Strona 10 z 15

Re: Silniki do 250

: piątek 01 sty 2016, 21:26
autor: PiotrSz
Akurat większość sklepów chińskich oddaje kasę po otrzymaniu filmu. Wiedzą że w europie mają dużo odbiorców i nie chcą ryzykować kiepską opinią.
Ze znanych mi sklepów surverizone chce odsyłki i zwracają kasę albo wysyłają zamiennik.

Re: Silniki do 250

: poniedziałek 04 sty 2016, 14:27
autor: pilot
rafo30 pisze:To są dokładnie te silniki : http://www.aliexpress.com/item/4X-EMAX- ... 05081.html
Za <30$ za 4 szt. to nie mogą być Emaxy :-) Niestety coraz więcej chińskich klamotów jest podrabianych przez inne chińskie firmy :-(

Re: Silniki do 250

: piątek 22 kwie 2016, 07:40
autor: maxxxior
panowie, jak byście mieli wziąć DYS BE1806 2300KV albo RCX 1804 2400KV to które lepsze ???

Re: Silniki do 250

: piątek 22 kwie 2016, 07:42
autor: michalk
Miałem DYS BE1806 - nie mogłe ich wywarzyć, a drgania miały konkretne. Wymieniłem na RCX 1806 2400KV i latam już drugi sezon na nich... teraz muszę wymienić łożyska :) i będę latał pewnie dalej :)

Re: Silniki do 250

: piątek 22 kwie 2016, 07:47
autor: mknet
michalk, dokładnie DYS 1806 są katastrofalne co nie zmienia faktu że da się na nich latać, wyważyć się też da ale zajmuje to ładnych parę godzin.

Re: Silniki do 250

: wtorek 03 maja 2016, 07:07
autor: bartekr
Panowie, mial ktos stycznosc z silnikami Readytosky 2204 2300 Kv ?

Re: Silniki do 250

: wtorek 03 maja 2016, 11:01
autor: maxxxior
panowie, a jak to jest z tymi EMAX 1806 i 2204? wcześniej jeden kolega pisał że 1806 mają i tak więcej ciągu niż te 2204 i są lżejsze...

Re: Silniki do 250

: wtorek 03 maja 2016, 11:19
autor: lesz
jesli bierzesz od sensownego sprzedawcy/sklepu, to podaje on tabelke gdzie sa podane smigla/zasilanie/ciag - porownaj sobie...
google tez nie gryzie

Re: Silniki do 250

: wtorek 03 maja 2016, 12:20
autor: maxxxior
hehe :-) no właśnie porównałem i się pytam co jest nie tak? 2204 na śmigłach 5x3 ma ciąg 310g a 1806 380g.A chyba skoro silniczki są większe to powinny mieć i większy ciąg(chyba że źle rozumuje?). Co ty na to?:-)

Re: Silniki do 250

: czwartek 05 maja 2016, 21:06
autor: Fenc4
Witam, dołączę się do tematu z dwoma pytaniami:
Pytanie ogólne:
Jakimi kryteriami kierujecie się w zakupie nowych silników ? (co jest dla was najważniejsze ?)

Oraz pytanie trochę z podstaw:
Dlaczego wszyscy celują w ~2300KV, z tego co rozumiem 2000KV to minimum w 250-tkach a jaką wartość uważacie za maksimum ?

Re: Silniki do 250

: sobota 07 maja 2016, 15:21
autor: Haako
Fenc4 pisze:Witam, dołączę się do tematu z dwoma pytaniami:
Pytanie ogólne:
Jakimi kryteriami kierujecie się w zakupie nowych silników ? (co jest dla was najważniejsze ?)

Oraz pytanie trochę z podstaw:
Dlaczego wszyscy celują w ~2300KV, z tego co rozumiem 2000KV to minimum w 250-tkach a jaką wartość uważacie za maksimum ?

Witaj , dla mnie jaki silnik wybrać oprócz parametrów to jak największa niezawodność i jakoś wykonania w porównaniu do ceny oraz opinie innych użytkowników. Sam używam DYS BE1806 i nie mam z nimi problemu. Co do parametrów to jaki maja rozstaw otworów na śruby żeby silniki do ramy zamontować i czy twoja rama ma taki rozstaw , jaki generują ciąg z jakimi śmigłami i czy te śmigła mogę zamontować w ramie oraz jaki maja pobór mocy.

Co do KV tak się przyjęło jakoś standard 2300KV w klasie 250, co nie znaczy ze nie można używać innych.
"KV=RPM na volt" czyli silnik 2300kv przy dostarczeniu 1 volta zakręci się 2300 razy, przy 2 voltach zakręci się 4600 razy i tak dalej.
Inaczej silniki z dużym KV maja mala sile obrotowa tzn dobrze kręcą małymi lekkimi śmigłami tworząc odpowiedni ciąg ale przy dużych cięższych śmigłach maja problemy w wytworzeniem odpowiedniego ciągu , silniki z małym KV maja większą sile obrotowa przez co przy dużych śmigłach nie maja problemu z wytworzenie odpowiedniego ciągu lecz za wolno się kręcą żeby wytworzyć odpowiedni ciąg przy małych śmigłach.

