem na nich 3 minuty Phantom nerwowy i podatny dosłownie na wszystko... więc nie polecam
Re: ŚMIGŁA DJI PHANTOM 2 CW+CCW 9,4x4,3 CARBON PARA
Witam,
też się przymierzałem do wymiany /skoro przedłużają lot..../ a pojawiające się "kłopoty" wydają się być logiczne /są przecież sztywniejsze/. Być może należy je dostosowywać po prostu do warunków wietrznych?
pozdrawia'm
ps. z pewnością możliwość zebrania nowych doświadczeń zachęca do zakupu.
też się przymierzałem do wymiany /skoro przedłużają lot..../ a pojawiające się "kłopoty" wydają się być logiczne /są przecież sztywniejsze/. Być może należy je dostosowywać po prostu do warunków wietrznych?
pozdrawia'm
ps. z pewnością możliwość zebrania nowych doświadczeń zachęca do zakupu.