Mam nadzieje za za bardzo nie namieszałem jak tak to proszę o poprawkę

Re: Silniki do 250

: sobota 07 maja 2016, 19:55
autor: Fenc4
Z tego co widzę, to fajna maja opinie.
Pogooglowalem i znalazłem test ciągu tego silnika
Quick run down of the results - DYS BE1806 2300KV Brushless Motors:
GF 5030 Prop - 415 Grams pulling 9.0A @ 100% / 230 Grams pulling 3.6A @ 50%
HQ 5030 Prop - 360 Grams pulling 7.5A @ 100% / 205 Grams pulling 3.3A @ 50%
HQ 5040 Prop - 440 Grams pulling 10.6A @ 100% / 225 Grams pulling 4.2A @ 50%
HQ 6030 Prop - 485 Grams pulling 10.2A @ 100% / 240 Grams pulling 4.0A @ 50%
HQ 6045 Prop - 580 Grams pulling 16.1A @ 100% / 235 Grams pulling 5.1A @ 50%
Czyli najlepsze (według mojego rozumowania) będą 6030. A jakich Ty używasz ?

Jeszcze jedno pytanie które może wydać się dziwne, ale znaleźć odpowiedzi nie mogę.
Z czego bierze się numeracja. Domyślam się że wpisana w nich jest wielkość / kąt nachylenia, dobrze rozumuję ?

Przymierzam się do ramy ZMR250, i jakoś w google nie mogę wygrzebać wielkości dziur, może ktoś poratuje informacja ?

Re: Silniki do 250

: sobota 07 maja 2016, 21:04
autor: Haako
Fenc4 pisze:Z tego co widzę, to fajna maja opinie.
Pogooglowalem i znalazłem test ciągu tego silnika
Quick run down of the results - DYS BE1806 2300KV Brushless Motors:
GF 5030 Prop - 415 Grams pulling 9.0A @ 100% / 230 Grams pulling 3.6A @ 50%
HQ 5030 Prop - 360 Grams pulling 7.5A @ 100% / 205 Grams pulling 3.3A @ 50%
HQ 5040 Prop - 440 Grams pulling 10.6A @ 100% / 225 Grams pulling 4.2A @ 50%
HQ 6030 Prop - 485 Grams pulling 10.2A @ 100% / 240 Grams pulling 4.0A @ 50%
HQ 6045 Prop - 580 Grams pulling 16.1A @ 100% / 235 Grams pulling 5.1A @ 50%
Czyli najlepsze (według mojego rozumowania) będą 6030. A jakich Ty używasz ?

Jeszcze jedno pytanie które może wydać się dziwne, ale znaleźć odpowiedzi nie mogę.
Z czego bierze się numeracja. Domyślam się że wpisana w nich jest wielkość / kąt nachylenia, dobrze rozumuję ?

Przymierzam się do ramy ZMR250, i jakoś w google nie mogę wygrzebać wielkości dziur, może ktoś poratuje informacja ?
Numeracja przy silnika np 1806 to generalnie wielkość silników.

Wszystko zależy czy do ramy zmieści ci się śmigło 6030 ja używam 5030 bo mam ich jeszcze spory zapas , ja mam zmr250 tego http://www.banggood.com/H250-ZMR250-250 ... 33185.html w opisie masz "Recommend parts" gdzie masz zalecana wielkość śmigieł 5' oraz wielkość silników (jak kupowałem to obsługiwał jeszcze 6' ) nie pisze w opisie jakie ma otwory montażowe na silniki ale można wywnioskować po zalecanych silnikach z reszta te zalecane wielkości powinny pasować bez problemu lub zapytaj w "Question & Comments" zmr250 ma dwa rozstawy 12mm i 16mm i bez problemu zamontuje DYS BE1806 2300KV z rozstawem 12mm i 16mm (patrz rysunek techniczny) http://www.banggood.com/DYS-BE1806-2300 ... 33192.html, Emax RS2205-2300 które maja rozstaw 16mm i 19mm http://www.banggood.com/4X-Emax-RS2205- ... engshaoyun (patrz rysunek techniczny) oraz DYS BE2208-10 1800KV http://www.dys.hk/ProductShow.asp?ID=1 tez maja rozstaw 16mm i 19mm.

Kupując silniki i esc proponuje kupować już takie żebyś mógł latać na 3s i 4s niż później wymieniać silniki i esc.

Re: Silniki do 250

: niedziela 08 maja 2016, 00:41
autor: Fenc4
Po co s4 do tych silników ? Zrobi to jakąś różnice ?
Taka bateryjka 2200mAh 3S 20C da nam max obciążenie 44A, a na tych silniczkach wyciągniesz max 32 (O ile kompletnie czegoś nie pomyliłem :lol: ) wiec powinno wszystko grać i hulać jak należy.

Re: Silniki do 250

: niedziela 08 maja 2016, 01:11
autor: Haako
Fenc4 pisze:Po co s4 do tych silników ? Zrobi to jakąś różnice ?
Taka bateryjka 2200mAh 3S 20C da nam max obciążenie 44A, a na tych silniczkach wyciągniesz max 32 (O ile kompletnie czegoś nie pomyliłem :lol: ) wiec powinno wszystko grać i hulać jak należy.
Rozumiem ze składasz pierwszego quarocoptera i jak kupisz esc/silnik tylko na 3s i później będziesz chciał 4s (więcej mocy itp) to musisz kupić nowe silniki i esc chociaż słyszałem ze DYS BE1806 2300KV na 4s tez działają , to tylko taka rada .

Co do baterii 2200mAh 3s 20c pewnie ciężka jest może lepiej Turnigy nano-tech 1500mah 3S 35~70C (około 129g) lub Turnigy nano-tech 1300mAh 3S 45~90C (około 119g)